Sinds 13:39 krijg ik steeds de melding 'De server is overbelast' als ik probeer mijn avontuur te bezoeken. Hebben meerdere mensen daar last van?
(Zou wel moeten, want de boodschap is dat dat het druk is op de server)
Afdrukvoorbeeld
Sinds 13:39 krijg ik steeds de melding 'De server is overbelast' als ik probeer mijn avontuur te bezoeken. Hebben meerdere mensen daar last van?
(Zou wel moeten, want de boodschap is dat dat het druk is op de server)
Bij mij ook kan ook niet naar mijn avontuur.
Missies worden ook niet afgerond, heb reeds 2x 1500 visvoer gemaakt en toch kan ik het niet afronden
Ook ik kom mijn avontuur niet meer in. Ik stel voor dat iedereen (behalve ik) uitlogt, zodat ik snel mijn avontuur kan finishen voordat ie afloopt. lol :)
ik kom er ook niet op lig er ook steeds af :( ik kan tevens niemand mee nemen op avontuur
ik kan me avontuur ook niet in precies zelfde als jullie ;)
ik heb precies het zelfde... helaas geen reactie van mods of andere van TSO.. wel al mail gestuurd...
hier idem
geloof dat iedereen een probleem heb. het niet op het avontuur komen is het niet alleen.
chat schermen idee spontaan verdwijnen en via gildehuis weer aan de praat moet krijgen, soms helemaal geen schermen, dus ook de "news" tabs niet, vrienden die spontaan offline zijn met zn alle, terwijl ik ze op mijn man zijn account online zie staan, of mijn hele vrienden balk is leeg. tikken wat beroerd langzaam gaat, verspringen van vrienden balken, missies die niet afgesloten worden, moet ik nog ff doorgaan? kan wel een A4-tje vol maken. maar niet getreurd, we kunnen weer de Gildemissies doen zonder bug. alleen jammer dat de rest meteen knudde is.
Ja het is het een of het ander Serenity. Jij wil ineens wel heeeeel veel. :) xd
lol, ik wil kunnen spelen. en goed ook
maar we klagen niet. we kunnen gildemissies doen,
Ik kan helemaal het spel niet meer op.
Voor zover ik kan zien hier moet alles nu weer werken.
Mochten de problemen zich voorblijven doen laat het dan eventjes weten hier.
- BB_Skelril
nee, het werkt nog steeds niet BB_Skelril
De avonturen werken nog niet, hij blijft hangen op: "Kaart laden"
Avonturen laden werkt nog steeds niet!
kom er ook nog steeds niet op
Mij lukt het ook nog niet mijn avontuur te bezoeken.
Ok, ik heb hier melding van gemaakt. Onze technici gaan er zo snel mogelijk naar kijken en hopelijk kunnen ze met een oplossing komen.
Onze excuses voor het ongemak.
- BB_Skelril
Hallo,
Ik kan me avontuur niet bezoeken. Als je op avontuur bezoeken klikt blijft hij staan op avontuur laden en vervolgens krijg je het bericht :
Server overbelast. Ik heb wat rond gevraagd en er zijn meerdere mensen met dit zelfde probleem.
mvg Fustus
Ik kan er ook idd nog steeds niet op.
Jullie hebben nog mazzel dat je er iig op kan.
Alles zal straks wel leeg zijn.
Hopelijk kunnen ze snel het probleem verhelpen.
Ehhh is idd "beetje lastig" zit midden in avontuur (moederliefde)en ik kon niet op avontuureiland... heb enige tijdsdruk, want ik ben vananvond weg, kom pas morgen terug..
nog altijd niets, hopelijk houden ze rekenig met de tijd, we zijn al ruim 3 uur kwijt!!!
Zelfde probleem, erg vervelend, want ik probeer het eiland met minder dan 500 verliezen te doen.
Daarvoor moet ik soms een kleine wave gebruiken waardoor mijn generaal meoot herstellen.
Ik hoop dat ik niet in tijdnood kom, of dat we extra tijd krijgen om onze avonturen af te maken.
Net als iedereen voor mij heb ik problemen met het benaderen van het lopende avontuur.
Ik heb ook hetzelfde probleem...miss is het handig als BB even een mail stuurt naar alle gebruikers met de melding dat ze ff geen adventure moeten starten tot dit probleem is opgelost ?
