plaats hier uw ontstane problemen na de start van het paasevenement
houd het netjes, overzichtelijk, duidelijk, niet met de vingers wijzen etc
laten wij er samen een leuk evenement van maken :cool:
Afdrukvoorbeeld
plaats hier uw ontstane problemen na de start van het paasevenement
houd het netjes, overzichtelijk, duidelijk, niet met de vingers wijzen etc
laten wij er samen een leuk evenement van maken :cool:
Is het de bedoeling dat het burgemeestershuis gele eitjes maakt ipv blauwe?
M.vr.gr.
heeft er nog iemand problemen met avo sabotage? Ik heb 9 eieren gevonden, er worden maar 8 in het missie boek bijgeschreven
vraagje:
Normaal als je met premium een avo afrondt, krijg je 1,5x de loot.
Als ik nu een 'paaseizoekavo' afrondt, krijg ik alleen de 9 eitjes....
is dit correct of hoor ik ook 9 + 4/5 eitjes te krijgen ????
Dat zijn avontuurlijke vrachten, Brat. Die worden nooit gebufft met premium.
dat is een andere lootstructuur omdat het verzamelitems zijn, ik betwijfel dat ze daar premium op gaan programmeren (nu nog)
wij gaan hier in deze thread geen discussies starten, deze thread dient enkel om problemen te melden
berichten die niet van toepassing zijn, zullen verwijderd worden
Controleer de prestaties even.. de eieren verzamelen voor expeditiebuit klopt niet. Alleen de eerste klopt
Daarnaast klopt de vind 1600 eieren niet (Staat 1500)
Dank jullie wel voor de meldingen zover. We houden dit onderwerp in de gaten en werken hard aan oplossingen. Excuses voor het ongemak!
Ik heb de indruk dat van alles erg traag reageert nu het evenement is gestart.
Ik moet lang wachten voordat mijn eiland na het inloggen verschijnt, sta dus zomaar in een wachtrij met 4 of 5 andere spelers, is nog nooit eerder voorgekomen.
Mededelingen over gevonden voorwerpen/gebruikte verbeteringen en einde missie boodschappen in o.a. het scenario "waar komen de paaseieren vandaan" laten errug lang op zich wachten.
Bij het plaatsen van die verbeteringen moet ik soms meerdere keren proberen voordat ze werken.
Wordt waarschijnlijk nog vervolgd :o
PS, vergeet ik nog te schrijven dat zelfs het forum nu vertraagd werkt.
Zojuist een PvP-expeditie gedaan; crashte onderweg tot 3x toe, heeft me heel veel eenheden gekost (ga zo ticket aanmaken). Alles reageert mega sloom. Ik kan geen verdedigingswerken aanmaken op mijn veroverd PvP eiland, crasht. Prestatie is niet geregistreerd... kortom... gaat lekker (not)
PvP bereikt niet je eigen eiland?
http://i57.tinypic.com/2n892ja.jpg
En dat terwijl ik ondertussen een Piraat speel
(en ja hier lijkt alles ook langzamer te werken)
(en ja ik heb met de verkeerde legers aangevallen :-))
alles is harstikke traag nee we gaan geen vingers wijzen maar kom op zeg wanneer kan het nu eens in 1 keer goed?
Zojuist een stampende stier geannuleerd met o.a. 186 kanonniers en een ehbo pakket verlies.
Generaals die onderschept worden, springende gens, en niet op tijd door de lag kunnen terugtrekken.
Het lijkt veel op wat we een tijdje geleden hebben gehad :(
Ook het kaart laden en laden van gens is erg traag.
Ook al wegens overbelasting van de server eruit gegooid.
Leuk begin van het paasevent :(
Heb heel veel last van slome Kaart Laden. Erg jammer :(
ik heb met 99 eitjes het avo waar komen de paaseieren vandaan gekocht, heb het opgestart , is verdwemen uit mn stermenu, maar wilt niet op starten, verschijnt wel in mn missieboek, op niet op het beeldscherm, zoals bij de normale avo's
Misschien een triviaal probleem maar bij het avontuur Garrun de Pelsjager komen het plaatje en de daadwerkelijke troepen niet overeen: http://prntscr.com/6hxf53
Alles is super traag en dan is het nog vroeg was er al om 14.00!!! En dan moet het nog avond worden waarbij de server het dus helemaal niet gaat bij houden lijkt mij.
compleet drama zoals gewoonlijk.
heb maar half kunnen doen wat ik wou doen op me premiumdag
al is het een prestatie op zich dat ze hun eigen geklungel wederom hebben weten te overtreffen.:D
ik ben mijn tweede avonturen zoektocht kwijt. Hij is niet opgestart nadat ik 'm wilde starten, maar staat ook niet meer in mijn stermenu.
