Dear settlers,
You may your feedback on the "The Black Knights - Special 48 Hour Event" on this thread.
Regards,
BB_Sious
Afdrukvoorbeeld
Dear settlers,
You may your feedback on the "The Black Knights - Special 48 Hour Event" on this thread.
Regards,
BB_Sious
cool!
and: lol about the stuff that didn't make it :')
k vind het heel sneu voor de bedenkers en alle tijd en energie enzo, maar ik laat dit "event"verder voor wat het is. En kan dat z/w ook uit??? niet echt een succes wat mij betreft
wat is dit nu weer kan nix meer zien kan dus nu 2 dagen niet spelen bedankt voor nix
pfff 2 dagen geen tso voor mij
voor mij ook 2 dagen niet spelen
Een dingetje: Jammer dat niet alles zwart/wit is, maar "slechts" de eilanden
Wat ik mis is een duidelijker uitleg van het event. In bovenstaande zie ik geen enkele reden voor mij, level 65, om een zwarte ridders te gaan starten. Ik vermoed dat er tokens in het event zitten...die alleen kunnen worden besteed aan nog meer zwarte ridders avos die ik niet speel normaal.
Dus.....wat maakt dit event de moeite waard? Zitten er in de rare namen zwarte ridders allemaal andere loot?
Ik zie het niet.....sorry BB, maar voor mij was dit echt een we slaan de plank helemaal mis...
Tip: met winterverf wordt het een heel stuk speelbaarder!!
black and white ... i am glad i had snow to get back to full colour. because for me the island was not distinquisable
Black nights is only played for the quick loot version and relative high reward.... not because the adventure is so good ;)
zwart en wit. ik ben blij dat ik nog wat sneeuw had om terug te gaan naar volle kleuren, omdat voor mij het eiland amper onderscheiding had in gebouw/land etc.
zwarte ridders is alleen maar populair omdat met de quickloot versie je een redelijk hoge beloning krijgt met weinig doden, niet omdat het avontuur nou zo goed is.
top "event"! :D
Dear players,
Some buffs such as "sandman" can restore colors to your island. Also, the drop rate from Black Knight is not a joke. Here is your chance to obtain a Bone Church or a Witch Tower.
Regards,
BB_Sious
ik ben zeer ontevereden over dit event.
Ik heb 3 kistjes voor kostbare edels gekocht, maar geen tokens erbij.
Dit lijkt de enige manier om er aan te komen, dat kan toch niet de bedoeling zijn om mensen edels af te pakken van een evenement.
Is er een andere manier om aan tokens te komen.
Mijn hele gilde (brothers in arms) is hier absoluut niet blij mee.
Beste Anton220558,
zoals ondertussen al vaker vermeld is zijn de tokens op zich een grap, net zoals de reeks zwarte ridder avonturen. Wat geen grap is is de kans op leuke gebouwen zoals knekelkerk, heksentoren en zoals vaker het duistere kasteel. En om het nog leuker te maken is de kans om deze gebouwen te krijgen zelfs verhoogd tov normaal.
Vrije Vertaling:
Beste Spelers,
Sommige verbeteringen zoals "zandmannetje"kunnen de kleuren van je eiland herstellen. Alsook, de droprate van Zwarte Ridders is geen grap. Hier is je kans om een Knekelkerk of Heksentoren te bemachtigen.
Groeten,
BB_Sious
0 beloning uit avonturen, andere avo's geven geen optie om een event zr te starten. prut event
'We' hebben tijdenlang lopen 'zeuren' over het uitblijven van een event deze zomer,... hier op het forum, en op de chat. Blijkbaar hadden ze bij BB deze Hoax grap nog liggen en lachen ze zich nu krom om al onze teleurstelling en reacties.
Ik had zelf al heel grote twijfels of dit wel echt iets zou kunnen zijn omdat ze het niet hebben getest, en ook niet hebben gebruikt als commercie om nieuwe spelers (klanten) te trekken) dus ben niet verbaasd,.... (wel beetje teleurgesteld want ik had wel hoop!).
Maar overmorgen is dit weer voorbij en gaan we weer doen als normaal,...... (en hoop ik op een crisis event :-) )
Dank voor deze grap BB !!
Waarom zo onduidelijk ?
Dit is niet bevorderlijk voor het spel.
Je jaagt hier mensen mee weg.
Als edels gebruikt wat krijg je er dan voor eigenlijk niets.
Heel slecht voor imago.
jammer dat dit gebeurt.
Groetjes Lordoftwente1
Wat mij betreft: Een gemiste kans van BB om de lange tijd tussen de standaard events op te vullen. Had er wat zijmissie's bij gedaan , een nieuw gebouwtje, etc.
Ik lees meer irritatie dan positieve dingen over deze keuze.
En het zwart wit is echt de slechtste keus ooit. Ben bang voor de kleur die er gaat komen tijdens de gayparade in Amsterdam.
Ik ben in ieder geval teleurgesteld.
Belachelijk dat er een buff gebruikt moet worden om de onzinnige veranderingen ongedaan te maken. Drop rate hier op eigengespeelde zr's op dit moment is 0,00000000000 %. Dus zelfs een tienvoudige verbetering geeft nog steeds niets. En dan heb ik het over honderden zr's.
Drop rate op ls zr's 2 kasteel op opnieuw honderden ls-jes.
Dus een slecht event, wat nergens op slaat. Dat betekend voor mij 2 dagen niets kunnen doen. Heel hartelijk dank bb.
*geeuw*
Blij nieuws: het "awesome summerevent" is ingekort en duurt nog 1 u en 7 min , hopelijk is dit geen grap
(even opnieuw inloggen en je krijgt een nwe teller)
:(
Nu ben ik wel negatief: Ik vond dit event wel leuk, en had er geen problemen mee, jammer dat jullie het eerder afsluiten :(
Jullie hadden me zelfs zover gekregen weer es mn generaals uit het stof te halen, en dan eerder afsluiten! Zonde!
Unfortunately, things are not working out as we thought. Therefore we have decided to reactive the event today (Monday) around 15.30 CEST.
is het Re- of De- activate??
Ik vind het spijtig dat het allemaal zo gelopen is. Dit had vermeden kunnen worden. Deze reeks klachten hadden niet nodig geweest.
Als er een correcte aankondiging gebeurd was.
Awsome summerevent, new building...... Unseen.
En wat komt er:
2 dagen een hogere kans (nu 0,001% ofzo) om een kasteel, toren of kerk te looten bij ZR.
Gewoon een duidelijke aankondiging waardoor er geen te hoge verwachtingen zijn. Dat had veel geklaag bespaard.
Ik vind het wel jammer dat het event vroegtijdig eindigt, en dat alleen maar omdat een stel zuurpruimen en klagers het dan weer wint. Met een beetje creativiteit kun je dat zwartwitte veranderen in iets aangenamers voor je ogen. Avo's zijn niet veranderd, op ZR na en dat is puur een keuze om te doen/laten.
Kudos voor BB in ieder geval :D Het zouden twee hele mooie dagen zijn geweest.
Ik ben ook een "klager" maar wil wel een toelichting geven:
Dit spel wordt gespeeld door heel veel 50/60 plussers die er een geweldig tijdverdrijf aan hebben.En als je wat ouder wordt komen daarbij onvermijdelijk kwalen, zoals slechter zicht. Voor deze spelers is dit event niet te doen. Ja, op je eiland kun je winterverf gooien, maar het avo blijft z/w.
Komt nog bij dat het om een lvl42 avo draait, wat ook een hele groep spelers uitsluit.
Een optie om de kleur weer in te schakelen had een hoop van de kritiek kunnen voorkomen...