er is vandaag onderhoud geweest, maar ik kan nog steeds het spel niet starten.
wie kan wel starten?
Ducati
Afdrukvoorbeeld
er is vandaag onderhoud geweest, maar ik kan nog steeds het spel niet starten.
wie kan wel starten?
Ducati
niemand en server komt vandaag ook niet meer terug online , morgen na onderhoud pas, werd op faceboek bekend gemaakt
Door een dusdanig langdurig onderhoud wordt de Pionier-missie 7 dagen achter elkaar inloggen door BB onmogelijk gemaakt:-( Ze ontnemen me door dat onderhoud 5000 stermunten en ook nog eens 15k XP voor die missie....
Vroeger gebeurde het onderhoud 's nachts en hadden weinigen er last van, nu schijnt dat overdag te moeten gebeuren en ook nog in het weekend.....
Zo jaag je iedereen weg van t.s.o.
Ik wi;de nog ff sne;l inloggen vooor de 7-dagen missie. Helaas ... Hopelijk wordt het gecompenseerd
o jee, een dag geen tso... mijn hele leven ligt overhoop:p
Gisteren was het spel niet te spelen en het forum ook onbereikbaar. Mijn leven ligt weliswaar (gelukkig) niet overhoop, maar bepaalde zaken zijn waarschijnlijk nu wel naar de knoppen :(
Nog steeds problemen zie ik (update) .... jammer zo een mooi game.
Maar hierdoor verspeel ik dus ook mijn pioniers-missie -5000 stermunten +bijkomende xp .
Zal toch wel gecompenseerd worden .
Hoop dat dit zeer vlug opgelost word en toekomst gericht mss toch beter om update s'nachts te doen
Mvg
Waco
Onderhoud zou tot 16:00 uur kunnen duren weet niet of je klok wel goed staat.
Ben erg benieuwd, voor het eerst na het weekend is eindelijk de site weer bereikbaar maar kan nog steeds niet spelen...
Vraag me af hoelang het nog gaat duren....
Update 15:00 GMT: website/forum service has been restored. Game servers expected to be restored at approx. 17:00 GMT.
Update 22:00 The game will stay offline until tomorrow's maintenance.
Update: The technical difficulties are still being investigated, we will keep you updated....
Meer weergeven
van facebook gehaald
T'ja, da gaan mijn goud- en ijzermijnen van level 6. Het zal wel gecompenseerd worden. Succes aan het tso-team toegewenst voor het oplossen van het blijkbaar moeilijke probleem.
Als tso maar niet gehakt is :(
btw op twitter staat game restored ?
Ik heb alle begrip voor wat voor soort storing dan ook, het zal zeker geen kleinigheidje zijn gezien het feit dat het al anderhalve dag non-stop down is. Wat me wel heel erg tegenvalt is elke vorm van communicatie. Ik zit echt niet te wachten op details waar niemand wat mee kan maar een mededeling wat er aan de hand is zou een hoop onduidelijkheid oplossen.
Update: website/forum service has been restored. Game servers expected to be restored at approx. 17:00 GMT. ~Saqui
18.00 uur denk ik nederlandse tijd?
Communicatie genoeg toch Baas-Bart :p. Je krijgt toch de melding:
Maintenance
We are currently carrying out maintenance work on the website and/or game servers. This does not usually take longer than half a day. :confused:
Please be patient and wait a few minutes before you reload the site.
Your "The Settlers Online" team
Ik ben positief, maar geloof niet in sprookjes. Welke dag? :D
op inlogpagine staat nu 18.00 uur cet, dat is het al geweest op faceboek staat nu Update 17:00 GMT: Game servers expected to be restored at approx. 19:00 GMT. dat is 20.00 uur onze tijd
Ongeloofelijk dit, 2 dagen spel plat ...... weg industriele mijnen , weg voorraad koper , Slechte zaak !!
na 24 uur vallen de meeste dingen stil, dus normaal zou de schade nog moeten meevallen hoor ^^
Hallo settlers,
wij snappen volledig dat het niet leuk is wanneer het spel onbereikbaar is, maar het is niet anders, wij hebben gisteren de hele dag door contact gehad met mensen van BB, er is alles aan gedaan om de servers zo snel mogelijk weer bereikbaar te krijgen. Jammer genoeg lukte 1 en ander niet zoals gehoopt en heeft men de beslissing moeten nemen de servers offline te houden tot na het netwerkonderhoud dat al langer voor vandaag gepland stond. Met dit netwerkonderhoud is men nu nog bezig maar dat zal zo snel mogelijk afgerond worden. Er is ook gekeken naar het onderhoud van morgen, maar een update van het spel kan niet tijdens een netwerkonderhoud plaatsvinden, dus dat gaat morgen zoals gepland door. Met z'n allen gaan we ervoor vanaf morgen weer een hele tijd online te zijn. (En ook vandaag al hoor).
