Plaats hier je reacties over het laatste ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Afdrukvoorbeeld
Plaats hier je reacties over het laatste ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Ziet er weer leuk uit, ik kijk er in ieder geval met veel plezier naar uit.
Nog een veteraan is zeer welkom.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj
De limiet die benoemd wordt van vorig jaar en de limiet van dit jaar betreft het daar alleen de watermolens en drijvende huizen die met pasen behaald zijn of werden of betreft het daar alle watermolens en drijvende huizen die in bezit zijn?
(Ik heb 8 drijvende huizen namelijk en iemand anders in de gilde heeft er 12, we zijn erg benieuwd of we dat nog gaan kunnen uitbreiden of dat we vooral andere mensen aan eitjes gaan helpen voor veteraan in eerste instantie.)
Verder erg jeuj over opzet en aardigheden die te verzamelen zijn (jeuj voor de samenwerkingsbuff)
De limieten die worden genoemd zijn specifiek voor het evenement. De limiet voor drijvende huizen was vorig jaar 5, als je ze vorig jaar alle 5 hebt verkregen zal je er dit jaar nog 3 kunnen krijgen.
BB_Skelril
Iets bekend over de "Paula's verrassingsdoos"?
Is dit dezelfde doos als eerder? Of is dit wel echt alleen gebouwen en geen decoraties?
EDIT
Heb net op de test een aantal geopend. Ik wordt hier heel vrolijk van, maar sommige anderen denk ik niet :)
1x bevroren huis
1x ijsmijn
2x raving rabbit
2x paviljoen
2x graansilo
2x heksentoren
1x duister kasteel
Het zal dus zeker de moeite waard zijn om deze doosjes te kopen!
Bedankt voor de reactie over de limieten BB_Skelril.
Lol over de verassingsbox, eerder niet gezien, maar Paula's .....doos is dan weer net wat minder PEGI-7 in sommige opzichten dan ik van BB verwacht had met alle censuur zo her en der:p
Tip voor het volgende event, als je een dame met de verassingsbox koppelt, maak er dan een verassingskist(je) van aangezien het plaatje ook wel wat van een schatkist heeft.
145 edelstenen met de kans op nog meer raving rabbits is toch echt een goktempel, heb al 20 van die beesten :rolleyes: maar goed ijshuis, heksentoren en knekelkerk zijn toch ook weer ontzettend interessant.
Ervaren ontdekkingsreiziger:
"Limiet: 3 per speler in totaal. Voorheen was de limiet 2 waardoor dit jaar minimaal 1 extra kunt krijgen."
Heb er maar 1, betekend dit dat ik er 2 kan bijkopen? Of maar 1?
Om dus uit te leggen heb ik maar 1 paasverkenner, dan kan ik er dus 2 bijkopen ipv 1?
"Hoe krijg je paaseieren?
> Beloning voor het voltooien van een avontuur"
Geldt dit alleen voor de paas- of alle avonturen?
Want op de chineze server is er kans op event grondstoffen na het afronden van elk avo
@Jemma95
Vraag 1: Ja idd, als je vorig jaar maar 1 verkenner hebt gekocht dan mag je er dit jaar dus 2 kopen.
Vraag 2: Dat is inderdaad niet helemaal duidelijk uitgelegd (BB_skelril, zou u dit nog even willen toelichten). Wat ik hier wel over kan zeggen, aangezien je verwijst naar de Chinese server: De Chinese server is niet in handen van BB maar in licentie verkocht aan een Chinees bedrijf, hierdoor is deze server niet vergelijkbaar met die van ons. (Zie voor verdere uitleg BB_Skelril's antwoord op vragen over implementatie van pvp op onze server, aangaande de verschillen tussen Chinese server en overige servers)
Beste Settlers,
Er stond een fout in het ontwikkelaarsdagboek, de veteraan is dit jaar één keer te verkrijgen door iedereen, ook als je hem al tijdens voorgaande evenementen hebt verkregen.
Het is mogelijk om in elk avontuur paaseieren als buit te krijgen.
