-
Old Sack(OS)
Old Sack is een forum voor de wat oudere gamer. Wij proberen uiteraard elkaar te helpen onder het motto van : het is maar een spelletje.
Gilde beschrijving:
Old Sack is een gilde met heimwee naar vroeger. oude pc's van de jaren 80, tv series van die tijd, oude 8 bit games, enz.
Wil je lid worden, dat kan maar dan moet je voor 1985 geboren zijn. Lidmaatschap kost 400 goud aangezien de uitbreiding via de handelaar moet(regels van het spel).
Stuur mij of terra een mailtje indien gewenst. Wij doen niet moeilijk, het belangrijkste is het hebben van plezier. het is maar een spelletje tenslotte. Maar vergeet niet, een voor allen en allen voor een!!
Aktief zijn in de gilde chat is trouwens wel makkelijk na aanmelden.
Dus , interesse in een lidmaatschap, pm mij en ik maak je lid.
-
Wij hebben nog altijd interesse in nieuwe spelers die voldoen aan de eisen;
voor/in 1985 geboren en 400 goudstukken op de bank voor het kopen van de toegang en uiteraard in het bezit van een handelshuis.
-
Er kunnen nog altijd spelers bij, graag zelf.
-
Nieuwe spelers nog altijd welkom.
-
Maak kans op gratis toegang...elk nieuw lid aangemeld gedurende de 1e werkweek van oktober maakt kans op een gratis lidmaatschap.
-
Er zijn vandaag 2 nieuwe leden toegetreden. 2 nieuwe leden die misschien kans maken op teruggave van hun 400 goud!!!
-
(kliene) gildes mogen zich ook bij ons aansluiten.
-
gebeurt nog niet veel hier, meeste geouwehoer is gewoon in de chat ?
-
haha Enki, geweeeldig idee zo'n forum, het werkt alleen nog niet zo ":}
-
Dat klinkt goed, ik wordt gauw lid :)
-
Een van de oudste gildes, het Oldsack gilde, heeft weer plaatsen vrij. Wij zoeken actieve en gezellige spelers. De meestel leden zijn tussen de 30 en 50 jaar oud. Zoek je een actief gilde waar mensen elkaar helpen en samen dit spel gezellig spelen, stuur dan een berichtje
-
lol ik denk dat het de verplictingen zijn wat niet gaat werken, en ja weet dat het een oude posting is