Hier kun je je reacties kwijt op het onderwerp: Kerstmis update -12.05.2012
Graag netjes houden en geen vingers wijzen.
Bugs e.d. behoren gepost te worden in het daarvoor aangewezen forum.
- BB_Skelril
Afdrukvoorbeeld
Hier kun je je reacties kwijt op het onderwerp: Kerstmis update -12.05.2012
Graag netjes houden en geen vingers wijzen.
Bugs e.d. behoren gepost te worden in het daarvoor aangewezen forum.
- BB_Skelril
verkeerde link inCitaat:
Je kunt de gehele verandering log >>hier<< vinden.
ik vind het een hele leuke actie en ik hoop dat iedereen in de feeststemming komt.
yay kadootjes , hou van kadootjes en het kerstevenment en het kerst avontuur, ben zeer benieuwd
Leuk nieuwe dingetjes ! maar nog liever zou ik zien dat er wat aan de inlogproblemen gedaan zou worden dáár hebben we nog meer aan en zou daarom een nog leuker kerstcadeautje zijn !
Altijd leuk weer een nieuw event :)
Ga mijn best doen voor de jagerhut, die is erg handig.
is met deze update de gilde chat bug ook opgelost?!?!?
had gehoopt op een veteraan generaal
*Telt vol spanning de uurtjes af*
laat de kerst maar komen :D
Ziet er weer goed uit guys. Erg leuk dat Settlers met de veranderende seizoenen steeds een aangepaste "look and feel" invoert.
Ga zo door.
http://img835.imageshack.us/img835/2061/kerstp.jpg
kan niet wachten tot 10 uur !!!!!
zeer interessant gaan we weer leuke uurtjes aan beleven maar zijn de bugs ook weg?
het zal een leuk evenement zijn, maar valt kerst niet in de twaalfde maand ipv de vijfde? verandering log zegt update op
12/05/2012 ipv 05/12/2012
Ligt aan waar je zit.
In Nederland doen we dag/maand/jaar omdat het in volgorde is, maar sommige landen hanteren maand/dag/jaar.
Dus daar zie ik geen probleem in.
Er is een klein probleempje krijg de melding dat de Client een bestand niet kan lezen / vinden
euh, hoe kom ik aan dat avontuur? het lijkt nergens te staan beschreven :(
Kan niet inloggen?
Ik kan het avontuur en de sneeuwvlokjes nergens vinden
Ik kan het avontuur en de sneeuwvlokjes ook nergens vinden...
ik log net in met nieuwe update, zie al 2 foutjes
1 : staat dat we sneeuwvlokjes in onze mail hebben ontvangen > niet gehad.
2 : staat dat het kerst avontuur beschikbaar is vanaf lvl 26 > ik ben lvl 36 > maar kan m nergens vinden ???
Zubatsu, misschien het je eerst een andere evenementmissie?
Ik zit op lv41 en kreeg als eerste dat ik mijn herberg aan moest klikken en daarna direct kon ik het kerstavontuur spelen.
die kerst missies zijn niet voor iedereen hetzelfde elke dag, die komen in willekeurige volgorde. Het avontuur komt in 1 van die missies.
Die sneeuwvlokjes zijn inderdaad niet aangekomen in de mail.
x
mis ook de sneeuwvlokjes hier geen ingamemail gehad .
tot wanneer duurt kerstevent eigenlijk ?
kan het nergens vinden tot welke datum hij duurt ( of ik heb een nieuwe bril nodig zou ook kunnen )
leuk hoor die events en dat meen ik . maar ik heb toch liever dat jullie eerst alle problemen oplossen zodat we weer fatsoenlijk kunnen spelen en inloggen word er een beetje sjaggie van... zo gaat het plezier van een spel snel weg..
helemaal mee eens
Na de update kan ik mijn wereld niet laden, ik krijg alleen een wit scherm te zien. Das balen, want ik ben net met een avontuur bezig. Zijn er meer die dit probleem hebben?
Wat leuk dat Djezzie het met zichzelf eens is :P
ik kan niet meer in het spel komen krijg blanco pagina wat moet ik doen??
groetjes mathijs
leuk die update nu kom ik er helemaal niet meer in ;(
beste
ik wil even melden dat het niet meer mogelijk is om online te komen. had vanmorgen al problemen met het toe voegen van spullen op burgemeesterhuis en het plaatsen van bufs.
dus voor mij is het helaas niet laat de kerst maar komen lol.
groet
Heel erg leuk bedacht!!!
Het klopt dat jullie nog geen pakketje met sneeuw hebben ontvangen, deze zullen jullie zo snel mogelijk ontvangen.
- BB_Skelril
BB,
Heb ergens gelezen dat met een aantal cadeautjes krijgt via ingame mail. Wordt deze als nog naar je mail adres gestuurd of komt deze via mail in TSO binnen.
Helaas ook hier geen avontuur gezien.... wel leuk die 10 cadeau`tjes maar schiet niet echt op; op deze manier :(
Ook de sneeuw uit de shop: Te koop voor: 50 pakjes is een ripp-of in mijn ogen; het eiland ziet er totaal niet uit met de sneeuw; en je kunt maar moeilijk je gebouwen onderscheiden dus maar snel een zonnetje eroverheen gegooid.... weggegooide pakjes dus (wees gewaarschuwd mensen).
Qua gebouwen; jagershut & recycler; leuk eerlijk is eerlijk; vooral de prijs van de recycler is meer dan schappelijk!
Het avontuur zal men ontvangen na het voltooien van een bepaalde dagelijkse missie, iedereen zal het dus uiteindelijk krijgen, alleen kan het voor sommige mensen wat langer duren.
- BB_Skelril
Ik neem aan dat dit event t/m kerst duurt, maar tot wanneer blijft alles te koop met de geschenken bij de handelaar?
We hebben op dit moment nog geen datum voor wanneer het evenement van de server wordt verwijderd, zodra we een datum hebben zullen we dit aankondigen.
- BB_Skelril