Ik wist t eigenlijk gisteren al :(
Zo'n groot onderhoud kan nooit op tijd klaar zijn.
Ik ben ongeduldig.
tiktaktiktaktiktak.......
Afdrukvoorbeeld
Ik wist t eigenlijk gisteren al :(
Zo'n groot onderhoud kan nooit op tijd klaar zijn.
Ik ben ongeduldig.
tiktaktiktaktiktak.......
Je bent niet de enige, ik moet zo gaan werken, dus ik zie het dan pas vanavond, helaas....
Het kan altijd enkele minuten langer duren hahahahaha
En 75 is nog steeds enkele.
Ik stel voor dat we met z'n allen als een zombie achter het scherm blijven zitten en om de minuut klikken tot het opgelost is :D
Afkick verschijnselen krijgt.....
kan er dus echt op. snik
Helaas geen boots/buff gooien. allemaal wachten tot vanavond.
... Dit kan een paar minuten langer duren ...
Thumbs down!!
Eindelijk met alle rust zonder geklik een rustig bakkie koffie, iemand anders nog koffie ?? :P
pfft heb ik eindelijk eens een dag vrij...........
Smorgens inderdaad even rustiger wakker worden ja maarja vananavond bij thuiskomen half uurtje meer klik werk.
goedemorgen, lekker een bak koffie, even rustig wakker worden zonder mijn eiland te moeten doen,
Opvallend hoeveel personen er voor hun werk nog snel hun eilandje checken, ha ha ha, ik ook. Verslavend spel ;)
Internet explorer > connection failed
Opera > connection failed
Firefox > connection failed
Google Chrome > connection failed
Gaat weer lekker
Zou wel fijn zijn ook als er eens een bericht van skelril komt om opheldering te geven.
Ja, zo raakt mijn dagelijkse ochtend ritueel natuurlijk wel in de war. Het is verdorie al 08.00 uur geweest.
Ach edski, het is niet eens erg dat het uitloopt.
Hoewel het een 'gewoonte' aan het worden is, een grote/main update en het loopt uit.
Moeten we ons zorgen gaan maken om de 'schrijvers' van de code ???
En wat mij dan eigenlijk tegenstaat zijn de woordjes "soms enkele minuten". Laat die weg.
Gewoon ff chillen met z`n allen. Men zal niet expres tijd gaan zitten rekken om offline te blijven.
Take it easy, take a coffee.
Wat is dit voor ongein, mijn ochtendritueel wordt verstoord. I'm :mad:
of neem de ruimte wat langer, ipv 01.30 tot 06.00 maak er dan 08.00 van, dan is het niet erg als het 08.30 wordt, maar bijna 2,5 langer is toch iets te lang, en ja een grote update vraagt ook tijd
We zijn weeeer een uur verder, zal de paniek inmiddels toegeslagen zijn bij BB ?
En volgende week of de week daarop als t paasevent geimplanteerd wordt??
Zucht
Ze leven nog check https://twitter.com/TSO_NL
Goed, zie dat het forum al in de zomertijd zit.
Wij, spelers, bruisen van de ideeën, gekewe............... maar de implementatie daarvan jaagt me schrik aan :P
Een hele goede morgen zonder zorgen. Ik was er al bang voor, een veranderinglog van meer dan 3 regels is echt te veel voor de genieen van BB. :)
Snif, hoe lang gaat dit duren?
BB kijk eens in jullie glazen bol en geef ons een tijd dat we weer kunnen bouwen!
Zou het onderhoud uitbesteed zijn aan de automatiseringsafdeling van de NS?