Skelril, een extra onderhoud beurt op de laatste dag van het kerst evenement? De mogelijkheid dat velen door de wachtrij niet op hun eiland kunnen komen?
Ik heb genoten van dit evenement, maar dit kan ik echt niet begrijpen.
Afdrukvoorbeeld
Skelril, een extra onderhoud beurt op de laatste dag van het kerst evenement? De mogelijkheid dat velen door de wachtrij niet op hun eiland kunnen komen?
Ik heb genoten van dit evenement, maar dit kan ik echt niet begrijpen.
mee eens...als het zo nodig moet dan in de nacht of anders op test...er zijn genoeg dag spelers die nu met koffietijd op zwart ziiten
Zoals op de hoofdpagina staat aangegeven zal het spel gedurende het extra onderhoud gewoon bereikbaar blijven. Een spelwereld bestaat uit meerdere servers, tijdens het extra onderhoud zal één van de servers offline worden gehaald waardoor de capaciteit van de spelwereld enkel zal worden verminderd (tijdelijk). Gezien het onderhoud in de ochtenduren plaats vindt verwachten we niet dat het onderhoud problemen zal geven, de wachtrij waarover wordt gesproken op de hoofdpagina zal enkel in het ergste geval voorkomen.
BB_Skelril
Leuk zo'n onderhoud.
nog 1 minuut waarschuwing ingame. een waarschuwing had wel eerder mogen komen!
gister stond er nog dat het spel wel speelbaar zou zijn, maar nu ineens servers offline -_-
en we hebben opeens een onderhoud.
nou lekker zeg.
Dit staat er op de homepage:
Dinsdagochtend omstreeks 10 uur zal er extra onderhoud worden gepleegd aan de spelwereld om een aantal prestatiestests uit te voeren. De spelwereld zal gedurende de test online zijn maar het kan voorkomen dat er een wachtrij ontstaat waardoor sommige spelers niet naar hun eiland kunnen reizen.
Vervolgens krijgen we idd een melding dat er onderhoud gepleegd gaat worden en word ik uit het spel gekicked. Beter communiceren de volgende keer.
weet ineens niet meer wat ik nu moet gaan doen..ga maar weer eens koffie halen.
http://forum.thesettlersonline.nl/th...rst-2013/page8
info van skelril
perongeluk de hoofdserver down gehaald :P
Haha ja inderdaad, valt ineens toch de hele spelwereld offline. Intern communicatiefoutje bij BB? Snap zowiezo niet dat dit onderhoud niet gewoon aan vannacht vastgeplakt wordt.
Wat zou er zo bijzonder zijn dat het niet 16 uur kan wachten.
Nja in ieder geval op deze manier geen problemen met blocks die mislukken vanwege lag voor degenen die geen rekening hielden met het onderhoud.
lekker krappie. Lust ik ook wel
denk dat ze per ongeluk duisternis gestrooid hebben..en nu zitten ze zonder stroom. De zonnevlam zal wel niet te vinden zijn
hier heuvel voor jou een grote mok koffie
ik kan er mee leven dat ze het spel ff offline halen. maar met nog geen 1 minuut waarschuwing ingame.
het was letterlijk, die popup, FUDGE! gens terug trekken.
nog maars eens 200 settlers op BMH gooien. en was begonnen met barak vullen met boogjes. en poof, we zijn offline.
hoe lang was dat? 30 sec???
Er is op het laatste moment besloten om de gehele spelwereld offline te halen, helaas heb ik deze informatie niet tijdig kunnen melden op de hoofdpagina en in-game. Het onderhoud is inmiddels bezig, zodra er een precieze tijdsduur bekend is zal dit op onze hoofdpagina te vinden zijn.
BB_Skelril
hebben we vannacht dan nogmaals onderhoud skelrill of vervangt deze het nachtonderhoud?
