rush order in barracks - spoedorder in barrakken
I would appriciate if it was possible to place an recruitment of troops as first in de list of orders. Sometimes I'll have to recruit 1000 archers and the i realise i've got 25 solders to short for my currect adventure and the I've got to delete many orders or place the order to the top. With a simple checkbox, rush order, it would be solved, maby an extra arrow to place the order directly as first.
Ik zou het prettig vinden als ik de mogelijkheid had om een spoedorder te plaatsen in de barrakken. Wanneer ik 1000 boogschutters heb gemaakt en ik 25 soldaten bij mijn huidige avontuur te kort kom hoef ik niet veel orders te verwijderen of de volgorde helemaal aan te passen. Met een simpele checkbox, spoedorder zou het opgelost zijn of om een extra pijltje naar boven te maken die de order als eerste in de wachtrij zet.
Kan extra troepen bestellen in barakken makkelijker?
Binnen de barak kun je de volgorde waarin de troepen worden gemaakt veranderen door een batch van max.25 telkens één plek omhoog of omlaag te schuiven. Op het moment dat je, zeg, 25C wilt tussenvoegen zodat ze niet NA de 2000R die er meestal in mijn wachtrij staan gebakken worden, maar zo snel mogelijk, dan moet je die batch dus 79x omhoog klikken. Ik zou graag een knop "verplaats deze order naar plek 2" (dus vlak na degene die op dit moment geprocesst wordt) toegevoegd zien.
Verwijder gehele wachtrij knop
Wat dit spel nodig heeft is een verwijder wachtrij knop. De hoeveelheid tijd die we wel niet spenderen om 1 voor 1 de wachtrij weg te klikken, duurt een eeuwigheid.
Kan extra troepen bestellen in barakken makkelijker
Als ik onverwachte verliezen heb in een avo is er een xtra tegenvaller als je die troepen snel wil vervangen en je hebt al een flinke lading troepen
besteld in het barak . het is niet mogelijk om die nieuwe bestelling tussen te voegen ! Je kan evt de bestelling stap voor stap naar voren werken in de bestellijst of eerst de 'oude' bestelling wissen maar ook dat is erg tijdrovend omdat schijnbaar iedere wijziging in de bestellijst eerst met de server gecommuniceerd moet worden wat vaak meer dan een seconde (soms velen seconden) duurt . Kortom het word dan een tijdrovend en vervelend klusje :(
Is het niet mogelijk dat te veranderen zodat
of een evt nieuwe bestelling van troepen is tussen te voegen ,
of een wijziging in de bestellijst alleen lokaal even word onthouden en pas aan de server word doorgegeven als er op een
groene V knop word gedrukt ( zoals ook al bij de toewijzing van troepen aan een generaal )
Het is toch al een bittere pil om onverwacht (duur) troepenverlies te leiden het aansluitend geklungel met je barak is toch meer
"Adding insult to injury" en mijns insziens overbodig.
Ik hoop dat dat in de toekomst anders kan :)
Happy Settling !
Guus Straub
1 Bijlage(n)
selectie verwijderen barraks
heb je net je barak volgestouwd, stuur je je generaals naar verkeerde kampen praten en breien gaat nu eenmaal niet altijd samen
geen idee of het al eens eerder besproken is maar zou dit nu niet handig zijn voor als het eens fout gaat
http://image.prntscr.com/image/fc715...b3817af753.png