k ga eens kijken of testserver online is :p
Afdrukvoorbeeld
k ga eens kijken of testserver online is :p
ik ben begonnen op de engelse server.
w00p level 4 daar alweer
Dingen waar we juist nog niet veel van hebben gehad zoals de kerst avonturen, terug naar het bandietennest enz, citroenthee en gistingversneller en natuurlijk wat edeltjes zouden een orriginele samenstelling wezen.
Ik weet zeker dat mensen ook over de compensatie beginnen te zeuren als het cadeaus, koekjes e.d. zijn, zelfs dan nog zouden we niet moeten zeuren omdat bb helemaal niet verplicht is iets te geven, maar volgens mij gaat het niet alleen om ons land, op de testserver hadden ze ook al een soortgelijk onderhoud deze morgen.
Ik zit nu even op de testserver nieuwe strategien van avonturen uit te proberen, een aanrader mensen
Wat gaat er toch mis in de opleidingen van de mensen die zich bezig houden met automatisering? Wij hebben gisteren ook al op de TV kunnen zien in het programma Radar dat de service van providers van telefonie en internet al jaren faalt sinds die geavanceerde apparaten op de markt zijn (en iedereen maar lachen dat ik gewoon mijn Nokia nog steeds gebruik, maar die doet het dus altijd overal).
Inschatten dat een onderhoudsbeurt een paar uurtjes duurt terwijl er toegang tot het spel is en op dit moment al zitten op 6 uur onderhoud zonder toegang tot het spel?
Hoog tijd om eens prestatie-loon in te voeren in die business.
Dus niet bereikbaar....al paar uur niet...en ja...ook ik ...wou nog 1 laatste gebouw kopen met cadeaus...
We gaan van het ene onderhoud zo het andere onderhoud in denk ik xD
daar lijkt het intussen wel op :p Weer 2 uur erbij....
#Update 15:38# Het opslaan van de data loopt langzamer dan verwacht, het onderhoud zal nog 2 uur extra lopen.
#Update 14:10# Het onderhoud zal omstreeks 16:00 worden afgerond.
#Update 11:48# We verwachten dat het onderhoud ongeveer 2 tot 4 uur in beslag zal nemen.
#Update 10:48# Het onderhoud is begonnen, de gehele spelwereld is momenteel onbereikbaar.
#Update 10:43# Het onderhoud zal over enkele minuten beginnen.
#Update 10:15# De prestatietest is voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Ja, tot vannacht omstreeks 01:30uur
Ik zou wel al zorgen dat je alles wat je wil hebben om 01:00 gekocht hebt, het wisselt namelijk nogal eens qua tijden ;)