Ah, ik zie nu dat er iets aan de hand is. Ik probeer al sinds 11:00 uur in te loggen, maar ik begrijp nu dat er onderhoud is. Jammer dat zoiets niet aangekondigd staat op de homepage. Lijkt me toch een kleine moeite...
Afdrukvoorbeeld
Ah, ik zie nu dat er iets aan de hand is. Ik probeer al sinds 11:00 uur in te loggen, maar ik begrijp nu dat er onderhoud is. Jammer dat zoiets niet aangekondigd staat op de homepage. Lijkt me toch een kleine moeite...
nog wat verlend naar 17.00
In het bericht van 30 april staat aangekondigd, dat ze zich voorlopig alleen op de Engelse en Duitse server richten voor meldingen helaas.
raar dat het voor het verkopen van edels wel gaat
Downtime verlengd tot 19.00 uur
en verlengd to 19.00.Is het eigenlijk nog de moeite dit spel te spelen ?
Morgen van 08.00 uur tot 12.00 uur ook nog extra downtime :-(
Nog geen verbetering ten opzichte van Blue Byte dus.
Ik heb dat nergens zien staan, maar waarom niet gewoon even netjes melden op de homepage? Dat het niet in het Nederlands kan, begrijp ik echt wel, maar ik zie het dus niet staan.
staat enkel op duitse en engelse site.Raar dat het zetten van edels kopen wel kan maar wat info op diezelfde site niet.Zegt veel over de instelling van Cif
Cipsoft is (nog) niet in staat om op alle speelwerelden updates te plaatsen. Voor informatie moet je of op de Duitse of op de Europese (Engelse taal) server kijken. Op de Nederlandse Server zal niets geplaatst worden.