-
Hulp is niet goedkoop
Kan de mandjes dropen op bakkers, status veranderd in de missie (naar voltooid), maar de 50 mandjes die ik heb gemaakt tellen niet mee.
Heb de juiste gemaakt, voor de zekerheid ook nog even de andere, beide tellen niet mee.
Cookies+cache weggooit...
iemand anders dit probleem? kan zo niet verder....
-
Zo te zien gaat hij eindelijk wat doen na de eerste 75 mandjes
-
Ik dacht dat de gevonden eitjes door explorers niet werden opgeteld voor de prestatie. ( vind 3200 eieren via zoektochten) Zeker wist ik het niet, het was op de Engelse server. en ik had vooraf niet gekeken hoeveel ik er had.
Zojuist zijn mijn verkenners teruggekomen op de nl-server. Ik heb van tevoren gecheckt en idd, nadat de eieren "uitgepakt "waren is het aantal gevonden eieren voor de prestatie gelijk gebleven.
-
Ze worden voor de prestatie al toegevoegd op het moment dat je OR terugkomt, ook als je alle berichten in je inbox zou laten staan, zou de prestatie moeten oplopen.
-
Ik weet niet of het aan mij ligt maar mijn Verkenners komen met veel minder eieren terug sinds het laatste onderhoud.
Voor het onderhoud ongeveer 150 tot 200 eieren per dag en nu krap 75.
-
Gezien de extreem ondermaatse vergoeding van loot van hooguit 1 avontuur voor 2 dagen niet kunnen spelen vanwege een bug zou dit me niet verbazen krenterig als ze zijn.
-
Ik ben bezig met evenementsmissie "We hebben vrienden nodig". Met de onderliggende missie om 10 settlers te maken.
Deze 10 settlers blijken 10x25 gepensioneerde bandieten te zijn... (dus 250 settlers) pfff vertaling mag ook wel eens beter
-
bijna een rembrandt mis ik 1 ei nog zelfs na 2 maal een buff erop
-
Ik dacht er ook 1 te missen bij Eieren zoeken, maar die zat achter een rots verstopt. Elfenlicht gaf hem overigens wel weer (speciaal even getest voor je, had hem voortijd al gevonden)
-
ah ty ik verwachte een mooi blauw dingetje erboven maar het werd een gele die wat minder opvalt en ei idd achter een rots