Plaats hier je reacties over het onderwerp: Update: Vanaf 01:30 uur tot 08:00 uur
Geen vingers wijzen, uitdagen etc.
Bugs behoren te worden gepost in het daarvoor bestemde forum.
- BB_Skelril
Afdrukvoorbeeld
Plaats hier je reacties over het onderwerp: Update: Vanaf 01:30 uur tot 08:00 uur
Geen vingers wijzen, uitdagen etc.
Bugs behoren te worden gepost in het daarvoor bestemde forum.
- BB_Skelril
Ben benieuwd :) Op de testserver was ook nog het mini avontuur tropical sun, komt die op een later tijdstip?
Dat avontuur zit niet in de komende update en zal mogelijk op een later tijdstip worden toegevoegd.
- BB_Skelril
Wat wordt er bedoeld er aggro range?
Geerius waarschijnlijk bedoelen ze dat het rode veld wat naar voren kom als je langs een verborgen trap loopt nu niet meer te zien is, dus opletten geblazen. Agro is een afkorting waarmee bedoelt word dat je de aandacht trekt of jou aandacht focust op een bepaald iets. In dit geval dat je generaal onderschept raakt.
Had de handelstab eigenlijk verwacht. Hoe staat het daarmee, wat is daar de nieuwe ETA voor?
Helaas heeft de handelstab nog even op zich laten wachten. Dit omdat er een bug was waardoor de chat opnieuw werd geladen om de zoveel tijd. Daarom is besloten om de handelstab voorlopig weg te laten en deze in een komende update opnieuw te implementeren.
- BB_Skelril
Ok jammer. Hoop dat ze het snel weten te fixen,
Verder zitten er weer leuke nieuwe toevoegingen bij die ik graag ga proberen, oa dus dat nieuwe avontuur :)
Bedankt voor de update :)
edit: Heb er nooit veel waarde aangehecht, maar misschien helpt t voor een fix. Chat loopt bij mij momenteel in wereldwijd altijd goed, maar zodra ik een poosje in fluister ga wil die nog weleens vastlopen. Zal dat vanavond dan ook wel in het goeie deel van t forum melden.
Mooie eindbeloning op de nieuwe missie Vier Winden :) Ik ga er gelijk aan werken
Onder HoofdMissies heb ik een missie EERSTESLAG-EENHEDEN. Hieronder staat bij mij een missie met de naam TACTICUS. Ik kan deze niet voltooien, omdat ik alle bandietenkampen al hebt verslagen. Is dit nog een bug?
Nieuwe crisis missies:
de eerste missie , de vier winden. "een goede raad".
Verdien 10 graniet tijdens lange zoektocht.
Ben momenteel lvl 39 en kan nog geen lange zoektocht doen........Citaat:
Nieuwe functie: CRISIS MISSIES
Benodigd niveau - 16-25, 26-35, 36-45 & 46-50
Het benodigde niveau is niet correct. Alle lvl's tussen 36 en 45 zouden "de vier winden" moeten kunnen doen.
Nu staan er allemaal mooie beloningen die onbereikbaar zijn en ook geen alternatieve bieden.
Wij worden hierin dus tekort gedaan.
Edit: Sorry, had het verkeerd. Kan geen lange avonturen zoektocht maken.
Ja, de problemen met afronden missie vanwege hoog level zijn dus nog steeds niet opgelost. Ben inmiddels level 41 en heb nog steeds de missie: "voor eens en altijd" en de hoofdmissie : "bevrijd je thuisgebied" staan. Die opdrachten heb ik al lang voltooid natuurlijk, maar kan de missie niet afronden. Ik keek erg uit naar deze update omdat ik het probleem al een paar maanden heb. Prachtig mooi die nieuwe toevoegingen, maar de echte problemen worden niet opgelost.
Het ziet er goed uit. Het zou mooi zijn als het scrollbalkje verdwijnt bij het extra bouwvakje, 4 vakjes onder elkaar zonder te hoeven scrollen lijkt mij handiger.
SirPiet je kan de lange zoektocht wel doen..alleen de zeer lange zoektocht kan je niet doen. Ik dacht ook dat ik die niet kon voltooien daar ik in lvl 39 zit. Maar je kan de bijzondere grondstoffen zoals graniet vinden tijden de lange zoektochten. Tenminste dat is wat ik denk.
Sirplet,
Als het goed is kan je vanaf niveau 32 al lange zoektochten uitvoeren.
Zeer lange zoektochten zijn nog niet mogelijk voor level 39.
srry, al gemeld door bovenstaanden.
Zal morgen even kijken als mijn ontdekkingsreiziger terug is. @Kraplap/ eh21021981: Bedankt voor jullie terugkoppeling.
Viel mij op dat de eindeloze strijd animatie nog steeds erin zit op avonturen, zie screenshot hieronder.
http://i1149.photobucket.com/albums/...ps6dd0056f.jpg
Ook de generaals die in een onderscheppingsgebied komen van een kamp dat in gevecht is (block) , slaan stukjes lopen over (soort springen) en zijn veel sneller ter plaatse in hun doelkamp.
