Plaats hier je reacties over het laatste ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Plaats hier je reacties over het laatste ontwikkelaarsdagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
crèche? De vertaling van tree nursery naar Nederlands is gewoon ''boom kwekerij"
Een crèche is waar kleine kindjes worden opgevangen :D Lijkt me dus logisch dat deze naam wordt aangepast naar: Tropenhout kwekerij
Maar wel goed dat er is geluisterd, je kunt nu 6000 (zelfs 9000) graniet uit de kuil halen. Dus dat tikt mooi aan.
Persoonlijk vind ik de kwekerij en granietgroeve er heel mooi uitzien. Zal jammer zijn als deze opraken, zulke mooie gebouwen.
dat is super
Poegel,
De veranderingen zijn inmiddels al doorgegeven, helaas is het niet aan mij om deze ook daadwerkelijk toe te passen ;-).
BB_Skelril
Ze zijn er niet beter op geworden na alle feedback die er op test al rond zwerft.
Leuk dat ze hervulbaar worden, maar ze zijn nog altijd traag (bijna 1 uur voor een cyclus?!), en verbruiken sinds het hervulbaar zijn 3x zoveel (?!?!) afzetting per 1 product (hervullen is dus niet bij te houden, en is al moeilijk zat gezien amper beschikbare hervul).
En nog altijd de duur.
En je gebouw kan verdampen.
Die Tropenbomen Kwekerij (crèche lol!) en Graniet Put zijn kortom compleet overbodig en voor niemand interessant.
Nou die silo, daar kunnen mensen dan weer wél wat mee.
De granietkuil is verbeterd is al mooi hebben ze toch al wat geluisterd die versnelde silos is dat om plaats te besparen kunnen jullie ook geen superboerderijen maken past beter bij elkaar en bespaart nog meer plaats het enige spijtige vind ik dat jullie geen gs terug geven als we straks de oude silos zouden slopen en de nieuwe zetten vind dat dat wel het minste is wat jullie konden doen ik heb er trouwens voor betaald en als ik nieuwe wil hebben moet ik nog eens dokken en dan weer een hoop gs investeren om ze te uppen.
die nieuwe foon koop je met euro's, je oude telefoon verkoop je voor euro's...
die nieuwe silo koop je voor edelstenen, maar die oude silo kun je niet voor edelstenen verkopen...
verkeerde vergelijking dus :)
overigens, wat zijn de afmetingen van die nieuwe silo??? is die gewoon 2x2 of heeft dat gebouw ook weer een of andere rare vorm/afmeting?!?!?
zijn gewone afmetingen dus valt mee ziet er wat anders uit maar vind wel dat er een soort inruil moet komen al was het maar in het proviandhuis bv maak van 3 silos een versnelde dan kunnen we nog altijd zien of we ze inruilen verkopen op handel of gewoon laten staan.
Heb niet veel goesting mijn tarwe bloks van 5-5 naar 7-3 te brengen als later blijkt dat er bv superboerderijen komen en ik alles weer naar 5-5 kan brengen.
Maar zo blijven we toch weer bezig zekers.
de oude silos kun je op handel verkopen aan spelers die de nieuwe niet willen of kunnen kopen....win..win situatie
Voor de snelle ingreep van de granietkuil.
Klasse hoe jullie op de feedback van de spelers hebben gereageerd !
wanneer komen al deze updates ik zie veel plannen die zijn er al maanden maar gebeurt nog niks zou fijn zijn als er een update komt wanneer daad werkelijk all deze nieuwe dingen komen en hoe zit het met pvp begin 2013 en toen eind 2013 ik weet niet hoor maar het is nu 2014 voor als je het nog niet wist
Goede vraag.... waar blijft PvP... waar blijft het opblazen van rotsen voor meer ruimte...
Wordt toch wel eens tijd dat er weer eens iets wordt toegevoegd waardoor de *long-time* level 50`s weer eens wat uitdagingen aan hebben!
mwah, is al lang bekend ze doen van alles door elkaar en van alles maar een beetje en maar heel af en toe iets echt goed...
Soms is het toch maar beter om geen commentaar te geven anders krijg je weer strafpunten of een ban.
