Plaats hier je reacties over het topic: Informatie update
Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
Afdrukvoorbeeld
Plaats hier je reacties over het topic: Informatie update
Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
TSO allereerst dank dat er gereageerd is op PvP content.
Al is het niet veel concreets en nog steeds geen datum. Het betekent wel dat jullie toch luisteren naar onze signalen.
We willen als spelers duidelijkheid en uiteraard nieuwe content / functies en pvp.
Succes met verder ontwikkelen.
Ja, ik kijk er al naar uit de verhoging van edelstenen,dat verkort de tijd van alles en nog wat.....leuk he....
Dus ik ben nu lvl 42 en krijg edelstenen voor het aantal lvl's dat ik al omhoog ben gegaan? (de bonus)
Bedankt voor de update. De edelstenen zijn meer dan welkom, zeker gezien alle extra gebouwen die er gaan komen met het wetenschapssysteem.
Hopelijk wordt het thuiseiland veilig gehouden bij een PvP spel.
Ik en samen met mij speel veel te weinig om intensief verdediging te kunnen opbouwen.
Kijk, hier kunnen we wat mee. Ik ben tevreden over jullie acties ten opzichte van de feedback van de spelers. Fijn dat er zo omgegaan wordt met de klant.
Correct, alle spelers die al op een hoger niveau zijn zullen de verhoging ontvangen.
Ook met PvP zullen alle eilanden nog gewoon veilig blijven, het is niet de bedoeling dat men elk eiland kan vernietigen zodat een aantal personen de sterksten zijn ;-).
Is het ook mogelijk om de gildemissie reset ook uit te voeren als de gildeleider niet meer online komt?
Ziet er leuk uit allemaal.
vooral het Wetenschapssysteem lijkt me top.
weer iets compleets nieuws :D
kan niet wachten
gr Patje070
Dat word een berg edelstenen :) (vraag me alleen af wat ik er mee moet doen.... :))
Bedankt voor de update al zegt het niet heel veel.... we wachten maar weer geduldig af :)
Kijk, laat die edelsteentjes maar komen. Heb erg behoefte aan een aantal bouwvergunningen :)
Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen in het spel.
Ik heb er dan ook vertrouwen in dat het ten goede van het spel komt aangezien
ik vertrouwen in de kunde van dit supportteam heb en dit spel ook met veel plezier speel.
Top!!
Als jullie de inlogbonus dan toch gaan aanpassen mogen jullie ook wel wat zinnigere beloningen voor de overige dagen instellen. 60 Kolen of 2 kruisbogen ga ik nou niet bepaald van juichen en op die manier gaat het dus (op de 7e inlog dag na) een beetje aan het idee van beloond worden voor iedere dag spelen voorbij :)
Maar in ieder geval tof dat het 100 edels worden!
Persoonlijk hoeft de PVP functie er niet te komen.
Veel belangrijker vind ik de levelcap verhoging, hopelijk dat die wel snel komt.
Ontzettend tof om dit allemaal te horen BB!
De 45 edelstenen is idd een beetje miniem, en 100 is precies goed. Wel ben ik het ermee eens dat de overige dagen wat beter gebalanceerd moeten zijn. Zoiets als de resources die een verkenner kan vinden op de zoektocht die een speler maximaal kan uitvoeren. Het is maar een ideetje.
Ook het stemmen voor gildewinkel is uitstekend idee!
PvP is mooi dat jullie daar al zo heftig mee bezig zijn en al drie systemen ontworpen hebben.
En het wetenschapssysteem lijkt me ook echt tof. Heb er altijd van genoten in Ikariam van InnoGames. Ikariam had een zeer zeer zeer uitgebreid wetenschapssysteem waarbij de moeilijkste/duurste/laatste upgrade zelfs meer dan een jaar duurde. Vond ik wel echt geinig.
Alleen het jammerlijke van Ikariam was weer dat je rijk helemaal kapot gemaakt kon worden door gigantische spelers. Nadeel van die InnoGames spellen (denk aan TribalWars).
Dus nu ga ik nog meer plezier beleven aan Settlers: PvP zonder thuisbasis-verlies én wetenschapssysteem! Bedankt!
Thanks voor je bericht Skelril ... communicatie verbetering en verse appeltaart namens mij! :)
hopelijk wordt dan ook het probleem van de opdrachten die je niet meer kan doen omdat je eiland al vrij is van bandieten etc. ook opgelost zodat die eindelijk uit de lijst verdwijnen
Ben benieuwd en kijk er naar uit :)
Zie het wetenschapsysteem als een mogelijke eerste stap in verdere specialisaties waarvoor samenwerking tussen gildies/vrienden straks erg belangrijk zou kunnen worden. 1 en ander zou in mijn visie dan wel verbonden moeten zijn met pvp of bepaalde avonturen voor meerdere personen waarin een combinatie van gespecialiseerde spelers je kan helpen een gevecht of avontuur tot een einde te kunnen brengen.
