Plaats hier je reacties over het laatste Ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Afdrukvoorbeeld
Plaats hier je reacties over het laatste Ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
dankjewel grubur
Hele leuke upgrade erg lang opgewacht .
Denk dat ik nog maar wat langer wacht voor deze prijs
Het idee vind ik super maar de afwerking kan heel wat beter
Doe het voor het grondstof graniet lijkt mij sterk dat er mensen zijn die hier voor willen betalen namelijk
zoveel waarde heeft het niet .
De markt is helemaal stuk
De laatste upgrade pvp is een flater geworden veel te duur en nu dit
maar in ieder geval bedankt BB Grubur voor het melden
op zich leuke update, had alleen zoveel beter gekund door ze te laten maken met grondstoffen zoals bv salpeter etc. Dan is het voor iedereen goed bereikbaar en niet alleen voor betalende spelers
ben het totaal eens met de 2 reacties hierboven me, maak het ook beschikbaar met grondstof inplaats van alleen edelstenen.
prijzen zijn te hoog, als je alles wilt hebben kost het tussen de 50 en 100 euro.
Bovendien is uit test gebleken dat je geen idee hebt van te voren hoeveel plekken je ervoor krijgt.
yep de salpeter nog niet eens aan gedacht
wacht wel op de extra eilandjes... die rotsen buffs zijn veel te prijzig en uit test server probeersels krijg je voor die edels maar paar bouwplekjes er bij
Je kunt op test uitzoeken welke rotsen(combo) de beste plaats oplevert shinshi dus helemaal in het wilde weg hoeft het niet. Zal vast wel een wiki van komen welke combo welke plek geeft.
Maar ben het ermee eens dat kruit uit de kruithut ook een optie had moeten zijn.
Ik verwacht eigenlijk dat dat nog een update gaat zijn nadat ze er voldoende geld mee verdiend hebben om de 2 jaar dat ze aan het ontwikkelen zijn geweest betaald te krijgen.
Idd,
Leuke update, maar de edelsteen kosten maken dit voor mij niet echt interessant. Het zou veel leuker zijn als deze buffs verdiend konden worden door bijvoorbeeld, zoals hierboven genoemd, het op het moment redelijk waardeloze buskruit/salpter ervoor te moeten gebruiken. Op deze manier wordt er niet echt meer spelwaarde gecreeerd.
Een beetje offtopic, ik ben heel blij met dat er eindelijk meer dan 25 troepen geproduceerd kunnen worden, in tegenstelling tot de expeditie update. Ik vind dit een gemiste kans voor BB om meer mensen aan het spelen te krijgen. Wanneer dit toegankelijk zou zijn voor alle levels, door te zorgen dat de voor de expeditie troepen geen extra settler cap voor nodig zouden zijn en de ijzerkosten aanzienlijk te reduceren bijvoorbeeld, zou dit lagere levels meer keuze geven om plezier aan dit spel te laten beleven.
Op deze manier zijn de expeditie en deze update helaas alleen maar bereikbaar voor de lvl 50-ers met uitgebouwd eiland. Zou mijns inziens beter zijn als je als lager level al toe kunt werken naar buffs voor het opblazen van rotsen later, zonder dat je er extra edelstenen (/geld) voor moet gebruiken. Dit draagt voor mij in ieder geval niet bij aan het spelplezier.
Gr. V
Rotsje opblazen a raison van 550 edels, max 20 aan te schaffen. Nog meer explosieven voor 990 edels x 8. Ruimte op je eiland voor bijna 20k edels. Leuk voor mensen met edelstenenputten.
Ik heb nooit goed begrepen wat dat rotsen opblazen toevoegd aan het spel. Bij de eerdere versie was al duidelijk dat de extra ruimte niet zo groot is. Als je nu ziet wat het kost, is het inderdaad bijna alleen bereikbaar voor spelers met edelsteen putten.
Bovendien, het aantal spelers op niveau 50 wordt steeds groter. Die hebben helemaal geen behoefte meer aan extra bouwruimte, ze bouwen niets meer, breken eerder gebouwen af.
Meer nieuwe gebouwen graag dus, dat maakt deze feature wellicht nuttig. Een kerk, haven, werf, schepen (om naar avo's te varen), schapenfarm, varkensstal, koeienstal, kaasmakerij, slager, kleermaker, leerlooierij, schoenenmaker, etc. Die Settlers lopen maar steeds in dezelfde kleding en eten een weinig gevarieerd menu :o En level 50tigers hebben dan weer wat te doen...
Bijna 20k edels voor 25-50 bouwslots erbij.....
op test ging het een paar keer mis en toen was ik er wel klaar mee :D
Ik snap de reacties niet helemaal.
Je zult toch iets moeten bieden voor betalende spelers. Wanneer je 1 maal een edelstenenput koopt en het geduld op kunt brengen
om daarvoor 1 of meer edelstenenputten neer te zetten, is het prima te doen. In het begin heb ik zelf een veteraan gekocht en een edelstenenput. Nu heb ik (door geduld) 4 putten op mijn eiland staan, waar ik uiteindelijk niks méér voor betaald heb dan de eerste put.
