Iemand een idee waar ze zijn gebleven :confused:
Ben al ff naar ze opzoek maar kan ze nergens vinden.:p
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-MMUZ847I.jpg
Afdrukvoorbeeld
Iemand een idee waar ze zijn gebleven :confused:
Ben al ff naar ze opzoek maar kan ze nergens vinden.:p
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-MMUZ847I.jpg
het verschil is in de maak.
hallo
Het begon allemaal met een hogere bevolking dan dat ik kan herbergen( zie bijgevoegde bestand settler bug1.jpg )
Dat veranderde naar een te hoge leger aantal terwijl bevolkings limiet op 4150/4150 bleef. maakte ondertussen legers terwijl bevolking hetzelfde bleef maar het aantal werkloze settlers lager werd en het leger aantal hoger werd. zie tweede bijgevoegde bestand ( settler bug2.jpg )
Hoop dat dit opgelost kan worden.
P.S. legers zijn wel te maken kwam ik achter daarom bericht aangepast. Maar dat maakt het alleen maar erger.
Ik kom net (05-09-2013 , 0:15) erachter dat ik meer settlers heb dan ik kan plaatsen. Was 1978 bij max van 1700. Had nog 104 werkloze settlers en heb 25 rekruten in training gezet. Direct daarna zijn de resterende werkloze settlers weg en is het aantal gedaald naar 1899 met 0 werklozen.
heb het zelfde probleem, een overbezetting van settlers.
Kan nu geen troepen meer bijmaken.
We zijn op de hoogte van dit probleem. Dit komt door een extra garnizoen die niet op je eiland hoort te zijn. Deze werken niet en veroorzaken het probleem. Dit zal met het volgende onderhoud worden opgelost.
BB_Skelril
Volgende onderhoud is volgende week. Dat schiet lekker op dus. :(
Kortom een week lang kan ik niets doen op mijn eiland omdat ik geen vrije settlers heb?
Ik moet eerlijk zeggen dat zo'n bug als deze wel zo erg is dat hiervoor eigenlijk extra onderhoud zou mogen worden uitgevoerd om het op te lossen zodat de mensen die hier last van hebben weer normaal kunnen doorspelen ipv een week te moeten uitzitten.
volgens Skelril is het probleem dat er een garnizoen te veel op je eilandje is...
dan zou je dus (tijdelijk) huisjes bij kunnen bouwen om je bevolkinslimiet te verhogen (een garnizoen is max 250 eenheden)...
of inderdaad een half weekje wachten op het onderhoud, maar dat is jouw keuze... een andere oplossing is er momenteel niet...
Bij mij is de verhouding momenteel 2365 / 1920. Dat is niet 1 garnizoen. 445 Settlers dus. Is dus 9 huizen extra bouwen en die naar lvl 3 upgraden.
En dus ook 9 licensies die ik niet heb.
Kortom een oplossing die niet echt werkt helaas.
okay...
tja, akte adellijk huis van handel halen is een optie...
of als je nog (goedkope) leger eenheden kunt/wilt doodlopen dan zijn er vast wel lootspotjes bij je gildeleden of zo...
dan moet je wel eerst wat doodlopen voordat je weer iets nieuws kunt trainen...
anders zit er denk ik helaas nix anders op dan te wachten...
ik heb 1155 troepen toch geeft hij aan dat ik er 1506 heb met als resultaat dat ik nu -312 settlers zit dus al mijn handelshuizen gaan zonder werkers komen te zitten, ik ben niet in de mogelijkheid om zomaar huizen bij te zetten, en 312 is meer dan 1 garnizoen, het spel is meer en meer kut aan het worden en het lijkt er meer en meer op om zoveel mogelijk geld uit de mensen hun zakken te kloppen, ik heb er het laatste jaar zeker 100 euro ingestoken en ze blijven maar flaters slaan het zal mooi geweest zijn, het was ooit is leuk dit spel
Ik heb hetzelfde probleem, en er staan geen troepen in de wachtrij
Je zou maar net je premium gestart zijn en dan een week niet kunnen avonturen :-)
Ik ben 25 rekruten aan het trainen, elke keer als ze klaar zijn, begint het trainen opnieuw.
Krijg er geen rekruten bij. Zit dus vast. Er is een 3x buff actief.
Wat kan ik doen om dit te doorbreken?
Probeer eens even te kijken wat er gebeurd als je een andere browser gebruikt.
kun je ze annuleren???
ff ticket sturen naar BB... moet je wel vlug doen en alles 3 keer duidelijk uitleggen anders snappen ze het niet en zijn er vervolg mails nodig, want als je te lang wacht tillen ze het waarschijnlijk over het weekend heen...
Er is momenteel een bug waardoor zowel de boekbinder als de barak wordt gereset tijdens het produceren van de grondstoffen/soldaten. Deze bug is bij ons bekend en onze ontwikkelaars zijn bezig met het zoeken naar een oplossing.
