Als ik een prestatie haal unlockt hij niet:
http://i.imgur.com/SgBJMfz.png
Afdrukvoorbeeld
Als ik een prestatie haal unlockt hij niet:
http://i.imgur.com/SgBJMfz.png
Bij de missie 'Inzicht' moet je alle afzettingen tegelijk gevonden hebben, nu tel ik er totaal 54, maar moet er 55 hebben?
http://i.imgur.com/iyL6laz.png
van de behaalde prestaties waar een beloning voor is heb ik de beloning ook niet ontvangen
ik zag ook al iemand die volgens prestatiesysteem zonen van het veld zonder kanonnen, xbows en elites gespeeld zou hebben... zou kunnen natuurlijk, maar is wel gek voor een L50 (in de tijd dat de achievement nog gehide was!)
Het eerste deel van het systeem is op 7 mei ingevoerd, toen zijn ook de edelstenen uitgekeerd van wat je op dat moment had.Zo te zien is alleen wat je op dat moment in bezit had aan bv gebouwen en settlers/generaals/scouts e.d berekend, een momentopname dus. Avonturen, zoektochten , boeken b.v zijn niet geteld. Misschien dat Skelril kan meedelen hoe het precies zit.
Prestaties pakt ie nog niet helemaal goed.
5 kopermijnen met meer dan 800 maar missie wordt niet groen
Net moerasheks gedaan, geen soldaten meegestuurd, maar missie ook niet op groen.
sommige gildies hebben verschillende missies bij ons
Algemeen/thuiseiland varieert van 10-12, ontbrekend zijn soms "infrastructuur" en "massaconstructie". Deze lijken alleen zichtbaar te worden bij voltooing
Zit sowieso nog een irritante bug in, terwijl het achievement-venster open staat, moet je maar eens op bijv. mail klikken.
Dan hangt alles vast en kan je alleen nog chatten en een refresh :p
ook deze is mooi, zonder cav, maar lees de beschrijvings pop-up maar eens :p
http://prntscr.com/3kwlqi
Zelfde geldt ook voor Moedeliefde: wel de "geen bogen, maar niet de "geen Grote bogen" unlocked.
Van beide geen enkele op het avonturen-eiland geweest.
Visvoer en muskus bijvullen werkt helemaal niet, tenminste niet met vis en muskus dat je vindt in avonturen en ook niet datgene je maakt in prov. huis 2.
Of ik zit in de grootste gilde die er is (mijn eigen Wchat gilde) of iemand heeft mij stiekum even in een gilde gedropt. Maar de enige (2) missie die ik absoluut NIET wilde behalen heb ik bij voorbaad al behaald. Straks denkt iedereen dat ik een leugenaar ben dat ik nog nooit in een gilde heb gezeten. Ben hier uitermate teleurgesteld in!
Visvoer en wildaanvulling moeten van het gewone proviandhuis komen, anders wordt het niet aanvaard.
foutje in omschrijving???
Nog een foutje.
http://i.imgur.com/vmUBb2D.jpg
waarom tikt de plantenbed missie niet af ?:mad:
aanpassing: het moet omheind saladebed pakket zijn ipv omheind plantenbed
Hier nog een foutje :confused:
Hoe moet je als lvl 50 speler deze missie halen ??? :confused:
Dat is alleen te doen met premiejager en 80 cava ( die hebben de lvl 50 spelers allang gelden gehaalt )
Je verliest altijd 1 rec of welk ander leger unit dan ook als je mee gaat op LS.
Deze missie blijft dus staan voor de hogere lvls en is niet te voltooien.
Of je moet nog oude paasavonturen in je stermenu hebben en eieren gaan zoeken :p:rolleyes:
Klopt, gisteren een schoonmoeder (moerasheks) gedaan met een MiV, dan versla je een aantal kampen zonder verlies en dan is die 'missie' klaar.
De punten telling klopt niet als ik die vergelijk met een gilde lid.
Ik heb 9 van de 12 prestatie's gedaan volgens het systeem ,maar er staan er nog maar 2 open.
Bij het gilde lid klopt de telling wel , hoe kan dit ???
Je had toch niet verwacht dat een update meteen foutloos zou zijn?
Ik heb nu een aantal prestaties wel behaald maar ze tellen niet, de briljante niet bestaande 55ste afzetting hoort daar ook bij.
Wordt weer wachten op een bugfix.
Zojuist duistere priesters gedaan met alleen cav elite en rekruten, maar Zegeningen van dichtbij niet gehaald
Klopt die mijnen / afzettingen bugg heb ik ook er zijn totaal maar 54 afzettingen.