Zoals Nelleke aangeeft, hoef je niet perse extra ruimte te creëren, maar creatief omgaan met de ruimte die je hebt.
Ik ben erg positief over de implementatie van de functie :)
Maar wat ik ook vermoedt, is dat dit ook ruimte voor BB biedt, om tijdens bepaalde events deze buffs beschikbaar te stellen voor verzamelopbjecten..
ziehier de hand van Ubisoft aan het werk...:(
lol
Ach, met die nieuwe loots sinds pvp zijn een heleboel gebouwen overbodig geworden. Ik zit met meer dan een miljoen meel, tarwe en brood en meer dat 100k settlers in mijn stermenu.... Gooi gewoon 6 boerderijen de bijbehorende silo's wat molens en bakkers plat en je hebt meer vrije bouwplaatsen dan het opblazen van rotsen ooit zal opleveren... en dit kost je geen cent :-)
just my 2 cents worth.....
Wel.. Ik heb 10 edelsteenputten en nog steeds geen haar op men hoofd die erover denkt om de edels aan deze peperdure functie uit te geven.
99 en 198 edels zou een prijs zijn geweest waarin ik het wel waard vond deze items aan te schaffen, maar in teveel gevallen gaat het ook nog eens om bergen die op en plek staan waar je eigenlijk alsnog niks aan hebt als je ze hebt opgeblazen.
En nu ook nog eens gestreepte paaseieren? vindt het allemaal nogal jammer
Fijn om jullie eerlijke feedback te horen, zal dit zeker doorgeven aan de verantwoordelijken :)
~ BB_Grubur
leuk idee....jammer dat dat weer met edelstenen gepaard moet gaan..;-(
Kunnen de buffs gevonden worden met de artefacten? aangezien het ''buffs'' zijn!
Heel jammer dat het met edels moet. Nog erger dat het ook een hoofdmissie is. Doordat je de hoofdmissie alleen af krijgt als je edels investeert zal ik deze missie helaas moeten overslaan. Waar zijn ze me bezig?
Stuur ons dan tenminste 1x de buffs gratis zodat we de missie kunnen afronden.
zover ik weet van test moet ie er ook 1x gratis zijn
Ik zal eens zien zo
sorry, stond idd 1 in het stermenu, had ik nog niet gezien.
Missie klaar, probleem opgelost. Thnx.
gewoon belachelijk er een missie aan te plakken ...... wil juist mijn bergen en rotsen behouden ...... en dan kan je die missie ook nog eens niet deleten :( triest heel triest
Je kan toch gewoon de rots opblazen met je verkregen TNT, (allerlaatste icoon in je stermenu)
de boem en stofwolk waren leuk :)
dan laat je die missie toch lekker open count, tjonge jonge wat een gezever zeg
Overigens, ik zou graag van die kampjes van PvP af zijn, ook weer extra bouw ruimte :o Ik heb PvP één keertje geprobeerd om te zien wat het was, maar het bevalt mij niet. De gebouwen zijn al lang weg, maar nu nemen die kampen nog steeds onnodig ruimte in.
Weet iemand hoe ik er vanaf kan komen?
1. Speel een gewoon avontuur, stuur al je legers daar heen en laat ze op hun landingsplek staan als ze terug komen op je eiland.
2. Start een expeditie, stuur al je nutteloze maarschalken (of hoe ze ook heten) erheen.
3. Annuleer de expeditie. Je de maarschalken zullen bij terugkeer zich niet kunnen plaatsen op je eiland en in je stermenu blijven zitten.
4. Zet je gewone generaals weer op de door jou gewenste plekken.
Hierdoor blijven je maarschalken helaas nog wel in je stermenu staan, maar dat is al beter dan op je eiland.
Als je niet zn buff gratis erbij had gekregen had ik het met je eens geweest. Echter is dit een goede manier zodat de spelers zien wat het precies doet. Je kan ook een heel klein bergje opblazen wat je toch niet mist. Persoonlijk zie ik het probleem niet zo.
Paul, bedankt voor je antwoord, lief van je :o
Alleen vind ik dat wel een hoop gedoe. Ik speel al maanden geen avo's meer, laat staan dat ik dan ook nog een expeditie ga starten om op deze ingewikkelde manier die kampjes kwijt te raken.
KindestRed, zou een verzoek aan support helpen? Om bij mij die PvP kampjes te verwijderen?
Heb hier al eens om gevraagd
http://forum.thesettlersonline.nl/th...izoen-inpakken
ik vrees dat support echt niet alle overbodige pvp-kampjes handmatig gaat verwijderen, daar hebben ze meer dan een dagtaak aan denk ik :D
Nou, volgens mij zijn er niet zoveel Nederlandse spelers :o En veel werk is het waarschijnlijk niet, 3 of 4 x delete klikken?
Ze kunnen er genoeg spelers blij mee maken, denk ik.