Hallo,
Ik sluit me aan bij PartickL en Jdv2012, ook ik heb mijn eiland al vrijgespeeld en kan nu de missie "tacticus" niet voltooien......
ff een citaat uit die update post: Diverse missies konden niet worden voltooid door een te hoog niveau. Dit probleem is opgelost en alle missies kunnen worden voltooid.
toch is bij mij de missie voor eens en altijd niet volledig terwijl ik mijn volledige eiland heb.
ik dacht dat er ook een systeem kwam waardoor je kon zien wie in de gilde de gildemissie's wel voltooid had en wie niet??
Hoe zit het nu eigentlijk met de gildemissie dacht dat we eindelijk konden zien wie ze deed maar nopes.
is nogthands aangekondigd geworden bij den eerste update die toen niet is doorgegaan wegens een bug spijtige zaak.
Even bij je gilde>leden kijken dan zie je 4 blokken.
Een daarvan is voor avonturen en waarschijnlijk de gildemissies ;-)
http://img201.imageshack.us/img201/6...ng2013022c.png
Die blok staat er toch al langer en wordt praktisch niet gebruikt wegens te omslachtig je moet iedere keer op je gildeschildje klikken je naam en dan dat ding nog invullen de leider moet dan al overal gaan kijken wat een hoop werk is.
Ik krijg elke keer als ik inlog het bericht dat ik een missie voltooid heb:
https://dl.dropbox.com/u/6035572/oude%20missie.jpg
Dit is een missie die niet voorkomt in "Bevrijd het thuisgebied" en beloning ophalen heeft ook geen effect. Ik krijg geen punten en de volgende keer dat ik inlog, staat de missie er weer.
Dit is gebeurt sinds de laatste update.
Na de update komen er idd een aantal missies weer terug. de missies die gaan over het verwoesten van kampen op het eiland zoals bijvoorbeed Militie en Tacticus kan ik met geen mogelijkheid meer uitvoeren, zodat ik de hoofdmissie niet kan voltooien. Dit lijkt me niet helemaal terecht. Welke oplossing gaat BB hiervoor bieden?
Gezien het feit dat menig speler dit probleem heeft sinds december, denk ik dat ze in mei vast wel weer een poging wagen om het te repareren :)
Op de gildepagina bij leden staat een blokje "huidige avonturen".
Hoe kunnen deze gebruikt worden? Ben nu bezig met een avontuur, maar dit is in het vakje "huidige avonturen" niet zichtbaar.
http://img203.imageshack.us/img203/9...ng2013022n.png
Ook de gildemissie zijn nog steeds niet zichtbaar.
•Verborgen vallen tonen niet langer de zichtbare "aggro range"
De bossen (vallen/traps) tonen dat ook niet meer als je erop klikt, is dat de intentie ervan dat we op geen enkele manier meer kunnen zien waar een bos je zal onderscheppen?
In een oudere versie zag je geen onderscheppingsgebied van een bos als je een ander kamp ging aanvallen maar je kon wel het gebied zien als je zelf op het bos klikte. (dat leek mij wel logisch, verborgen maar eenmaal gevonden met je muis, toch het onderscheppingsgebied bepalen door erop te klikken)
In de vorige versie zag je wel het onderscheppingsgebied van het bos als je een ander kamp aanviel, dat leek mij een "foutje" in die update.
Vandaar mijn vraag of de versie die we nu hebben de juiste opzet heeft :)
In het beginscherm staat ook dat het rode aggro veld bij de traps* bossen en torentjes weg is gehaald.. Dus is met opzet..
Na de update schijnen generaals sneller te lopen waardoor blocks niet lukken en de guides verouderd zijn. Heeft me nu al veel legers gekost. :-(
Leuk ook dat er een plekje wordt gegeven om reacties neer te zetten, maar dat niemand van BB reageert.
Ik zeg afpakken die prijs voor beste Community onzin.
Beste Settlers,
We zijn op de hoogte van de problemen die jullie hebben gerapporteerd. Ik heb al deze problemen inmiddels doorgegeven naar onze ontwikkelaars en ze zullen ondertussen bezig gaan met het oplossen van de bugs. Ik heb op het moment helaas nog geen tijdframe voor wanneer ze zullen zijn opgelost.
Zodra ik meer informatie ontvang van de ontwikkelaars zal ik dit aan jullie laten weten!
- BB_skelril
Hmm, ik kan er nog niet in :(
Heb ik mijn berichten te snel beantwoord, of heb ik (nog) geen geschenk gekregen, of is het me niet opgevallen dat het een geschenk was?
Ondertussen is het geschenk wel binnen. Alleen is dit eigenlijk een verkeerde topic om in te reageren omdat dit over de update van vorige week ging en niet over het onderhoud van afgelopen nacht :-)
Al is er geen topic over, kunnen we toch BB even bedanken voor het presentje vandaag :)
Was een leuk gebaar!
stond er dus net :P
http://forum.thesettlersonline.nl/th...=6438#post6438