Ik neem het petje, zet deze op mn hoofd en ga rondsnuffelen in de chat :D
Ik geef de volgende speler een stokbrood
Afdrukvoorbeeld
Ik neem het petje, zet deze op mn hoofd en ga rondsnuffelen in de chat :D
Ik geef de volgende speler een stokbrood
Ik neem het stokbrood, smeer er kruidenboter op en Franse smeerkaas en eet alles op
Ik geef de volgende speler een kip
ik marineer de kip zet um in de oven en verkoop de kip aan de volgende speler voor 100 graniet!
ik koop de kip uit de oven voor 100 graniet, doe er een roze strikje om en verkoop de kip met roze strikje aan de volgende speler voor 250 salpeter!
ik gooi de kip met roze strikje naar een groep hongerige wolven, ik geef de volgende speler een pak speelkaarten.
Ik neem het pak speelkaarten geef deze aan de groep hongerige wolven en ik kreeg een kip met roze strikje, deze geef ik aan de volgende speler
ik geef de kip weer aan de wolven, wacht deze keer tot ze de kip opgegeten hebben, de wolven geven me een kitten die ze gevonden hebben. ik geef de kitten aan de volgende speler.
nou als niemand de kitten wil hou ik hem zelf wel, ik geef de volgende speler dan maar een baby krokodil
Ik geef de baby krokodil aan een kippenboer, van hem kreeg ik een kip, ik doe een roze strikje om de kip en geef deze aan de volgende speler
ik neem de kip met roze strikje en geef deze aan de muppetshow, Gonzo is zo blij hij geeft me een recept voor poppedecorn van de zweedse chef, ik geef de volgende speler een zakje poppedecorn