S1 4x steen - 1x marmer , S2 3x gouderts - 3x kopererts, S3 3x ijzererts-2 x marmer, S4 3x kopererts - 2x ijzererts, S5 3x steen-2x marmer- 2x ijzererts,S6 3x kolen - 4x ijzererts, S7 3x kolen , S8 5x marmer en 5x ijzererts, s9 5x gouderts = totaal 54
Maar zijn wel erg veel foutjes zo bij elkaar;)
@ rativo
je moet een andere hebben zat met het zelfde probleem hier.
in de schatkist heet deze saladebedpakket
en in de handelslijst heet die ook omheindbloemenbed(staat ergens onder de artrischeput)
overigens vinkt de volgende hier niet af nu 6x moederliefde gedaan geen een keer Longbows gebruikt
http://uploadimg.nl/missie prestatie.png
Er zijn nog 3 ( 2 marmer en 1 ijzer) afzettingen te vinden met de "mazzelaar" geoloog.
Andere optie is dat ze vergeten zijn te tellen dat van de 2 marmerafzettingsplekken in s1 en de 4 steenafzettingsplekken in s5 er maar 1 resp 3 gevonden kunnen worden.
(Op de plattegrond van het eiland zijn dus 56+3 afzettingen ingetekend, alleen zijn er maar 54+3 tegelijk te vinden.)
Overigens weet ik niet wanneer behaald (ben nog aan het zoeken momenteel dus niet nu) maar ik heb er blijkbaar 55 tegelijk gevonden sinds de invoering. (net het prestatieboekje toch maar eens doorgebladerd)
het domste vind ik dan nog de tekst fouten die er in staan,
roetverslaving
De geologen hebben 100 kolenafzettingen gevonden
Wauw! Het glimt
De geologen hebben 50 kolenafzettingen gevonden
lijkt me dat het goud afzetting moet zijn, als het plaatje ervoor ook laat zien mijn ziens glimt kool niet echt
zo zal er ook wel wat mis zijn met de teksten op avontuur speel moerrasheks zonder soldaten te gebruiken
geen soldaat bij me maar niet groen, beetje lastig uitvogelen wat er bedoelt wordt
Ze hebben onze paarden gegapt
voltooi "Verraders" zonder cavalerie te gebruiken
0 cav, mee genomen, een zee van tijd kwijt inclusief troepen maar niet groen,
ben er gelijk klaar mee met die prestatie crap, zachies aan het idee hier dat .nl fungeert als testserver
Kan er aub 1 topic komen waar alles in staat (alle bugs)?
Nu staat er al op verschillende plekken een aantal keren dezelfde bugs.
Job for BB_Skelrill (of een andere BB) ;)
Ik heb hetzelfde probleem met 'oude vrienden',
Alleen R, M, S en E meegenomen maar de 2 prestaties blijven open staan.
let op als je geen cav's mag gebruiken of alleen maar een r's gebruiken mag, dan de meester gen niet meenemen, anders telt hij hem ook niet, was het geval bij pirateneiland n.l. had alleen r meegenomen maar wel de meester gebruikt, daarna nog een keer met majoor en vet gedaan en heb die gehaald.
bij moerasheks accepteerde hij inderdaad niet en had geen eens s meegenomen.
het verbeterde proviandhuis was een heuse investering, maar het visvoer en vleesaanvulling worden niet geteld bij missies, prestatiesysteem en gildemissies ....!?
dat is natuurlijk buitengewoon jammer :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Ja kom er ook net achter, weer ouderwets aan t maken met gewone prov.huis, krijg er een muisarm van :-(
De opdracht om Verassingsaanval te voltooien zonder Militie blijkt ook niet voltooid te worden. Er zitten wel heel erg veel fouten in deze update. En reacties van BB blijven uit. Misschien zitten ze zich in een hoekje te schamen...............? Ik vraag mij ook af hoe de uitbetaling gaat: als je een beloning krijgt, waar komt die dan terecht? In je post, in je stermenu of gelijk in je burgemeestershuis? Ik heb tot nu toe geen beloning gezien en had er toch minstens 1 moeten hebben.
Deze en nog een aantal andere prestaties zijn momenteel gebugged waardoor ze niet kunnen worden voltooid. Onze ontwikkelaars zijn hiervan op de hoogte en we hopen zo snel mogelijk een oplossing hiervoor te hebben. Het ondersteuningsteam kan niet helpen bij het voltooien van prestaties.
Deze lokalisatiefout is doorgegeven en zal zo snel mogelijk worden aangepast.
Deze prestatie kan je afronden door de vaardigheid "Mazzelaar" te gebruiken bij je geoloog.
http://i.imgur.com/VS4gHD4.png
Je moet hiervoor het normale proviandhuis gebruiken aangezien het om specifieke grondstoffen gaat.
BB_Skelril