Plaats hier je reacties over de laatste Sneak Peek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Afdrukvoorbeeld
Plaats hier je reacties over de laatste Sneak Peek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Ziet er goed uit. Vraag me wel af waarom er een nieuw soort paaseieren nodig is en waarom deze maar 1 jaar te gebruiken zijn... En staat dit ook op de planning voor de volgende evenementen met pompoenen/cadeautjes/voetballen?
Dus de Meester in Vechtsporten en Veteraan generaal zijn dit jaar te koop met de eieren van vorig jaar?
ja als je die nog niet had.
En anders zijn je eieren waardeloos (althans minder nuttig) tenzij je ze nog kan verkopen aan spelers die nog een mma of veteraan kunnen halen.
Wel zonde van al die cadeaus, pompoenen en ballen die ik nog heb van vorige events.. :)
Ergens jammer dat het gebeurd maar voor het spel wel beter.
Volgende week maar ff op test kijken wat er nodig is voor dit jaar en dan vast gaan voorbereiden op event. Dat zijn toch de leukste weken in het spel.
naja, de oude omruilen voor de nieuwe dan maar. Dank voor de tip, Dutchman.
Even forumtechnisch: ik mis een link naar dit reactietopic in de aankondigingspost, dat moedigt mensen niet aan om hier te posten en kan extra zelfgestarte reactietopics veroorzaken, waar dit topic juist bedoelt is om dat te voorkomen en de boel centraal te houden.
Jeuj voor nieuwe grondstof voor nieuw jaar. Dit maakt het aantrekkelijker aan het eind van het event andere mensen te helpen met je eiervoorraad.
Paashuisje met inwoners naar rato van prestaties klinkt ook heel aantrekkelijk om bezig te gaan tijdens het event, ben benieuwd naar de aantallen tabel op test.
Wat je zegt klopt, Bert. Op het Amerikaanse forum staat er wel een verwijzing naar het originele topic. Kan dat hier ook komen, BB_Grubur?
Tymy nee. Je kunt dit jaar als je al Vet+MMA vorig jaar hebt gekocht, je oude ruilen voor nieuwe bij mensen die die nog niet hadden. En bovendien, als producten onverkrijgbaar worden, zullen ze juist enorm waardevol worden.
dat speciale evenementgebouw, blijft dat ook na het evenement nog staan of is die alleen aanwezig tijdens de paasweken?
Dat blijft staan. Je prestaties tijdens het event bepalen het resultaat.
nou van wat ik er van kan maken, is het helemaal niks, spullen voor de oude eieren die hebben de meeste al, goed je kunt je nieuwelingen meehelpen meer ook niet
de nieuwe eieren nodigen niet direct uit om te vergaren gezien de items die je ermee kunt kopen , pvp doe ik niet dus die marshal hoef ik niet, die legendarische vet? is een lachertje, zijn die waterhuizen te koop als je vorig jaar al gekocht hebt of niet met de oude en de nieuwe eieren?
dus het enige wat een beetje interessant is, buf voor je ijzermijn en als je nog nodig hebt grout voor de rest afwachten wat betreft dat speciale evenementengebouw
het spel wordt steeds minder leuk om te spelen er zit geen uitdaging meer in en blijkbaar kunnen ze niet meer met iets fatsoenlijks voor de dag komen, spelen doe ik dan ook heel weinig meer een beetje bij houden en wat kletsen met gilde leden dat is alles.
De drijvende huizen voor de oude eieren kun je alleen nog kopen als je ze vorig jaar nog niet had, die voor de nieuwe eieren zijn een nieuwe teller dus voor iedereen.
Dat speciale huisje is wel grappig en voor lvl 50-ers goed te doen om die op max populatie te krijgen. (Je moet daarvoor zo'n beetje alle paasprestaties die er gedefinieerd worden behalen).
wat met d eierzoektochten van vorig jaar?
wat gebeurt er daarmee? gaan deze dingen vervallen of blijven ze geldend en welke eitjes zul je tijdens het evenemnt dan kunen vinden en krijgen als belongin?
Wow tipex, mag maatje kleiner ook :P
"Eierzoektochten" zijn dat paasavonturen die je nog hebt liggen? daar weet ik niks van hoe dat zit, dat moet BB beantwoorden.
Tijdens dit event zul je gestreepte blauwe eitjes gaan vinden en krijgen als beloning, deze zullen in de nieuwe paaseventmarkt geldig zijn.
Om ervoor te zorgen dat de oude gele gestippelde eitjes niet zonder meer waardeloos zijn is de oude paaseventmarkt tevens aanwezig in de winkel, hier kun je dingen kopen die je vorig jaar nog niet gekocht hebt of die geen limiet hebben.
Je kan de oude eierzoek avo's testen. De zoektocht met Ontdekkingsreiziger zal nieuwe eieren droppen.
Tip? Wat is dat nou? Agressie? Ben ik niet van je gewend. :o
Overzicht van het paasevent:
http://www.settlersonlinewiki.eu/easter-event-2015/
natuurlijk wel mee wachten tot paasevent actief is he
http://www.settlersonlinewiki.eu/easter-event-2015/
kleine paaseierenmand 65 paasei 99 diamanten
grote paaseierenmand 260 paasei 399 diamanten
4 kleine mandjes = 4 x 65 = 260 eieren totaal 396 diamanten
leg dit eens uit???
Je moet blijkbaar extra betalen om wat klikwerk te besparen. Das meer dan logisch eigenlijk.
ronde prijzen circus
Die buff kun je altijd gebruiken, ook buiten Pasen.
Als je geen eieren krijgt kun je contact opnemen met de klantenservice en dan krijg jij (en je vriend) alsnog je eieren.
--
Dit is geen officiƫle website. Misschien moet je even wachten tot het Ontwikkelaarsdagboek tevoorschijn komt :)
(Die website heeft de nummers van de testserver, deze nummers zijn allemaal onder voorbehoud op de testserver)
Vraag me nu af, als je vorig jaar de master of arts gekocht hebt, kan je dat dit jaar nu weer doen nu het omgezet is naar gestreepte eieren? Want nu ben je meer dan 13000 eieren nodig om dan alles een beetje te kunnen kopen. Dat is bijna het dubbele van het normale aantal wat je voor de luxere dingen nodig zou zijn.
Misschien moeten nu de level 50 spelers dan ook keuzes gaan maken net als de 50-ers ;)
Euh, wat is het verschil tussen lvl 50 spelers en 50-ers?
iig, maargoed dat ik nog 49 ben dan.
meeste 50-ers behaalden altijd wel al hun event grondstoffen
veel 50-ers moesten keuzes maken in de event markt
mss had ik de grens op 45 moeten leggen???
ik vermoed dat hij hier (50-)'ers bedoeld dus alles onder de 50.