Hoop alleen wel dat alle nieuwe ontwikkelingen de mensen die op 50 staan te wachten genoeg content geeft dat het ook aantrekkelijk voor ze blijft. Er zit een grote groep betalende spelers tussen welke men ook niet wil verliezen lijkt me.
Vanwege het ontbreken van nieuwe missies wil men niet overgaan tot het verhogen van de cap. Maar misschien kan het wel leuk zijn om een betaaleenheid te introduceren die je alleen krijgt op level 50, ipv de xp. Dat je met deze nieuwe eenheid kan sparen voor leuke exlusieve winkel-items. Je kan hier bv denken aan gecombineerde gebouwen, bv een goudsmelter en muntenmaker in 1 zodat ze op die manier weer een plekje vrij kunnen verdienen en een vergunning extra weten te verdienen. Pas het zo aan dat men wel enkele maanden nodig heeft om een item te kunnen aanschaffen en het geeft je ook als ontwikkelaar tijd om nieuwe content te ontwikkelen. Noem zomaar wat dingetjes op natuurlijk.
Heb in een niet nader te benoemen mmorpg zo voor 1 complete armourset ruim een jaar gedaan eer ik alles ervoor bij elkaar gespeeld had en speelde dat spel meer uren dan er op t moment in settlers gaan wat ook al niet te weinig is :p Het doel van de maker was iig wel bereikt, het hield spelers bezig ergens voor te spelen zodat ze niet doorstoomde naar andere games.
BB,
dank voor de weer leuke uitdagingen betreffend de wetenschapslijnen. Dit soort zaken geeft het spel weer meer mogelijkheden en zorgt ervoor dat mensen geprikkeld blijven. Edelstenen zijn altijd welkom.
Ga zo door BB.
Groet en bedankt
Peter Lentz
Je hebt wel een aantal goede punten inderdaad.
Vooral die eerste opmerkingen over gecombineerde avonturen. Iedere speler gaat toch een rol spelen die het beste bij zijn stijl past. Men gaat zich automatisch specialiseren. Dus krijg je ook sws gespecialiseerde spelers. Het zou dan inderdaad leuk zijn om avonturen te verzinnen waarbij bepaalde types spelers benodigd zijn om geen overtollige verliezen te lijden. Dit brengt ook gildeleden dichter bij elkaar om samen te werken.
Over je tweede opmerking over de lvl cap wil ik wat kwijt: ik denk niet dat het invoeren van een special item zoveel effect heeft op het blijven van lvl 50-ers. De spelers die nu lvl 50 bereikt hebben willen vooruit, hoger, beter, sterker. Die zitten niet te wachten op een extra speciaal gebouwtje of buff of wat dan ook.
Wel vind ik het een goed punt nieuwe eenheden in te voeren die enkel op hoger niveau te bereiken zijn. Oftewel: het bouwmenu uitbreiden. Meer gebouwen waar je hard voor moet werken met een nieuwe productielijn(en) die van middelhoge waarden zijn zoals graniet.
Missies zijn minder belangrijk naar mijn mening. Die lopen sws al niet heel synchroon en naar wat ik zie wordt er niet al te veel aandacht op gericht door de spelers. Wie leest alle tekst? Wie gaat letterlijk op de markt zoeken naar 500 stuks van een grondstof? Wie annuleert niet de missies die te veel moeite kosten? De exp die je ervan krijgt is veeeels te laag ookal zijn ze levelgebonden. Ik denk dat 50-ers wel zonder extra missies/verhaallijn kunnen. Ik denk dat het voor hen het belangrijkst is dat je de lvl cap wat verhoogt en een nieuwe productie of twee invoert (MET EVENTUEEL NIEUWE AFZETTINGEN!!!!). Dit maakt uiteindelijk settlers origineel vanaf de allereerste settlers: Je begint met een aantal simpele beginproducten, en zet die weer om in betere duurdere producten, en die gebruik je weer voor een legertje waarmee je weer nieuwe grondstoffen bemachtigd. Je gaat door je grenzen verleggen en zoeken met de JIPPIE!'s en door steeds meer en betere gebouwen te bouwen bouw je een gigantische productielijn op en is het de uitdaging die in stand te houden. Dat is settlers.
Maaaaaarrrr laten we eerst maar eens de productielijn van het wetenschapssysteem even laten inzinken. Daarna zien we wel weer verder ^^
Aanvullend op mijn vorige reactie op die van kili over het specialiseren van spelers.
Het zou toch ook een geweldig idee zijn om deze specialisaties zo ver te vorderen dat je TITELS kan verdienen!
