ik kan niet in het spel komen, de boodschap ververs je client komt elke keer weer terug.
Ik heb mn pc al een paar keer opnieuw opgestart, maar het beginscherm van kaart laden verschijnt en dan kom ik niet verder !!
Afdrukvoorbeeld
ik kan niet in het spel komen, de boodschap ververs je client komt elke keer weer terug.
Ik heb mn pc al een paar keer opnieuw opgestart, maar het beginscherm van kaart laden verschijnt en dan kom ik niet verder !!
heb je cookies en tijdelijke internetbestanden en dergelijke al een keer verwijderd van de browser die je gebruikt???
meestal lost dat het wel op, anders hier nog ff een keer posten, of contact opnemen met support...
ja dat heb ik gedaan, bedankt voor je reactie.
Zal support maar ff inschakelen, hopelijk zijn ze bij de les
groet, gekewe
Ik kan ook niet op mijn eiland komen, de wachtrij blijft eindeloos staan, de kaart wordt niet geladen. Meerdere malen geprobeerd.
Vanmorgen vroeg kon ik wel op mijn eiland komen.
Hellup! :o)
standaard vraag, maar cache geleegd allen? had gexte idd eigenlijk al half gevraagd :P
Mijn cache wordt ieder avond geleegd, ik sla ook nooit cookies op en zo. Is inderdaad een standaard vraag :o)
Vanmorgen heb ik een avontuur gespeeld, niks aan de hand.
Dat kader waarin staat: inlogrij starten beweegt wel. De tip van de dag verandert en het blok inlogrij starten vervaagd en licht op, alsof het werkt.
Andere site's laden en werken uitstekend overigens
Gekewe, ik heb support een berichtje gestuurd
ik zie zelfde probleem al voorbij komen... same here....
vanmorgen wel kunnen spelen, boel liep vast, opnieuw in willen loggen en daarna steeds foutmeldingen
De über-actieve Buuffie71 is nu erg ontheemd ook ... mij lukt het ook niet ... :-(
Ticket al verstuurd trouwens ...
Kan iemand het ff op de WChat roepen ... want heb wat avo-afspraken staan ... en weet niet of dat gaat lukken zo ...
Ik kan inmiddels weer in het spel komen
Ik ben weer op mijn eiland, de boel startte als vanouds.
ik ben eindelijk ook weer binnen
zwarte dinsdag, veel files op de NL servers :D
Sorry allen, moest ff een DDOS-aanval testen, maar jullie mogen weer (A)
ik het probleem ook. maar ook in anno online kon ik niet opkomen.
en de hele settlers homepage kon ik niet opkomen
om half 2 ongeveer deed alles weer
Ik heb dus ook rond 11:50 hetzelfde probleem gehad
ik heb nergens last van gehad...
misschien hebben jullie dezelfde ISP en dat jullie ISP een probleem had of zo?!?!?
Ik heb problemen om in het spel te komen iedere keer als ik het passwoord intype logt hij niet in. Af en toe als ik geluk heb doet hij het wel. Dit is al vanaf begin deze week zo. Nu kom ik er weer niet in.
Ik krijg steeds volgende melding: - ik kan er dus ook niet opgeraken -
Helaas is de verbinding met de server van "The Settlers Online" verbroken. Probeer opnieuw te verbinden. Mocht dit probleem zich blijven voordoen, ga dan naar de homepage en het forum voor meer informatie.
We werken aan een oplossing voor dit probleem.
Nogepa, dat heeft nu gewoon te maken met het onderhoud dat iets uitloopt! Niemand kan inloggen (voor zover ik weet).
Klopt, ik ook niet; en dan nog iets: wat vreemd dat op een Nederlands forum de Engelse tijd staat, ziet er niet echt profi uit.
Het onderhoud loopt iets uit........ is 2 1/4 uur niet wat veel?
na de zoveelste kop koffie..en de zoveelste klik op nu spelen..nog steeds niets :P
Raak straks helemaal van slag :o)
Dadelijk mijn hele eilandje aan puin...kunnen ze die bug niet vangen?
half 9 nu en nog steeds maintenance?
berichtje van BB waarom het zolang duurt zou wel zo netjes zijn dan weten we wanneer we weer kunnen spelen en hoeven niet
elke paar minuten te klikken
Ik ben voor compensatie! Iedereen het eerste jaar een gratis Premiumaccount!
ze kunnen geen klok kijken :) hebben natuurlijk flink wat problemen met het premiumaccount. Heel de planning naar de maan :(
ik ben zo blij dat ik mijn goudlijn niet aan heb gezet :O
op de nieuwspagina en facebook ook niks te vinden waarom het zo uitloopt:(
heel mijn planning naar de haaien..is er daar niemand die het aan knopje van de server weet te vinden?
De servers zijn momenteel niet bereikbaar. Zodra er meer informatie bekend is zal dit op de hoofdpagina bekend worden gemaakt.
BB_Skelril
kost me weer een lv5 goudmijn met de uitloop pfffff
update kan ik begrijpen en is ook oke , maar geef aan van te voren dat het uit gaat lopen ,zodat de spelers er rekening mee kunnen houden.
Dank je BB_Skelril
Ik blijf geduldig wachten, en wachten, en wachten..
hey gekewe ik kan er ook niet in :< .... sick
Carli,
De 'tijd' stopt tijdens het onderhoud waardoor er niets verloren gaat. Verder snap ik je frustraties enkel kunnen er soms dingen gebeuren waar wij niets aan kunnen doen waardoor de servers tijdelijk niet bereikbaar zijn. We hopen zo snel mogelijk een oplossing te hebben zodat jullie weer kunnen spelen!
BB_Skelril
nog steeds lukt het niet om het spel op te starten!