Ook al is het een Beta..dit soort problemen horen zo snel mogelijk aan de gebruikers gemeld te worden. Sommige adventures gaan over de toonbank voor aanzienlijke bedragen, is wel leuk als je hem dan ook wel af kunt maken.
en hier nog een, bij mij hetzelfde probleem, uurtje of 3 geleden duistere priesters gestart , mijn leger staat zich daar te vervelen,
maar ik kan er niet achteraan, server overbelast probeer het later nog een keer, al nieuws !! of hier aan gewerkt word?
hier ook nog steeds zelfde probleem, is trouwens zo dat forum tijd uur verder loopt? dus niet met wintertijd meegegaan :P
Nou ja hoop dat ze het op tijd kunnen fixen voor rest zijn nieuwe missie opzet wel heel leuk
Aangezien anders boring grinden van avonturen had geworden om verder te komen:D
Same problem. Hopelijk word het snel opgelost want de tijd tikt door. Beetje jammer van het avontuur zo. Zeker als je er behoorlijk voor moeten geven om het avontuur te kunnen krijgen.
Kan geen avontuur spelen, daar server druk is?
Al uren geen mogelijheid?
Ik heb helaas nog geen verdere informatie over dit probleem.
Zodra ik meer weet laat ik het hier weten.
Onze excuses voor het ongemak.
- BB_Skelril
nou ik word hier niet vrolijk van, niet alleen servers die overbelast lijken te zijn
maar de handel doet ook niet wat die doen moet, ik bied 1000 marmer tegen 3000 vis dat doe ik 3 keer, niks te zien op het overzicht, maar kost me wel 9 goud,
goud en 3000 marmer weg, en geen vis
correctie hierop,
het is wel verkocht, stond dus niet in het overzicht verkopen maar staat dus wel in het overzicht geschiedenis
mijn visjes zwemmen inmiddels rond ;)
Ook het bezoeken van andere eilanden (mensen die offline zijn) lijkt momenteel problemen te geven.
Gr. Rood
Nog steeds geen mogelijkheid het avontuur te bezoeken......
Groetels Steffi
Dit gebeurt regelmatig. Heel vaak zie ik dingen die ik te koop aanbied niet terug in het schermpje, maar ze worden wel gewoon verkocht. Waarschijnlijk komt dat omdat ik meestal tot wel 10 aanbiedingen tegelijk heb lopen en het handelssysteem er een beetje moeite mee heeft om dat correct weer te geven.Citaat:
nou ik word hier niet vrolijk van, niet alleen servers die overbelast lijken te zijn
maar de handel doet ook niet wat die doen moet, ik bied 1000 marmer tegen 3000 vis dat doe ik 3 keer, niks te zien op het overzicht, maar kost me wel 9 goud,
goud en 3000 marmer weg, en geen vis
correctie hierop,
het is wel verkocht, stond dus niet in het overzicht verkopen maar staat dus wel in het overzicht geschiedenis
mijn visjes zwemmen inmiddels rond
't is een beetje offtopic, dus als meer mensen hier last van hebben kunnen we beter een nieuw onderwerp hierover starten. :)
grrr ik ben bij kamp 6 van piraten eiland , nu kan ik er niet meer heen wat een ellende !
tijd tikt door en er zijn al aardig wat troepen door gegaan .....hoop dat dit snel en correct wordt opgelost !
Gezellig om 15:00 na lang sparen het eerste grote avontuur de Duistere Priesters gestart om samen met een vriend deze te gaan doen, natuurlijk direct mijn 2 generaals met troepen weg gestuurd. Wanneer is het opgelost en kan ik dan opnieuw het avontuur beginnen op een voor mij gunsitg tijdstip?! Niets irritanter dan een klok op je scherm de tijd zien laten weglopen en er niets tegen kunnen doen!
hm mijn zonen op het veld voelen zich ook heel alleen, moet nog het laatste blok.... erg zuur dit..
jammer jammer daar gaat mijn zuurverdiende "moerderliefde"had zelfs verbeterd trainingsplan ingezet..maar soldaatjes kunnen geen kant op.
Avontuur weg, verbeterd trainsplan weg...:(
Hmm maar jullie kunnen allemaal wel op de server. Ik kom er niet eens op?