Dear Settlers,
Please leave your comments about the Christmas Calendar Reward in this thread.
BB_Lyedra
Afdrukvoorbeeld
Dear Settlers,
Please leave your comments about the Christmas Calendar Reward in this thread.
BB_Lyedra
Als het "de bedoeling was" of een bug en BB wil niet weer zo`n heisa als met Pakhuizen, dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen voor de spelers die maar 1 pakje hebben gekregen.
Het zal afwachten zijn, hopelijk komt er snel duidelijkheid, maar als het de bedoeling was hoop ik dat ze ook een oplossing vinden om degene die de bug niet hadden te compenseren ermee.
nou inderdaad, ik heb het geprobeerd maar met geen mogelijkheid kreeg ik een tweede pakje...
PS: context; ik ben functioneel beheerder dus ben van nature geïnteresseerd in hoe software vooral niet hoort te werken :D
PPS: binnen ons gilde lijken vooral spelers met premium "last" te hebben van de bug. Misschien is dat een reproductierecept, maar ben niet zeker
premium staat hier ook aan maar geen bug gehad ;)
ik heb geen premium dus lijkt me niet :)
alrighty then :)
Pttobleem opgelost, iedereen mag de extra huisjes houden, van het uk-forum:
http://forum.thesettlersonline.com/t...l=1#post293499
iedereen ze heeft gehad ja, ik heb geen extra huisje en geen extra goudmijn gehad. Ik vind het heel goed dat BB nu deze policy hanteert voor spelers die mazzel hebben gehad van de bug, dat lijkt me niet meer dan terecht. Maar ik voel me nu als speler die niet "last" heeft gehad van de bug wel achtergesteld.
Ik snap ook dat het lastig is voor BB om dit perfect te doen, dat lukt nooit, maar ze zouden bij wijze van spreken ook iedereen die niet 2 vakjes heeft gehad, maar 1, kunnen belonen met 1 extra vakje. Dan voelt het net iets minder zuur, ook zal zijn er misschien spelers die 5 vakjes hebben kunnen openen, of misschien nog wel meer.
Ligt het aan mij?
Ook ik heb er niks op tegen dat ze gehouden mogen worden, is immers ontstaan door iets waar spelers niks aan kunnen doen. Wel vind ik idd dat de mensen die er maar 1 hebben gehad de 2de dan ook horen te krijgen, desnoods laten ze mensen die er maar 1 hebben gehad een ticket maken. kunnen ze het nakijken in de log en dan alsnog nasturen naar de mensen
ja, thanks, zoveel was al duidelijk.
Jammer dus voor degenen die de bug niet hebben ervaren, kennelijk
Due to a bug there are players who could obtain at the end 2 times (or perhaps more) the final reward (gingerbreadhouse and goldmine) and they can keep it. will there be a compensation for players who could open the advent calendar only 1 time?
Kansloos dit
Merkwaardig dit. Er zit een bug in de kalender , die er vorige keer ook al inzat.Dat is net als vorige keer op de testserver gemeld. Toch gaat alles gewoon live. Er verstrijken dagen zonder dat BB een standpunt inneemt. Hadden ze meteen gezegd: luitjes, er is iets fout gegaan, we moeten hierover beraden maar plaats intussen geen pakhuizen/koekhuisjes tot we iets bedacht hebben was er niets aan de hand geweest.
Nog geen half jaar geleden ontstond er een hele heisa omdat BB de pakhuizen terug eiste. Er hebben heel wat spelers een ban gehad, soms werd een account gewoon gewist .Nu hebben ze eieren voor hun geld gekozen omdat ze weer niet adequaat gereageerd hebben.Fijn, ik heb maar 1 huisje en wat mij betreft mogen de slimmeriken hun bonus houden. BB heeft er weer een zooitje van gemaakt en het zou fijn zijn als ook de minder gelukkigen een vorm van compensatie kregen.
Tenslotte wil ik nog even zeggen dat ik door de belabberde communicatie van BB ongeveer 250 pakjes ben misgelopen, het gemiddelde wat mijn OR's meebrachten
Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp echt niet waarom de huisjes gehouden mogen worden die te veel gekregen zijn. Zelfs als je per ongeluk twee keer het gouden pakje hebt geclaimt, weet je nog dat dit niet de bedoeling is. Dat bewijzen al die tickets wel die ingestuurd zijn. Dus waarom dan niet alle spelers gelijk zetten en de extra huisjes terug halen? Deze huisjes zijn best veel waard in het spel en het laten houden van de huisjes geeft dus bepaalde spelers die het wel gedaan hebben een voordeel. Blijkbaar duurt eerlijkheid niet het langst...Waar is de fairplay policy van BB nu? Ver te zoeken weer eens.....blijkbaar hoeft BB zich niet aan zn eigen regels te houden.....erg jammer dit weer. Maar laten we eerlijk zijn...het past wel in de lijn der verwachtingen die spelers hebben van BB....en die hun reputatie weer eens bepaald geen goed doen...
