Plaats hier je reacties over ons laatste ontwikkelaars dagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Afdrukvoorbeeld
Plaats hier je reacties over ons laatste ontwikkelaars dagboek. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
http://forum.thesettlersonline.nl/th...0480#post10480
Gaat het dan eindelijk *een beetje* goedkomen? :)
Wijzigingen zien er netje uit :> met de stermunten zullen sommige niet blij zijn denk ik.
BB kun je bevestigen of er een max zit bij de aankoop van de silo's in de gildemarkt na de update 7-08? ik zie er veel vragen over.
Deze informatie kan je vinden in het ontwikkelaarsdagboek van 31 Mei
Citaat:
Naam: Graansilo (max. 1)*
Type: Gebouw
Beschrijving: Speciaal gebouw dat je tarwevelden opnieuw aanvult.
Prijs: 1500 Gilde munten
* Belangrijk
Twee items die deel uitmaken van de verkiezing zijn beperkt tot 1 aankoop per speler. Het maakt niet uit of je ze in het verleden hebt gekocht, elke speler zal in staat zijn om een item te krijgen in ruil voor gilde munten.[/INDENT]
BB_Skelril
Nice one BB :) :) :) :) :) :)
Ziet er leuk uit allemaal, zeker die gildeadministratie.
En ik kan haast niet wachten op die silo, jammer dat je er maar 1 van kunt kopen, als begrijp ik het wel.
he he eindelijk eens wat positieve aanpassingen krijg haast het gevoel dat er geluisterd word ;)
Denk dat iedereen vooral op die gilde administratie zat te wachten. Hopelijk voldoet die aan de verwachtingen van de meeste gilde leiders hier.
Ik kijk er in ieder geval naar uit!!!
yes yes yes, mooi, nu hebben we inderdaad het idee dat er naar ons geluisterd wordt, dank je Skelril, want dit is ook jou bijdrage om het gezeur van ons te moeten lezen en dat je het vooral bleef door geven aan de ontwerpers :D
ik kijk vol verwachting uit naar die update :D
Toch ook nog een vraagje, ik heb bv. nog missies open staan, die ik zou kunnen voltooien, maar die ep geven en ik het zonde vind om die af te vinken en de ep kwijt te raken, wat gebeurt daarmee als ik die nu wel zou voltooien krijg ik die ep dan ook in stermunten?
staat in het handboek medusa dat ep die nog in de mail staan automatisch omgezet worden na muntjes.
appeltje die staan dus niet in de mail maar nog als missies die voltooid moeten worden ze zijn klaar ik hoef ze maar aan te klikken, maar dan ben ik die ep wel kwijt dat is dus het probleem maar als ik ze nu toch doe en daar die sterpunten voor krijg dan voltooi ik ze met alle plezier :D
Duidelijk is dat de ontwikkelaars een eigen koers varen.
Dit gaat spelers kosten die het wachten beu zijn.
Ik speel zelf ook steeds minder, doe eigenlijk niet meer als onderhoud, in de hoop dat we toch de onderlinge gevechten gaan krijgen.
(positieve uitzondering is het gildemissie gebeuren)
Jammer.
Prima initiatief, veel gildes zien al lange tijd uit naar meer informatie over de gildemissies en ook opvolging regelen voor de gildeleider zal positief ervaren worden.
Een alternatief voor EP voor ieder die level 50 is, is ook goed, vooral ook omdat de eerder verdiende EP alsnog wordt omgezet (een onverwacht extraatje voor degenen die het betreft). Nu maar hopen dat de nieuwe munten voor iets waardevols kan worden ingeruild.
Ik snap het ook niet helemaal...
... alsof je als level50 speler vooral uit bent op het verfraaien van je (volle) eiland... je wilt je spierballen meten met concurrenten level 50. als het niet in pvp is dan in XP punten, levels of whatever.. een enkel object om mee te patsen ok...maar dan als bijproduct... waarom niet een XP ranglijst zoals de verjaardagsevent...
gelukkig mag ik nog 7 levels rustig aan doen :)
Afhankelijk van de items die men straks met de nieuwe valuta kan kopen lijkt me dit een zeer leuke nuttige toevoeging voor de level 50-ers. Daagt nu iig ook weer iets meer uit om niet onder de 45 te blijven hangen ivm crisismissies, maar door te stomen naar level 50 :)
Waar ik me vooral zorgen om maak is die nieuwe generaal die er aankomt.... met max. 500 troepen.....
