-
Update
Vorige week was er een juichend bericht dat het wekelijks onderhoud vervallen is, geen nachtelijke downtime meer. Nog geen week later is er een update. Prima, kan gebeuren, maar waarom wordt de server dan vervolgens niet op de oude tijd, snachts dus, platgegooid??? De ochtend is voor mij, en waarschijnlijk voor de meeste spelers, de drukste tijd: verkenners op pad sturen, nieuwe afzettingen zoeken en ingestortte mijnen vervangen.
-
ja ipv structureel op donderdagnacht offline wordt het meer random offline als veel mensen spelen :)
Het berichtje stelde het wel wat mooier voor dan het was...
...ontwikkelaars zullen wel langer willen slapen. (of het is te duur geworden om die gasten overuren uit te betalen....)
-
Was echt wel geweldig nieuws dat het spel niet meer 's nachts offline gaat. Gelukkig weer speel-pauze morgen tussen 8-12 :)
-
kunnen we echt niet spelen tot 12u deze middag?
-
Zit me nu al zo te vervelen, dat ik (na maanden) weer eens op FB heb gekeken.
Wordt je ook niet vrolijk van, al die onzin-berichten :p
-
onderhoud
weer eens onze speeltijd afgepakt !!! Ben dat beu aan't worden zenne !!
-
Nog een half uurtje dan kunnen wij weer los.
-
+1 uur :)
Zat er ook een uur langs net...
-
12 gmt +1 IS gewoon 12 uur onze tijd hoor,.... niks geen uurtje erbij of zo,..... ze zijn gewoon weer eens te laat! Vanmorgen klokslag 8 uur ging het er ook uit!
-
maar als je op de mooie fb en twitter linkjes van tso klikt krijg je de everything is up and running :-(