Kan niet omdat je de twee reuzen moet verslaan.
Dat is een missie,anders kom je niet verder.
Afdrukvoorbeeld
Kan niet omdat je de twee reuzen moet verslaan.
Dat is een missie,anders kom je niet verder.
klopt niet rendy.
kamp 6 zitten 2 reuzen die je moet verslaan,anders kan je niet verder met dit avontuur:).
wee-man!
je guide voor stampende stier was top! (verkorte versie)
laatste blokje gedaan met 2 vetjes.
helaas dit is alleen verkrijgbaar met kaartstukken.
Ik heb je guide voor het dappere kleermakertje zonder kanonnen stap voor stap gevolgd en hij klopte volledig. Ik heb nergens meer verloren dan je aangaf en ook niet beduidend minder. Bedankt!
wee-man!
ik heb eindelijk de verb EXP kunnen doen. alleen wel met kanonnen! heb flink zitten stampen naar 48 te komen :)
de guide is top! het ging allemaal vlotjes, moest alleen wachten op R elke keer. maar lvl 5 barak en een stinkerd erop knalde ik de R er zo uit!
en ben helemaal blij met de engelenpoort :DDDDDD
ik heb deze een mooi plekje gegeven!
betreft het slimme kleermakertje:
In het door mij met stermunten gekochte slimme kleermakertje zit in het kamp linksboven geen grote beer maar een reuzeneverzwijn !!!
Al mn 166 xb naar de maan :(
Dus kijk eerst wat er in het kamp zit een grote beer of een reuzeneverzwijn :(
kamp 5 klopt volgens mij niet heb xb verlies
de versie 41+ gedaan , geen fouten tegen gekomen, dus jullie kunnen de guide gewoon volgen
Goeie guide, maar komt er ook 1 zonder blocks??
pirateneiland gaat twee block niet meer goed hier de aangepaste guide http://louisvan.home.xs4all.nl/naaml...ateneiland.pdf
block3 snap ik niet helemaal, want je hebt ook nog kamp11 dat je moet aanvallen. waarmee heb je die dan aangevallen?
komen er ook nog handleidingen van de avo's zvhv enz ???
helaas is onze wee_man al tijden niet online geweest, dus zal het niet van hieruit gemaakt worden.
misschien zijn er nog anderen die daar tijd in willen steken.
Ben bezig om bestaande avonturen te verbeteren:
Vandaag Stelen van de rijken 463 recruiten tactiek toegevoegd met Meester in gevechten minder recruiten verlies dan met vet+kanon
Stelen van de rijken geupdate op 24-04-2014
My own adventure blog
en met tips onder aan de pagina zou men mij kunnen helpen heb je een toevoeging of verbetering geef het door door onder aan een avontuur te reageren.
Werk niet met forum omdat het te beperkt is in aanpassen. en grootte.
Ben voor de tweede keer bezig met dit avontuur.
Ik denk dat er een update heeft plaatsgevonden in dit avontuur.
Tussen landingspunt en G1 positie zit een bos met 40 grijze wolfen, schadepunten 10, schade 2-3, nauwkeurigheid 80%, eerste slag.
Als ik nog meer vreemde dingen tegenkom zal ik het posten.
Update: Bandietenkamp tussen landingspunt en G1 positie met 10 schurken en 15 steenwerpers.
Wederom onderschept door 10 schurken en 20 padvinders op weg naar bandietenleider 1.
Er zijn ook geen verzamelobjecten beschikbaar is mij opgevallen, geen missie en geen objecten.
Nu nog één update RhythmKing waarin je vertelt welk avontuur je doet...
Excuses het gaat om het avontuur Duistere Priester.
Het is ook de bedoeling dat je je kamp vanaf de landingsplaats eerst verplaatst naar G1, en vanaf daar de verschillende kampen aanvalt RhythmKing.
Dan word je niet onderschept en klopt de guide gewoon.
Hallo, is er ook een handleiding om het dappere kleermakertje met een gewone generaal (200 eenheden) te spelen? Of is dat een kansloze missie en heb je daar echt een veteraan voor nodig?
Bij "Red het kerstfeest: De nieuwe setting voor kamp 10 met 48R 202S kán ook 6S extra verlies opleveren.
http://i59.tinypic.com/2yyplbm.jpg
Kamp 14 klopt niet werd volledig de pan ingehakt met 182 rekruten 1 elite en 67 kanonniers? Ik ben benieuwd naar jullie/jou bevindingen? Bij het dappere kleermakertje
Wee_man is al maandenlang niet meer online geweest hier. Hou er dus rekening mee dat verschillende guides verouderd zijn!
Zeker de kleermakers dateren nog van voor de aanpassingen!!!
Ik krijg een 404 not found op de link.