Overigens kan ik ook mededelen dat van zodra 1 en ander geregeld is voor de servers er ook gekeken zal worden naar een geschikte compensatie.
Nu wij ook weer kunnen inloggen op het forum gaan we zo goed mogelijk onze best doen jullie op de hoogte te houden van de stand van zaken.
Exacte informatie over wat er aan de hand was kan ik (nu) niet geven, maar het gaat om een lastige technische kwestie.
Met vriendelijke groeten,
Mod_Fjuka
Het is dan toch nog gelukt om in te loggen zodat ik kan posten. Je moet toch wat? De informatievoorziening van Blue Byte vind ik zeer zeker onder de maat, vooral als je geen facebook hebt. Toch wens ik BB succes met het online krijgen van het spel.
Edit: zie net dat MOD_Fjuka heeft gepost. Bedankt voor de toelichting.
oeh CS werkt ook terug, als we nu es met zijn allen hen nog twee dagen werk bezorgen (gewoon voor de lol en uit verveling) met het beantwoorden van onze mails... ;)
thx fjuka voor de antwoorden op forum
Je maakt mij niet wijs dat er bedrijven zijn met echte klanten die het voor elkaar krijgen om ruim anderhalve dag down te zijn zonder enige uitleg die daarna nog 1 klant overhouden ??? Ik snap dat er een probleem is en ik twijfel er niet aan dat de techneuten hun uiterste best doen maar ik mis gewoon enige vorm van normale communicatie/uitleg. Nee bij mij is een extra slappe aankondiging geen communicatie maar een teken van zwakte :(
Op facebook staat dat het spel weer online is :
Update 18:22 GMT: The game is up and running! Please make sure to refresh and clear cache before logging in.
Update 17:00 GMT: Game servers expected to be restored at approx. 19:00 GMT.
Update 15:00 GMT: website/forum service has been restored. Game servers expected to be restored at approx. 17:00 GMT....
Meer weergeven
Het kan aan mij liggen. Ik kom er nog steeds niet in. Nog steeds het onderhoudsscherm. OOk na uitloggen en clear cache
tips ? behalve wachten ?
Dx
US server doet het weer. maar ook net. (10 mins geleden)
Kennelijk geldt het (nog) niet voor de NL server?
nog steeds de melding connection failed !
Alles geleegd en ook al opnieuw ingelogd en dergelijke , en niks werkt.
Dit is dus weer een dag mislopen van mijn wekelijkse rijtje, of te wel dag 2 dus
Gelieve er wel aan te denken dat de informatie op facebook (vooral) van toepassing is op de europese servers die te bereiken zijn via thesettlersonline.com
Het is inderdaad dus nog even verder geduld hebben.
Met vriendelijke groeten,
Mod_Fjuka
Krijg nog een onderhoud scherm te zien. Zal wel even duren voordat alle servers weer draaien.
Zie nu het bericht hierboven van Fjuka, we wachten rustig af :)
Er is nog steeds geen verbinding te krijgen, komt het vandaag nog? ik zie dat het onderhoud uitgebreid is tot 18.00 uur maar inmiddels is het 20.00 uur..?
In plaats van steeds inlogknop krijg ik in elk geval nu al wel de speel nu knop :) Gaat langzaam de goede kant uit.
1.000.000 draadjes van de server zijn los, 1.000.000 draadjes zijn los, maak er 1 vast, 999.999 draadjes van de server zijn los..................
hehe appelflap
:O)
Dit is natuurlijk ook de manier om de stekker uit een game te trekken.... niet bepaald een *Big Bang*.... maar meer een *troosteloze afgang*
Maar ach.... het is en blijft een spelletje :)
schiet lekker op zo, of niet ???
kom er nog niet op
Ik ben erin:) Yeah:)
Dit is wel jammer:( http://prntscr.com/itfoni
yep werkt