Bijvoorbeeld: Als iemand de eerste drie upgrades heeft gedaan voor de geoloog kan hij de titel kiezen: Silferwulf, de vinder. En als je de gevorderde upgrades voor geologen hebt gedaan: Silferwulf, de onderzoeker. En bij expert upgrades: Silferwulf, de detective. Of weet ik veel. Ik weet zeker dat de gameboard met betere titels kan komen aanzetten XD.
Iig zodat je uiteindelijk een lijstje krijgt met titels en dat je dan natuurlijk de leukste/beste kiest. Hierop kan je ook gemakkelijk inspelen met de avonturen door aan sommige avonturen zelfs titel-vereiste plakt. Dus voor dit avontuur heb je minimaal deze titel nodig "Panzer" (zou dan bijvoorbeeld een avontuur zijn waarbij je per se geupgrade Elitesoldaten moet gebruiken). Of wat minder streng: extra beloning voor bepaalde avonturen als je een bepaalde titel hebt.
Titels zouden ook machtig vet zijn in het lijstje met gildeleden btw.
:D
Het doet mij deugd, dat we wekelijks meer Edelstenen krijgen.
ook de komende veranderingen zijn goed nieuws om te horen, zoals de wetenschaps cience.
al geruime tijd speel ik mee, en mijn grootste doel is een mooi eiland te creeren.
reeds nu ziet het er al fantasties uit.
kijk maar op mijn account Hendrikus59, ook via mijn profiel, kan je een het ander lezen en horen.
Mijn profiel is al bijna 500 keer bezocht, een mijlpaal.:):D
wat ik mij afvroeg... is de nieuwe lijst van levelbeloningen al online ?
Wat nog beter zou zijn in een update is de communicatie !!! geef nou eens een paar dagen van te voren aan wanneer er een update komt en niet ineens zomaar een update doen. Het lijkt me sterk dat jullie niet weten wanneer de update is. dit scheelt weer dat je ineens niet online kan. Daarbij zijn de downtijden voor een update nog steeds idioot lang !
imagic,
Onderhoud vind elke week van Dinsdag op Woensdag nacht plaats van 01:30 uur tot 06:00 uur. Mochten de tijden veranderen dan worden de nieuwe tijden van te voren aangegeven. Overigens is de verandering log Maandag online gezet met daarop de datum dat de update ook daadwerkelijk op de server zal zijn.
De duur kan helaas niet veel aan gedaan worden, gezien er op meerdere servers tegelijk onderhoud wordt gepleegd. Dit is bij veel spellen vrij normaal.
ik kan niet meer inloggen krijg elke keer serververbinding mislukt
Ik krijg dezelfde melding: "De verbinding met server verbroken. Klik op OK om je client te verversen". De tip van de dag zie je nog wel maar inlogrij starten gebeurt vervolgens niet.
De update was rond die tijd nog bezig. Lees eerst even het beginscherm na het inloggen... Overigens lijkt de update iets vertraagd, dus nog eventjes geduld.
Edit: Ik zie net dat de servertijd een uur achterloopt bij mij. Update is dus vertraagd.
Als het onderhoud voorbij is staat er volgens mij altijd gereed bij, dus zijn ze nog bezig.
Misschien dat sommige zich kunnen inschrijven voor de cursus ''lezen'' tijdens het wachten :) trololo
dan zou ik maar eens beginnen poegel
"Citaat:
Met het onderhoud van week 20 zullen alle gilde missies worden gereset om alle gildes die vast zitten te helpen. In de toekomst zal er een workaround in het gilde interface komen om de interne gilde informatie te verbeteren. Onder andere zal je kunnen zien welke leden klaar zijn met hun missies en welke leden hun missies nog moeten voltooien.
is er al enig idee wanneer in de toekomst zal zijn......met name het "kunnen zien welke leden klaar zijn met hun missie" is iets waar menig Gilde op zit te wachten.
Inlogbonus
Vandaag is al de tweede keer dat ik geen edelstenen (45) heb ontvangen nadat je een week lang elke dag hebt ingelogd.
Is dat alleen bij mij zo of bij iedereen?
Ik heb hier nog geen verdere informatie over op dit moment, zodra er meer bekend is zullen we dat aan jullie laten weten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollekebeer
Je kan met dit probleem het beste contact opnemen met het ondersteuning team, die zullen je beter kunnen assisteren met dit soort problemen. Je kan het ondersteuning team bereiken via onze website: http://www.thesettlersonline.nl/hulp-en-ondersteuningCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peterus
Bedankt Skelril
Er is weer een up date geweest en er zijn leuke missie :)erbij gekomen echte ik zit circa 7 maanden met een missie die blijft hangen. Heb alles gedaan wat ik moet doen.
gaat om missie: HET GEVECHT : ga het leger in) heb gemaild en reactie achtergelaten maar helaas krijg 7 maanden lang te horen dat ze ermee bezig zijn.