Ben benieuwd, ik had ook al mijn or's nog op pad gestuurd, maar 0 pakjes
fantastisch weer, zij die de boel creatief benutten worden weer beloond. Hier netjes een pakhuis en netjes een peperkoekhuisje. Maar ja, fair play begint pas bij 3 als ik het me goed herinner
Zeer teleurstellend dat mensen meerdere malen een huisje bemachtigen, het dan mogen houden... Ik heb mijn huisje direct verhandeld uit protest (wel binnen het gilde, maar toch)!
Ik hoef zo'n huisje niet op mijn eiland en hoop dat de "slimme/eerlijke" mensen er erg gelukkig mee worden!
Eerlijk duurt dus daad werkelijk het langst...
Tjonge jonge... Geef iedereen dan de kans om vals te spelen en beloont te worden!!! Ik stel voor dat men uitvindt wie het meeste voordeel hiervan gehad heeft en dat IEDEREEN dan dezelfde hoeveelheid huisjes krijgt! Wat een soap dit! Heb ik daar iedere dag netjes voor gespeeld en netjes 1 huisje opgehaald... Ik vind dat ik in ieder geval dezelfde mogelijkheid zou moeten hebben gehad met eerlijk spelen om meer huisjes te krijgen als de mensen "die per ongeluk" de boel hebben geflest!
BooooooooooH! Geef iedereen hetzelfde en beloon niet degene die vals spelen! Slecht hoor!
Heel slecht dit... Heb er geen woorden voor! Lekker signaal wat hier afgegeven wordt!
Ik hoop dat iedereen die maar 1 huisje heeft gehad, hier zijn beklacht gaat doen!!!
Ik wil toch even het eea kwijt over het peperkoekhuisjedebacle................... vorig jaar zijn er mensen geweest die voordeel hebben gehad van het pakhuisdebacle. Zelf had ik ook meer pakhuizen dan toegestaan. De toon en houding van BB was buiten proportie en er zijn vele spelers geband........... het ligt me nog vers in het geheugen en als eraan denk krijg ik een zeer bittere smaak in mijn mond.
In de hulp hoorde ik dat de "bug" (ik zet het maar tussen aanhalingstekens, omdat ik echt denk dat het niet zo is) dit event ook weer aanwezig was. Gratzky en ik hebben de speler gewaarschuwd dit te melden bij support (verdere discussie met betreffende speler zal ik jullie besparen) omdat wij "pakhuisgate" nog goed voor ogen hadden staan. Wij waren in de veronderstelling dat het weer een toestand zou worden.
En inderdaad wordt het een toestand! De mensen die meerdere keren geklikt hebben mogen de huisjes houden! Ongehoord! Meten met twee maten! Compensatie voor spelers die zich aan de regels hebben gehouden heb ik niets over gehoord! Ik ben boos...... heel boos.......... vooral over het feit dat BB absoluut niet weet consequent te handelen!
Je zou het ook kunnen zien als leren van de fouten mensen.
Vorig jaar een hoop gedoe, dus nu een andere beslissing. Met duizenden mensen in dit spel is er altijd een groep die het niet eerlijk vind.
Aangezien iedereen toch ongestraft zijn spulletjes mag houden ben ik wel nieuwsgierig hoeveel koekhuizen je nu eigenlijk kon scoren. Dus als je het wil melden, graag. Mag ook per pm, vertrouwelijkheid gegarandeerd ;)
Hebben de gebande spelers van vorige keer zoals bv Gexte al een excuusbrief en welkom terug mailtje van jullie(BB) gehad???
Ik kon er maar 1tje extra uit vissen, daarna deed hij het niet meer..
Ik vraag me af wie er meer dan 2 heeft, ik heb niemand erover gehoord nog dat ze er meer hebben
nu ik dit allemaal terug lees lijkt het me het een goed idee iedereen die een ban heeft gehad vorig jaar deze op te heffen en die gene die geen 2 huizen heeft gehad er alsnog 1 te sturen ... dit om alles recht te zetten... Al lijkt het me onwaarschijnlijk dat veel spelers terug komen die al meer dan 1 jaar een ban hebben zijn dan ook geen echte spelers
????? begrijp ik nu goed dat iedereen die een 2de peperkoekhuisje mocht houden door de bug in het kerstevent van het laatste deurtje en hierover een ticket hebben gestuurd, ook nog eens (naast het mogen houden van dat peperkoekhuisje) een week gratis prem hebben gehad ????
Waaaaaattttt heb ik die week prem gemist? Geen idee kraaloog, hoe kom je erbij dat mensen die gehad hebben? Ik weet van niks, heb wel dat deurtje 2 keer geopend. Of had ik daar een ticket voor moeten aanmaken? Misschien willen ze zo de eerlijkheid van die mensen belonen.
Zo zie je maar, eerlijk melden(!) loont :p
ja als je ticket had aangemaakt dan had je week prem gehad. V.w.b. eerlijkheid, een groot aantal spelers (die ook eerlijk zijn) heeft de bug niet eens gehad. Dus geen peperkoekhuisje EN geen week prem