Is die te koop met de nieuwe *ster-munten* of word dit gewoon ordinair met *edelstenen* aftikken....?
Wordt die niet straks ook alleen gebruikt als 'bus'?
Ja, die kan alleen vervoer doen. Kan zelf niet aanvallen.
http://imageshack.us/a/img41/1320/a817.jpg
Hij is aangepast, wel duur hoor met 20k magische bonen maar kan nu wel 1000 troepen vervoeren in 15 minuten. (was eerst 500)
Maximaal 2 stuks en jammer genoeg hebben ze het garnizoen van deze generaal groter gemaakt.
Ik denk wel anderhalf keer zo groot als een normaal garnizoen.
http://img560.imageshack.us/img560/22/2q3i.jpg
Er waren enkele aanpassingen;
De toren maakt nu munten uit tarwe, 1 munt uit 50 tarwe in 12 minuten.
Het nieuwe woonhuis huist nu 500 settlers.
Het kasteel is nu up te graden met grondstoffen ipv magische bonen.
Nog een aanvulling; op de test krijgen we geen sterren munten van missies, alleen van avonturen. (op lvl 50)
Misschien passen ze dat nog aan.
Even een vraagje als je na de introductie lvl naar 50 en je zou gewone avonturen blijven spelen voor het graniet wordt je ep dan ook geconverteerd naar sermunten en hoe gaat dat gebeuren per week of per avontuur.
En wat is de ratio ep - stermunten.
Echt vind het goede updates als ik dit zo lees goed zo BB
Er komt een update op de test vandaag met wat nieuwe wijzigingen, het lijkt mij wel interessant om eens te kijken vanavond :)
we will have a maintenance today between 15:30h and 18:00h (CEST). The new version comes with the following features and changes:
NEW FEATURES
• A new general will be available for beanstalks: The Major General which can carry
270 units.
CHANGES
• Adventure loot-tables have been changed to give additional loot like granite and
buffs
• Adventure-XP will be converted into Star Coins for level 50 players. Epic Raid
Adventures will now give Beans instead of Star Coins
• Gold Tower now requires only 1 wheat instead of 50
• Increased time-limit for Epic Raid Adventures from 8 days to 12 days
• Epic Raid Adventures can now be played with up to 2 friends
http://www.tsotesting.com/en
waarom gaan ze graniet in avonturen ophogen? Dat is 1 van de weinige beperkingen in het spel....
De nieuwe generaal :)
http://img706.imageshack.us/img706/5353/1br7.jpg
Ow mooi, duur grapje, maar is het wel zeker waard
Kunnen weer alle guides worden aangepast :-)
En wat is de inhoud van de *magnificent residence*? Ben wel nieuwsgierig :)
En hoeveel bouwvakjes? mag toch hopen minder dan 4? anders zijn de heksentorens nog steeds *beter* :)
+350 bevolkingslimietCitaat:
En wat is de inhoud van de *magnificent residence*? Ben wel nieuwsgierig
De loot verandering is alleen voor die nieuwe avonturen zo te zien, maar kan me vergissen hoor ;)
Kans op tropenstammen, graniet, buffs, vullers..
beetje tegenvallen dat als er in het ontwikkelaarsdagboek staat: De generaal is niet in staat om aanvallen te leiden maar kan zeer grote legers in korte tijd vervoeren. ik vind 270 niet echt veel moet ik dan zeggen dacht dat ie iets van 500 eenheden kon vervoeren 20 meer dan een vet:(
je heb gelijk tymy dat doe ik idd:) valt weer mee gelukkig.
verdwijnt met deze functie ook de reset om de 2 weken van de gildemissie?
of blijft deze nog een tijdje simultaan lopen om eventuele problemen rond de nieuwe functie op te vangen?
mvg tipex