BB_Skelril
je bent een kanjer, dankje!!
booger had er best 2 bij willen fietsen dit jaar, aangezien ik mijn vetje in juli ofoz pas gekocht heb :(
Beste Settlers,
Het ontwikkelaarsdagboek is bijgewerkt om mogelijke verwarring over gelimiteerde voorwerpen te voorkomen. De informatie die voorheen in het dagboek stond was vooral belangrijk voor spelers die vorig jaar het paasevenement al hebben gespeeld. Met de aanpassingen is de informatie eenvoudiger om te begrijpen.
Het maakt niet uit of je al een aantal van de gelimiteerde voorwerpen hebt gekregen of niet, elke speler kan dit jaar de zelfde hoeveelheid gelimiteerde voorwerpen krijgen in ruil voor paaseieren.
Meester in vechtsporten: 1 per speler
Ervaren ontdekkingsreiziger: 1 per speler
Veteraan: 1 per speler
Drijvend huis: 3 per speler
Watermolen: 5 per speler
BB_Skelril
hihi minder tekst en toch duidelijker, goed zo BB_Skelril!
Maar dat kan ook... Je zegt dat jij je veteraan in juli hebt gekocht dus een normale veteraan, geen evenement veteraan. Dit betekend dat je met Pasen een evenement veteraan mag kopen en daarnaast blijft de limiet van gewone veteranen op 2 staan.
Ik heb mijn gewone veteranen al een lange tijd, daarnaast vorig jaar een evenement veteraan gekocht (in totaal 3 dus), als ik zou willen zou ik deze Pasen een vierde veteraan kunnen kopen. Niet dat zoiets veel nut heeft, maar toch... (Alhoewel, stel dat we ooit nog eens pvp krijgen... Er zullen weinig spelers zijn die het gevecht durven aan te gaan tegen 4 veteranen, kung-fu generaal en een generaal majoor.)
het mooie van 3 vets is, dat je bij moerasheks, alle gens achter mekaar kan sturen zonder er daarna nog bij te moeten blijven (incl. majoor).
Snel, simpel avo met 50% kans op graniet ;)
ik lees niks over premium of heb ik er overheengelezn? is prem 50% extra eieren??
wel altijd zo geweest, met de andere evenements-items.
50% extra eieren waarop? Je krijgt ze volgensmij niet van het avo wat je speelt, maar van de missies. En vanuit het missieboek krijg je geen +50% toch? Ook je ontdekkingsreiziger zal niet +50% extra meenemen volgensmij... Anders zet ik ook mijn premium aan! :D
Beste Settlers,
Het volgende deel van het ontwikkelaarsdagboek (eerste bericht) is aangepast:
Citaat:
Tijdens het paasevenement zullen alle actieve spelers boven niveau 17 de mogelijkheid hebben om met de Paas NPCs samen te spelen. De NPCs wijzen elke5 dagen6 dagen een missie-keten en 5 submissie toe.
Om beter uit te leggen hoe de missie-keten werkt beantwoorden we hieronder een aantal vragen:
- Hoe worden deze 6 dagen berekend?
Zodra een speler de missie-keten heeft ontvangen begint het aftellen van de 6 dagen.
Wanneer de 6 dagen voorbij zijn verschijnt er een nieuwe missie-keten.
- Betekent dit dat elke speler een individuele teller heeft?
Ja, elke speler heeft een individuele teller. Dit is de reden waarom andere spelers hun missie-ketens op verschillende tijdstippen ontvangen.
http://static.cdn.ubi.com/0034/archi...astergifts.png
150 paaseieren voor alle actieve spelers
- Waarom 150 paaseieren?
Het voltooien van de gehele missie-keten geeft 110 paaseieren.
Dit pakket wordt naar alle actieve spelers verstuurd omdat de informatie over de missie-keten niet correct was.
- Wanneer word het pakket verstuurd?
Het pakket word op 30 april verstuurd.
Het versturen van het pakket op deze dag zal ervoor zorgen dat alle spelers die dit jaar actief hebben gespeeld hun bonus paaspakket krijgen.
Veel plezier met het paasevenement!
er worden eieren meegebracht met zoektochten, zijn dit zowel schat als avo zoektochten? en heeft de snuisterijen-up meer kans om eieren mee te brengen?
