Beste settlers,
Wat kan dit toch zijn?
Wie het weet, mag het zeggen! :D
Vriendelijke groet,
BB_Rynrcer
Afdrukvoorbeeld
Beste settlers,
Wat kan dit toch zijn?
Wie het weet, mag het zeggen! :D
Vriendelijke groet,
BB_Rynrcer
het gevecht van de eeuw
player vs player ?
zullen wel weer generaals zijn of gebouwen voor die nieuwe combatsysteem om bepaalde wapens te maken....
Hmmm, ziet eruit als wachttorens en generaals, dus zou een combatsysteem kunnen zijn waar pvp gedaan kan worden... hopenlijk op een nieuw eiland zodat er geen recourses gepikt kunnen worden...
op expeditie en interactiever knokken? lijkt me lekkrrrr :)
nog meer decogebouwtjes kei leuk :D :D :D
PvE, zoals bij Anno Online
Het ziet eruit als kampen die door vijanden aangevallen kunnen worden. Met bonus voor een toren en zo.
Wat doet die badeend daar in dat kamp? :o
Hopelijk geen deco's, maar iets wat grondstoffen kost en manschappen.
Als ik de vorschau in de link van Tymy goed begrijp, dan zijn het dus een kazerne voor een ander soort troepen en gebouwen om andere wapens te maken. We gaan op expeditie! Knokken op andere eilanden, die onze ontdekkingsreizigers kunnen vinden. Eilanden waar grondstoffen te vinden zijn, maar wij geen gebouwen kunnen neerzetten.
Links of rechtsom, t verklaard de verkoop van de ehbo pakketjes :P
een goede reden om voorgoed te stoppen?
ook ik geloof dat dit het beloofde Player versus player systeem gaat worden :))
Ik denk ook PvP, maar ook als missie ... ook ik volg de Duitse Siedler en daar lijkt het verdacht veel op ;-)
siedler-vision.de/2014/05/expeditionen-eine-vorschau/ hier vind je dus wat het waarschijnlijk inhoudt , ben meer benieuwd wanneer ze die level cap eens gaan verhogen, de rest vind ik niet zo interessant, natuurlijk zijn er mensen die pvp leuk vinden, mij boeit het niet zo, voor degene die het leuk vinden go for it :D
Het is volgens die link geen pvp, maar koloniseren van andere eilanden. Waar je de kampen/gebouwen van de bewoners daar met je troepen kunt bezetten.
Het zijn gebouwen
het best gevecht tegen de ander mensen
ik hoop echt pvp!!!!
het nieuwe uitlijk van vijandelijke kampen bij avo's
nieuw event kermis, hoop ik
Het is het eiland van Minime die aangevallen word door Calimero. Zal Minime Calimero verslaan............
Dat gaan we beleven in de volgende episode van Calimero Attacks Minime!!!!!!!!!!!!
:) Qp
ik ga helemaal niemand aanvallen...
ik hoop pvp.
ik hoop geen pvp want daarvoor heb ik settlers gestart geen zin meer om dag en nacht on te zijn.ik hoop op 1 cristoffel colombus
generaals voor te vechten op andere eilandjes van bandieten mooi maar waarom weer een andere set generaals mijn stermenu staat nu al vol met generaals krijg de arme stumperds nog niet op mijn eiland geplaatst
ziet ernaar uit dus dat we een admiraal moeten gaan kopen
Denk dat Tymy wel s goed kan zitten. Nu eerst zo pve en kijken hoe die eilandjes t zo doen, dan combastsystem om daarna pvp te introduceren.
maar nu is de grote vraag hoelang we daar op moeten wachten......... als dit binnen een half jaar komt dan ben ik blij.....
zal wel PVP zijn denk ik. Hoop dat het niet een verplicht onderdeel word, ik was juist hier omdat dat er niet bij zat. Mocht het toch zo zijn dan stop ik per direct met spelen en zal mijn account verwijderen. Wel jammer na anderhalf jaar tijd en een beetje geld er in hebben gestoken :-(
Was het maar maandag...... Zal zonde zijn om er dan nog zoveel tijd aan te spenderen :-( Ik hoop dat men iedereen hierin tevreden zal stellen voor het wel en niet willen van PVP
Oh ja, er is ook een 3e optie voor de mensen die dreigen te stoppen :) gewoon die eilandjes lekker niet starten, dan veranderd er niks, dus maak julie geen zorgen, er stond trouwens ook dat je deze eilanden op de markt aan andere spelers kon verkopen, dus zat te doen voor de markt mensen :)
Je kan bijv ook gewoon lekker simpel handelen op de markt met deze eilandjes, er zullen vast zat mensen zijn die het kopen, dus een manier om er winst uit te halen zonder zelf mee te doen, dus bonanza!
Last but not least zag ik de level caps en ben maar toch blij dat ik op level 48 was wezen steken :D
Stukjes eiland van andere spelers veroveren vermoed ik kan je klein kamp maken .
Als ik zo dat plaatje bekijk.
Is zomaar een idee.
:confused:
ik hoop aanloop naar pvp .. torens en dergelijke om je eiland te verdedigen zijn dit dan
die eilanden zullen te vinden zijn via de verkenner en zijn verhandelbaar is een avontuur van 12 dagen waarbij je om de 12 uur een beloning krijgt gedurende die 12 dagen er zit een speciaal eiland bij wat pvp is duurt ook maar 12 dagen daar kan je je meten met andere spelers wie dat zijn kan ik er niet uithalen misschien vrij te kiezen dit duurt ook 12 dagen en je krijgt om de 12 uur een beloning na 12 dagen is de pret over en moet je een ander eiland starten dus de spelers hebben straks de keuze pakken ze een bandieteneiland komen der geen andere spelers aan te pas pakken ze een pvp eiland dan kunnen ze zich meten met andere spelers mischien wel naar keuze.
Het lijkt mij een eiland waar de gildes elkaar kunnen bevechten.
zolang er geen spelers mijn eiland kunnen aanvallen is het me allemaal best.
Ik ben met ****** (zal zelf maar geen naam noemen) gestopt aangezien er werd aangevallen
in het midden van de nacht of wanneer ik aan het werken was. En dat was niet meer leuk.
Dus ja, als men eiland veilig blijft en een pvp tussen mensen die er voor kiezen is dan noem ik het een goede zaak.
Ik zou willen zeggen: ik wil meer tijd kopen met edelstenen als het niet duur is
wel een mooi troepen transport kampje in het midden, samen met een mooi vervallen kasteeltje in de lootspot.
rechtsonderin het kamp van general karate kid en links bovenin het kamp van onze eerste vrouwelijke generaal ;)
Dan hebben we idd 2 torens met 2 kleuren dus wellicht zoals eerder genoemd een gevecht tussen spelers/gildes/speel werelden?
De kampen rechtsonder en linksboven zijn hoe je kampen eruit zien in dat gevecht? of misschien zelfs nog meer nieuwe generals, (altijd leuk)
zo weer genoeg mijn fantasie gebruikt, even spieken bij de link in oud nieuws nu :P
Groetjes aan alle spelers en ontwerpers
Zwiza
Er komt een tsunami langs waardoor ons hele eiland overspoeld wordt. Alleen de generaals met hun legers weten op tijd een bergtop te bereiken. Aan jou de taak om met de legers die je hebt een nieuw eiland te veroveren en een nieuwe kolonie te stichten. Veel succes met je nieuw kolonie!