BB_Skelril , Community (Team) en communiceren, het scheelt maar een paar letters maar is een wereld van verschil :)
Kun je misschien een indicatie geven, of het zin heeft een half uurtje te wachten of dat dit uren gaat duren
ik hoop het echt niet.
als dit UREN gaat duren gooit me hele schema in de war. in de nacht lig ik te pitten en als er dan onderhoud is boeit me helemaal niks :P
maar als ze dit nu dit doen kan ik me Km niet afmaken voordat me premium tijd is afgelopen. en loop bonen mis.
Ik ben helemaal niet verbaasd dat de server plat ligt, lag in de lijn der verwachtingen.
Jammer, een raar einde aan een fantastisch kerstevenement.
Maar ik vermoed dat wij in Nederland later aan dat evenement begonnen zijn dan alle andere landen, door Sint Nicolaas. Volgend jaar maar gewoon overslaand dan, lopen wij tenminste synchroon met de rest van de wereld.
ik heb meer het idee dat dit achterstallend onderhoud is omdat ze een 24/7 omgeving 2 weken laten slingeren ivm kerst en oud en nieuw... nu even ingehaald moet worden
*verse krentebollen*
vraag me alleen af wat er zo dringend is dat er nu onderhoud moet plaats vinden ........ en waarom het niet aankomende nacht met het reguliere onderhoud
zou kunnen?
Onbepaald uitgesteld en dan 1 minuut voor het uitvoeren een kleine message zonder deadline in game heeft me 326C en 187E gekost.
Ben benieuwd of ik hier nog iets van terug ga krijgen.
en bij mijn weten als je bezig bent met een blok, en je bent niet op het avo eiland. als de leider is verslagen dan hebben de andere gens ook gewonnen en je ziet hun strijd verslagen en hun verliezen -_- heb ik ook eens meegemaakt.
quote/De spelwereld zal gedurende de test online zijn maar het kan voorkomen dat er een wachtrij ontstaat waardoor sommige spelers niet naar hun eiland kunnen reizen./unquote
als ik dit soort berichtjes lees begin ik niet eens aan een avontuur, 't zijn volgens mij niet bepaald Einsteins daar op de burelen van BB en de kans dat er iets mis gaat is vele malen groter dan dat "het spel gedurende het onderhoud gewoon bereikbaar zal blijven"
Hoe is het mogelijk dat ze op het laatste moment beslissen om alle servers plat te gooien zonder ook maar aan de spelers te denken.
Ik bedoel het lijkt me toch niet te veel gevraagd om even een uurtje van te voren dit te melden. ze hadden hun onderhoud dan toch even uit kunnen stellen zodat de spelers hun dingen fatsoenlijk konden achterlaten ?
Zvici ze bevriezen de premium vanacht ook dus misschien kan je morgen nog iets doen als dit te lang duurt ?
ik begon zondag me 3 dagen premium. toen was hier over niks van bekent.
toen ik aan me avo begon was er niks van bekent.
dit kwam later.
de onderonderhoud op dinsdag op woensdag nacht had ik wel verwacht trouwens. maar niet deze, bijna niemand trouwens.
ondertussen zijn we een uur verder en nog geen update -_- en waarom kon dit niet wachten tot het normale onderhoud?
en mado als ze vannacht geen onderhoud doen dan loopt premium gewoon door omdat het spel gewoon berijkbaar is.
als het goed is staat premium nu wel stil.
ik krijg het wel af hoor, maar had nog meer willen doen^^
edit : #Update 11:48# We verwachten dat het onderhoud ongeveer 2 tot 4 uur in beslag zal nemen.
Ach, het duurt maar 2 tot 4 uur ( zei zij sarcastisch)....
Leuk is dat, heb je Gister Premium aan gezet om vandaag ff goed wat avonturen te spelen kan je niet eens spelen. Nou wie gat dat vergoeden?
Schijn bedriegt.... wie noteert er de tijd die er staat als het onderhoud start?
Daar kreeg je vandaag niet eens de kans voor :o)