Ik heb dat al geprobeerd, maar tot op heden geen succes.
Moet ik de Ipv4 of 6 aanpassen?
En bij subnetmasker 255.0.0.0? Want daar wil hij ook bepaalde waarden hebben
Afdrukvoorbeeld
ok, werk nu inderdaad..even een uitleg......
Open startmenu en ga naar configuratiescherm
ga naar netwerkcentrum, en open ( linksboven) adapterinstellingen wijzigen.
Klik 1 keer met je muis (linker muisknop) op je lan adapter (prntscr.com/4srhv2 en daarna op je rechtermuisknop en kies eigenschappen. (prntscr.com/4srig2)
Kies hier internet protocol versie 4 TCP/IPv4 en klik op eigenschappen. klik bij algemeen ( venster wat gelijk tevoorschijn komt )op..: de volgende DNS server gebruiken en vul daar bij : Voorkeur DNS server 8 . 8 . 8 . 8 in....klik op ok en als het goed is kan je weer online komen. Laat het vinkje aanstaan bij..: Automatisch een IP adres laten toewijzen AAN
Hoop dat et lukt nu...Suc6
Ik hoop wel dat een en ander gecompenseerd gaat worden, hier zitten we natuurlijk niet op te wachten.......en als gildeleider ben ik ook een en ander verplicht. ( ja ben elke dag online , ook voor de bonus die ik nu mis)
En nu werkt de rest niet meer, bedankt
Ow lol....nu ben ik ook nog eens verbannen voor 120 minuten doordat ik foutieve informatie geef????? OMG hoever moet et gaan in dit spel???Wel gelijk reageren in de Hulpchat, en niet eens binnen 48uur reageren op mijn support???? beetje krom vind je niet????? was alleen een suggestie en geen foutieve informatie,
prntscr.com/4srysa
Ik wil spelen en geen gezeik
microsoft heeft ook een leuk spel, daar maar naar toe gaan
age of empires
Heeft er iemand een DNS flush geprobeerd? Wie weet werkt dat net zo goed en het is minder ingrijpend dan je DNS server wijzigen. Ik lees morgen wel of iemand dit heeft geprobeerd.
DNS flush werkte niet bij mij