Heb hem inmiddels wel kunnen uitvoeren door er vanaf het paasevenement naartoe te gaan. Maar beide eierzoektochten staan nog steeds niet bij mijn prestaties!
Als positief wil ik graag melden dat het fijn is dat de eieren een herkenbare kleur hebben. Ze zijn daardoor beter te onderscheiden van de paashaasjes dan vorig jaar.
tekort aan servers
Rond 19.30 uur werd ik tijdens een block uit het spel gegooid. Ik verwacht dat alles dood is omdat ik een uur later nog steeds niet kan inloggen. Ik krijg constant dit bericht als ik probeer in te loggen: http://prntscr.com/6i0f98
Jippie, druk 5x op terugtrekken van Gen, en die #$^@#$@#$ blijft maar doorlopen.
hmmmm, gen heeft zich blijkbaar toch teruggetrokken, heeft toch niet aangevallen.
Dit is gewoon belachelijk ALLES is zo traag.
refresh 5minuten
generaals vertrekken niet net als ors geologen enz
terugtrekken gebeurd niet.
IK wil nu wel is weten hoe BB Dit gaat oplossen een vergoeden.!!!
moerasheks gestart, 4 gens op pad gestuurd, gens spoorloos http://prntscr.com/6i0vlc
ben al terug geweest naar mn eiland en dan weer naar het avo noppes, nada 0,0
update: na 52 min zijn mn gens weer op de radar verschenen
Het is echt heel erg vervelend. Denk je dat je eindelijk weer eens iets nieuws kunt doen als 50-tiger, zit je met die slakkengang en weer nieuwe bugs.
Verbijsterend dat in al die tijd dat ik speel de boel steeds niet fatsoenlijk werkt als er iets nieuws wordt gestart.
Als t morgen niet beter is denk ik dat ik dit event ook maar weer achterover ga hangen
Roep t btw al langer, dit was dus eigenlijk een kwestie van tijd: http://forum.thesettlersonline.nl/th...ne-performance
Avo: Waar komen paaseieren vandaan:
-teveel gemaakte buf's (val + ehbo) van gister zijn niet meer in mijn ster menu nu ik een 2e start
-val gebruiken voordat het avontuur is geupdate gebruikt wél de val (en verandert het grot icoontje) maar registreert NIET, ik kon wel nieuwe vallen maken en deze opnieuw plaatsen.
gebruikte grondstoffen zijn weg...
Dank jullie wel voor de meldingen (ook degenen die het via de klantenservice hebben gedaan). Er wordt nog steeds aan gewerkt. We hopen een boel problemen op te lossen met het onderhoud vannacht.
Nogmaals excuses voor het ongemak!
BB_Grubur
Die laatste zijn geen bugs trouwens maar zo bedoeld.
Je moet je bij scenario/avonturen heel erg aan de volgorde van de missies houden en je hebt er niks aan om dingen teveel te maken aangezien die voorraden gereset worden bij elk volgend avo.
Misschien moet dit duidelijker naar voren gebracht worden of moet bv proviandhuis de productie van dit soort items gelimiteerd worden.
Gaat erg lekker met de servers weer sinds een uurtje. Lekker bezig.
yup hier ook naar avo kaart gaan koste me 10 minuten, terug gaan lukte niet, refresh en duurt eeuwigheid voordat ik in spel ben
laat tijd voor buffs is 5 minuten op het moment
Zucht, kom er helemaal niet meer op.
Beste BB_Grubur,
Wat fijn, dat Settlers weer extra leuk wordt door een creatief event met nieuwe dingen en mogelijkheden. Alle respect voor de kinderziektes bij de opstart. Ben heel blij met jullie inzet! Succes vannacht!
Groetjes Tine80
Extra problemen op dit moment (ticket aangemaakt):
Eiland spring terug in de tijd 1 uur: Kopermijnen die gemaakt waren zijn weer weg, upjes naar lvl 2 zijn weer terug naar 1. Ijzervul is weer in ster.
Marmer groeves worden niet gevonden terwijl er 5 kapot liggen
Zoek missie is klaar maar staat nog een vogelverschrikker te staan op het eiland
en snelle reactie op voorgaande, het lijkt nu allemaal plots weer terug te zijn naar "normaal"
De update van vannacht heeft niet geholpen wat mijn eerder genoemde problemen betreft: ik heb bij de paasprestatie nog steeds de punten niet gekregen voor het doen van de eerste twee eierzoektocht avonturen. Gaat hier nog wat aan gebeuren?