En die 110 paaseieren voor actieve spelers: krijg je dan geen eieren als je een missie hebt voltooid maar alleen achteraf of is dat extra ?
mja koop de 3e vet natuurlijk liever met eieren dan met edeltjes :P (reactie op einde pagina 2)
http://static.cdn.ubi.com/0034/archi...eastereggs.png
150 Paaseieren voor alle actieve spelers
Gisteren hebben we het ontwikkelaarsdagboek aangepast.
Hierin werd aangegeven dat alle spelers die tijdens het paasevenement actief zijn 110 paaseieren ontvangen op 30 april
De hoeveelheid paaseieren wordt bepaald door de voltooiing van de gehele missieketen.
Het pakket zal 150 paaseieren bevatten.
Weet iemand of er een guide is van Garrun de pelsjager?
alvast bedankt !
http://members.upc.nl/h.teeuw/Garrun...20Trapper.html
Op het gebied van loot liegt deze guide wel. Want de leuke buffs die daar staan kwamen bij mij niet tevoorschijn :(
En het laatste kamp moet je zonder M doen. Deze is gemakkelijk met (volgensmij) 130R 120E te doen.
Dat lijkt mij een typo, aangezien het totaal van 105M plus 95S duist op een gewone generaal niet een veteraan.
Quote TSO inlogpagina:
Het werkt niet, mijn legers zijn al terug maar ik heb nog geen eitjes ontvangen voor Zwarte RiddersCitaat:
Beste Settlers,
Soms stelen de raving rabbids de paaseieren uit de buit van avonturen. Als je geen paaseieren hebt gekregen voor het voltooien van een avontuur zal je 10 minuten na het afronden van het avontuur een in-game bericht ontvangen met de gestolen paaseieren. Spelers die al avonturen hebben afgerond maar geen paaseieren hebben gekregen krijgen deze met de eerste verwijder fase toegestuurd.
Via deze oplossing krijgen alle spelers de juiste hoeveelheid paaseieren voor het voltooien van een avontuur.
Veel plezier met het paasevenement!
Dat is wel goed nieuws. Ik moet nog van zo'n 25+ avo's eitjes ontvangen.
Hopen maar dat het systeem precies weet bij welke loot je geen eitjes kreeg en hier een mooie hoeveelheid aan hangt.
Top idee maar ,Piraatje en ZR gedaan niets ontvangen .Hopelijk kunnen ze dat nog oplossen heb liever nu die eitjes dan binnen 2 weken .
Zojuist te paard afgerond en nog geen email ontvangen. Ook van eerdere avo's waar geen eieren bijzaten nog niets ontvangen
Heb nu al diverse avonturen afgerond incl lootspots bij anderen en in totaal nu bij 4 avo's de eitjes wel gehad en bij 9 avo's nu geen eitjes en ook geen in game bericht gehad.
Vind het niet echt opschieten zo :-)
Wordt er niet bedoeld dat als je bij een paasavo niets ontvangt, dus die je bij je paasmissie krijgt?
Ik heb al heeel veel gewone avo's gedaan waar ^&*&*( geen eieren bij zaten !!
En nog niet 1 x een ingame bericht gehad
De functie waarmee paaseieren na het afronden van een avontuur worden toegestuurd is recentelijk geïmplementeerd, paasavonturen die voor deze implementatie zijn afgerond krijgen uiteraard niet na 10 minuten een bericht met alle eieren. De functie werkt niet met terugwerkende kracht, spelers die voor de implementatie van deze functie avonturen hebben afgerond zullen aan het einde van het evenement (eerste verwijderfase) de eieren alsnog krijgen.
Paaseieren kunnen uit alle avonturen worden verkregen, inclusief de nieuwe coöperatieve avonturen.
BB_Skelril
geld dit nu voor elk avontuur dat ik sinds het paasevenement gespeelt heb
Ja, dit geldt voor elk avontuur die je sinds de start van het paasevenement hebt gespeeld.
BB_Skelril
Ik weet helaas niet of er 100% kans is op paaseieren of dat er een kleinere kans is om paaseieren te krijgen, ik zal begin volgende week navraag doen over het script.
BB_Skelril
oke, top Skelril.