Maar het is moeilijk om netjes te blijven met de dingen die BB doet.
En niet te vergeten uiteindelijk zijn wij de oenen die maar door blijven spelen :-)
ze moeten gewoon die dagboek bijhouden wanneer daadwerkelijk al die updates komen enzo dan heb je iets om vooruit op te kijken :O
komt er ook een inruil-actie voor oude silo's?
Want anders zit ik dalijk met een hele hoop waardeloze silo's...
Anders is het een heel oneerlijke update voor de mensen die al flink geinvesteerd hebben in de huidige versie van de silo's.
die kun je binnen je gilde aan starters geven
Ow dacht dat je ze waardeloos vond Reformed, vandaar de opmerking.
@Paul, dik kans dat er al plannen genoeg zijn berekend om munt te slaan uit de silo's.
De handelsmannen balen alleen dat er straks zoveel silo's aangeboden worden dat ze een kwartaal op hun voorraad silo's gaan zitten voordat de prijs weer "acceptabel" is naar hun maatstaven.
Maar goed dat is dan weer zo'n lamme reden om mee te klagen dat dat het niet haalt hier in de klachtencentrale.
Dat BB manieren verzint en aandraagt om lvl 50-ers hun ruimte op het eiland te verschaffen waar zo naar gevraagd wordt, heeft geen toegevoegde waarde.
PS Laat ik een gokje wagen en zeggen dat je voor zon 5000 edels aan zelfgeproduceerde grondstoffen verhandeld hebt om aan al die silo's te komen 66 maar liefst??? Als je 50 stuks (37500edels) gezegd had had ik je misschien geloofd.
De datum moest 12 maart zijn, ik heb de datum op de hoofdpagina inmiddels aangepast. Verder heb ik ook al een gedeelte van jullie feedback over deze limitatie doorgegeven aan game design.
BB_Skelril
Erg fijn dat hij zo kort beschikbaar is. Alle level 50'ers kunnen er 1 halen. Ik nog niet en heb gewoon pech... Lekker geregeld zo.
Da's wel erg kort beschikbaar voor zo'n relatief kostbaar item...
op zich goed om dit in eerste instantie tijdelijk beschikbaar te maken. De normale silos worden anders ineens wel heel erg waardeloos. Als ze elke paar maanden tijdelijk beschikbaar komen kunnen ze er over een jaar permanent in. Levert voor BB waarschijnlijk ook het meest op zo.
De normale silo's zijn voor de mensen die edelstenen sparen in plaats van kopen niet helemaal waardeloos denk ik.
En dat het beter is voor BB geloof ik meteen, net mezelf toch weer 2 edelputten laten kopen met happyhour om zo de beste deal te hebben om aan die verbeterde silo's te komen mettertijd, heb ik mezelf weer een plezier gedaan door informatie te missen dat ik na 12 maart (1 of 2 van die silo's verder) alleen maar harder spaar voor verbeterde pakhuizen mijn laatste recycler en watermolens die ik eigenlijk liever via de handel vind, omdat ik ze ietwat overprijst vind.
wat ik wel irritant vind aan die verbeterde silo's is dit: zodra de compacte tarweveld iets voller zit dan die 3000 die erin gaat stopt de verbeterde silo met extra bijvullen terwijl de normale silo hierin gewoon doorgaat met vullen. Dit viel mij op, heb nu 4 verbeterde silo's maar iedere keer als veld voller is dan die 3000 krijg ik zo'n uitroepteken met steentjes erbij.
Zou graag zien dat die verbeterde silo ook gewoon doorgaat met extra bijvullen van het tarweveld ook al zit je pakhuis vol met tarwe
Nee heb op dit moment nog maar in totaal 3 compacte tarwevelden over, en misschien als de silo's (zijn nu level 3 en 1 al bijna 4) verder geleveld zijn dat ze dan wel verder gaan met bijvullen, ongeacht of 1 veldje vol zit of niet.
Zodra ik ze verder heb geleveld zal ik nog wel een berichtje sturen of het veranderd is of niet.
