Dear Settlers,
Please leave your comments about the latest Dev diary in this thread.
BB_Amta
Afdrukvoorbeeld
Dear Settlers,
Please leave your comments about the latest Dev diary in this thread.
BB_Amta
Beste Settlers,
Laat alstublieft jullie commentaren op het nieuwste Ontwikkelaarsdagboek achter in dit draadje.
BB_Amta
Leuk, ben dol op events en quests. Ik maak me alleen een beetje zorgen om mijn categorie:
"Het is verdeeld in 6 standaarden: 16-25, 26-35, 36-45, 46-50, 51-65 en 66-75,"
Ik ben lvl52 en het gat met lvl65 is wel erg groot in vergelijking met de marges in de andere categorieen.
ik kijk ernaar uit.
maar ben het eens met Qwerty. Hoef haar statement dan ook niet te herhalen.
Owww neee geen crisis event :p
Leuk:-) weer wat leven in de brouwerij en een frisse wind in t.s.o. is nooit weg....
Ik zou wel willen weten of het hebben van een premium account van invloed is op de beloningen die te verdienen zijn bij deze nieuwe missies....
Dat zou ik jammer vinden omdat dan de mensen zonder P.A. wel erg benadeeld worden...
Weet iemand nog (of is ergens nog iets na te lezen op fora) waar die eerste twee crisis events over gingen?
Weet iemand nog of ik daar ook aan heb meegedaan ? Wat voor gebouwtje kon je dan winnen ? (was dat het settlershoofdkwartier ?)
Waarom kan ik niet opstarten. Het rode balkje gaat maar een klein stukje en dan stopt hij
@BB_Amta
I can appreciate the latest updates. I like this game, and frequent updates keeps this game alive. Thank you for this crisis quest chain, something I can look forward to.
On a secondary note, the latest mini-event, moving buildings without cost, should be continued from time to time, in my not so humble opionion ;)
Keep up the good work (and many special or rare building from these (mini-) events).
Kind regards,
V
pfff aweer een crisis leuk, komen we ook wel weer door heen. Zo als de ander twee keren :)
Well thank you Sir Qwerty!
*spannend*
vooral omdat mijn barakken sinds vrijdag in de up staan voor een week ... :/
Leuke verrassing een event vlak voor een ander event :)
Ben heel benieuwd wat er komen gaat.
Iemand enig idee waarom op de uk-server er een kadootje gegeven werd voor aanvang en op de nl-server niet?
Omdat op de UK-Server belangrijke mensen spelen en hier niet:p
Hi Vandha,
Thank you for the kind words. I'm glad you appreciate the update and let's all hope we can overcome the great evil dwelling on our islands! :)
For your information: even if you level up (to the next tier, for example 25-26, 35-36 etc), the tier you started in is kept, it won't be reset.
Regards,
BB_Amta
Vrije vertaling.
Hallo Vandha,
Bedankt voor je vriendelijke woorden. Ik ben blij dat je de update leuk vindt en laten we hopen dat we een grote overwinning op 'het grote kwaad' kunnen boeken :)
Voor jou informatie: als je een level up gaat (naar het volgende niveau, bijvoorbeeld 25-26, 35-36), zal het nivo waarin je begonnen bent, je ook in verdergaan, dit zal niet de missies resetten.
Met vriendelijke groet,
BB_Amta
Voor jou informatie: als je een level up gaat (naar het volgende niveau, bijvoorbeeld 25-26, 35-36), zal het nivo waarin je begonnen bent, je ook in verdergaan, dit zal niet de missies resetten.
aaahhh heel fijn voor de info, wel mooi stom dat de missieblok niet veranderd, vooral als je net level 51 wordt en de stermunten niet kan claimen, enfin toch bedankt voor de info....
waar kun je die missies vinden?
never mind, al gevonden ... beter kijken...
Wat nu als je geen 'vrienden' hebt die mee willen spelen?
Dan kun je de eerste missie al niet afmaken en de rest ook niet.
En klaar!
2 opmerkinkjes: Erg suf en saai de eerste 3 fases. Lijkt erop dat dat 'alleen-maar-produceren' een manier is om tijd te rekken.
Ten tweede is de hoeveelheid EP wel erg laag.
Voor een lvl 50+ die miljoenen EP moet halen, is 6500 ep-tjes en dergelijke een druppeltje op de gloeiende plaat.
Ik ben blij met elke doorbreking van de dagelijkse sleur, en de rewards zijn mooi meegenomen. Als het aan mij ligt komt er bv elk eerste weekend van de maand een crisisje van vrijdagavond 8 uur tot zondagavond :-)
Zou een leuke bijkomstigheid zijn als dit soort quests regelmatig (tussen events door) kan worden gespeeld. en ja ze mogen best pittig zijn....
Als je level 70 bereikt heb je wekelijks zulke quests (na een bepaalde update). En er schijnt dan ook voor de lagere levels standaard iets te komen...
Het is erg leuk, jammer dat het zo dichtbij het ek event is, na ek duurt het weer lang voor het volgende event.
Of krijgen we misschien dit vaker?
Zou welkom zijn :)
x
je krijgt dus eigenlijk 3750/3 (x eventuele boost) tropenhout
1250 dus.
dan heb ik ook liever de graansilo....
I really like this quest, it can be done and you have to adjust your economy to archieve the quests as soon as possible. For the next time it can be an option to change the production chain a little bit so you don't have to produce all the time but also have to gain. Also it would be nice if the announcement will be a week ahead so you have the option to delay the update of your provisionhouse to level 6.
Last but not least, it would be nice if you get an "event item reward" and can choose your reward from a shop.
Ik vind het erg leuk, missies die een verrassing zijn in plaats van de guide te volgen die al weken op de test server te vinden is. :P
Enige minpuntje vind ik alle productiemissies... kan er niet wat meer afwisseling komen? Bv. door x aantal gs uit avontuurloot te krijgen ofzo.
de beloningen zijn gewoon zoals aangegeven..dus geen extra met premium..;-)
Als in de onderste helft zit van een bepaald level moet je wel erg veel inleveren. Ik kan me voor stellen dat deze mensen snel afhaken war eigenlijk wel een leuk iets is. Ik hoop dat daar in de toekomst wel iets meer rekening mee wordt gehouden. Maak er bijvoorbeeld 12 standaarden van. Ik denk dat dan ook leuker is voor veel mensen omdat zij dan ook alle levels kunnen halen.