-
Wanneer ik problemen heb met een update, heb ik altijd een backup bij de hand om terug te gaan naar voor de update.
Waarom heeft _BB_ deze niet?
Nu zitten we al een hele tijd te wachten op een oplossing ipv dat _BB_ gewoon terug gaat naar een vorige backup, zelfs Microsoft heeft de mogelijkheid.
-
heb nu toch een 3 dagen geen enkele chat of iemand van gilde of vrienden online staat
-
niet overdrijven, is pas 46uur.
-
Er is duidelijk iets stukgegaan, da's geen kwestie van terugzetten naar een oude versie.
Wachten op een nieuwe (chat)server denk ik :p
-
Niet onderdrijven. Eerste melding was op 29-09-20 15:33. :)
-
Ik hoop dat dit geen voorteken is voor alle bugs die zich vanaf 1 januari zullen openbaren >.< Jammer van de laatste dagen vriendenbuff, want zonder chat vind ik het spel niet zo heel leuk om te doen. :P Hopelijk is het snel opgelost, en anders wordt het een rustig weekend, hehe.
-
Dear Settlers,
Our team is busy restoring the chat function in the game, and it should return soon. We appreciate your patience in this matter.
Regards,
BB_Sious
-
Took you guys long enough :p but it's working.
-
Hi,
Thanks copycat! Apologies for the time it took. The chat function in the game is now back to normal.
In case you receive a message "Nieuws: Inloggen op chatserver mislukt.", please log out from the game. Things will go back to normal when you log back in.
Regards,
BB_Sious