Of iemand anders die ook de verbeterde silo's heeft en ze al verder geleveld heeft dan level 3 moet zijn ervaringen ook neerzetten :-)
Goh, nu ineens blijft die silo permanent. Dat is wel heel snel omgedraaid. Kan niet anders dan dat dit van oorsprong altijd al de bedoeling was, en dat het vanwege een marketing truucje op het laatst tijdelijk was gemaakt.
Ruderion,
Vanwege de grote hoeveelheid feedback hebben een aantal van mijn mede community managers gisteravond alle feedback samengevoegd en doorgegeven aan onze ontwikkelaars en game design waarna aan het einde van vandaag is besloten om de beslissing om het gebouw tijdelijk te implementeren ongedaan te maken. Jullie feedback is belangrijk voor ons en daar waar mogelijk willen we jullie feedback altijd zoveel mogelijk gebruiken voor toekomstige ontwikkelingen.
BB_Skelril
Mooi zo.
Dank Skelril en collega's
heeft iemand anders al tot nu toe enige ervaring met de verbeterde silo's, kan niet bepaald zeggen dat ik het zo lekker vind lopen.
Heb er 4 en ze zijn nu level 4 en nog houden ze het compacte tarweveld niet goed vol.
Als het veld vol is (3000 tarwe) dan stoppen ze er mee net zolang tot er weer iets uit het veld is gehaald. (terwijl de normale silo gewoon doorgaat met vullen).
Op 6 boerderijen zouden 2 verbeterde silo's moeten volstaan (boerderijen zijn level 4 en de verbeterde silo's dus ook)
Heb er zelfs nog 2 normale silo's bij staan (om goed te kunnen testen had ik ze ff in slaapstand gezet).
Loopt alleen redelijk als die er ook bij aan staan.
Om het proces voor mij dus lekker soepel te moeten laten lopen zou ik nog 2 verbeterde silo's moeten aanschaffen maar ik pas hier momenteel ff voor.
Misschien mogelijkheid om te zorgen dat de verbeterde silo's ook gewoon doorgaan met het extra vullen van de tarwevelden net als de normale??
Graag zou ik ook andermans ervaringen hierover willen lezen mits mogelijk
Mijn ervaring is dat ze stoppen met bijvullen terwijl mij oude gewoon blijven vullen ook de looptijden vliegen de hoogte in als er een steen boven staat zit nu al aan 8,52 het veldje staat er pal voor en de opslag ernaast hopelijk draait het niet de soep in als ik mijn oude verwijder maar we weten het over een week.
Het kan natuurlijk ook dat de oude stoppen en geen teken geven dat veld vol is en dat deze dat wel doen dus effe afwachten.
Oh ja ze zijn ook niet drie keer sneller productietijd misschien wel maar looptijd heb je drie keer aan je broek dus in het beste geval zijn ze 2,85 keer sneller.
Hebben ondertussen al meer mensen de verbeterde silo aangeschaft? zo ja wat zijn jullie ervaringen.
mijn ervaring tot nu toe is zonde van mijn edelstenen. (de 4 die ik heb doen nog steeds hun werk niet prima terwijl ze goed staan.)
Moet continue mijn verbeterde silo's gebuft houden wil ik mijn compacte tarweveld goed vol houden, dit zou niet nodig moeten zijn met de zogenaamde 3x sneller.
Als dit aan de gang blijft ga ik zo weer terug naar de normale silo's
Heb er ook 4, maar nog niet van gelijkwaardig level aan de boerderijen eromheen. Vandaar dat ik afentoe zo'n boerengezegde (eindelijk nog eens een toepassing voor al die kruiden en schrikkers) slinger of een buff laat zetten, zonder verder te twijfelen aan de verhouding.
Berichten in het gilde vanuit de testserverfase als zouden ze voor 2,8 werken, maar in de detailtabs rekenend zouden ze toch echt voor 3 goed zijn.
Had nog naar iets zitten kijken als zijnde looptijd die van invloed is op de totale productieverhouding, maar kan nu niet in het spel dus type dit even uit mijn hoofd neer.
Heb er 9 geplaatst, de laatsten zijn nu onderweg naar lvl 5.
Als ik een beetje goed gerekend en gepositioneerd heb, zou ik nu nooit meer veldjes hoeven plaatsen.
Morgen zal ik plaatsen of het klopt, dan zijn ze 'uitgerekend' :p