BB_Skelril
heb daar al een week last van met de boekbinder Skelril (al een report verstuurd). Krijg ik daarvoor nog een vergoeding van me items die ik wilde produceren? Boeken maken duurt al veelste lang.....
Ow en nog een opmerking Skelril als dit soort bugs bekend zijn bij het team waarom word het dan niet even ergens gemeld door jou of door iemand anders van BB? Zou fijn zijn als ik het ergens kon vinden welke bugs er eventueel aanwezig zijn zonder dat ik er toevallig overheen struikel dat het een bekend probleem is.
Frisqy,
De bug was tot gisteren nog niet bekend, toen ik er achter kwam dat de bug aanwezig was heb ik het hier gemeld, zoals ik normaal gesproken ook doe. Over compensatie kan ik helaas nog niets zeggen, hierover zal meer bekend worden wanneer het probleem ook daadwerkelijk is opgelost.
BB_Skelril
Volgens mij zijn ze iets te overmoedig geweest om dit spel uit de Beta te halen.... De bugs die we hadden tijdens de Beta waren hooguit 'lastig' tegenwoordig maken de bugs het spel onspeelbaar ! Geen recruten kunnen maken, geen gollems krijgen ( terwijl dat wel moet )..wat staat ons nog meer te w88 ?
Mag dan wel een hele goede compensatie zijn want mijn premium loopt gewoon door en mijn barak staat vast.
De laatste 2 weken is het kommer en kwel in dit spel.
Er word van alles toegevoegd en dat zijn vaak leuke dingen maar als je daarna niet normaal kan spelen laat dan maar zitten.
Heb van alles nu geprobeerd hij rond 25 boogschutters af en begint daarna aan het volgende en na een paar minuten staan de bogen die klaar waren weer terug in mijn barak en begint ie weer van voren af aan.
BB misschien kan en zal je daar weinig invloed op hebben maar feit is dat er de laatste tijd veel en veel te mis gaat en we meer bugs hebben als in de beta versie.
Ik koop veel gems in dit spel en dat is natuurlijk mijn eigen keuze maar sinds de premium zijn er gewoon veel momenten zoals deze dat je niks aan je premium hebt.
Niet kunnen bouwen is geen avo spelen en dus geen beloningen.
Om maar te zwijgen van de snelheid van de server of liever gezegd snelheid die er niet meer is op bepaalde tijden.
Aantal uurtjes verder en nu doet ie het weer. Godzijdank!!!!!
Maar iets klopt er niet iig.
Ondertussen meer dan een maand verder en de bug is weer terug bij mij!!!!
Weer de barak vaststaan al meer dan 12 uur ook versneller voor niks aan staan en nog steeds geen oplossing.
Begin nu onderhand echt de balen te krijgen van dit spel.
Hoe is het mogelijk dat er na zo'n lange tijd nog geen oplossing is?
Krijg het idee dat ontwikkelaars meer bezig zijn met de evenementen als met het oplossen van bugs.
Ik heb het sinds maandag 25-11-2013 -53 werkende settlers en op woensdag waren er dat al over de -90 werkende settlers
2649 militaire eenheden
293 werkloze settlers
ik kan max 3210 settlers hebben 2853 zijn er nu gemaakt
soldaten aantal klopt wel
als je huizen afbreekt en niet vervngt, blijft ej populatie stan tot je onder je capaciteit terug zit, danpas groeit deze terug aan, mss komt het daardoor
het klopt niet want het was -90 werkende settlers loopt op terwijl er wel settlers nieuwe bij komen zit nu op 302 werkloze settlers en werkende settlers op -100
dus als een water put leeg is komt er een -1 werkende settler bij (kan ook tarweveld zijn) maandag had ik dus nog gewoon + werkende settlers tot dat ik een avontuur heb gestart totaal ik heb nog
als ik kijk maar de aantal settler en me militairen heb ik teveel werkloze settlers
soldaten op 2649 en werkloze 302 kom ik op 2951 en er zouden er maar 2851 moeten zijn dus heb er 100 teveel komt overheen met de werkende settlers van -100
Krijg het niet goed uitgelecht dus maar plaatjes toegevoegd.
Ik zit sinds kort met een zelfde 'probleem', een negatief aantal werkende settlers.
Het begon met -1 werkende settler, maar dat aantal loopt gestaag...uhm.... af :p
Verder zijn er geen nare bijkomstigheden en alles werkt naar behoren, dus ik wacht even met melden bij support tot er zich rare dingen gaan voordoen (naast dit dan).
Alles is inderdaad begonnen toen ik huizen ging vervangen, dus zal het daar wel ergens zitten.
Kan nu geen plaatjes maken, want er is een ongepland onderhoud bezig ;) en dat duurt en duurt en duurt maar voort...
Ik heb deze bug inmiddels aan de bekende problemen lijst toegevoegd, onze ontwikkelaars zijn bezig met het zoeken naar een oplossing.
BB_Skelril
Thanks Skelril ;)