Ik neem de vakantie in kings hooi huis, wil wat eten koken en helaas brand het huis af... Ik geef de volgende speler een broodje gehaktbal
Afdrukvoorbeeld
Ik neem de vakantie in kings hooi huis, wil wat eten koken en helaas brand het huis af... Ik geef de volgende speler een broodje gehaktbal
Voor ik een hap kan nemen komt er een gnoom aanrennen die de gehaktbal afpikt en begint op te peuzelen, "mjammie, gehakt ben ik gek op" zegt de gnoom, en tovert een kip tevoorschijn, ik doe er een roze strikje om en geef de kip met het roze strikje aan de volgende speler.
Ik neem de kip met het roze strikje, verstop deze zodat ben haar niet kan vinden. Ik geef de volgende speler een groen lintje
ik neem het groene lintje, hang het voor de deur van mijn opnieuw gebouwde hooihuis. ik pak een grote schaar, mijn huisje betaalt door iruets verzekering is nu weer officieel geopend. Bezoek is niet langer welkom!
ik geef de volgende spe;ere een grote schaar
Ik neem de grote schaar en verknip kings hooihuis tot een hooi-iglo
Ik geef de volgende speler de afgeknipte hooistukjes
ik neem de hooi resten en bouw mn huisje weer op, ook neem ik eem berg titanum mee en bouw een kooi voor Iruet, ik sluit um op en geef de volgende speler die niet Iruet is de sleutel.
Ik vond toevallig de sleutel en bevrijd mezelf. Ik geef de volgende speler een gebroken eenhoornhoorn
ik neem de gebroken eenhoornhoorn en lijm deze weer heel, de eenhoorn is heel blij en geeft me als dank de kip met het roze strikje, deze geef ik aan de volgende speler.
Ik neem de kip met het roze strikje en mest deze vet. Ik geef de volgende speler de vetgemeste kip met het roze strikje
Ik neem de vetgemeste kip met het roze strikje ik noem haar "Iruet" Ik geef Iruet aan de volgende speler
ik stop twee iruets in een titanium kooi en las die dicht... ik geef de volgende speler een pluche kip met een roze strikje
ik neem de pluche kip met een roze strikje en geef deze aan m'n dochter (heel blij pappa!) De volgende speler geef ik 500 euro
Ik neem de €500,- en gebruik deze voor mn studie. Ik geef de volgende speler een knuffel (niet een popje, maar in de zin van het werkwoord)
ik neem de knuffel aan, niet in m'n billen knijpen iruet! #MeToo :P... Ik geef de volgende speler aan bij de politie...
de politie is blij met de Keuning! ze geven een groot feest voor mij :) ik geef de volgende speler een nachtje brandweerman spelen..
Ik neem het dagje brandweerspelen en speel de brand
Ik geef de volgende speler een cadeautje
ik scheur het dootje open en er zit een kleine dootje in.. ik geef de volgende speler het kleinere cadeautje
Ik neem het kleinere cadeautje en hang deze in de kerstboom. Ik geef de volgende speler een spijkerbed
ik haal de spijkers uit het bed en bouw een mooie kast, ik geef de volgende speler zaagsel en zaagafval!
Ik neem het zaagsel en zaagafval en maak daar een mooi kampvuur van, de volgende speler geef ik een lekker warm plekje bij het kampvuur
plekje in het vuur is het lekkerst ik warm er lekker in op, nu ik weer lekker warm ben geef ik de volgende speler mijn brandwerende pak
Ik neem het brandwerende pak en verbrand het. De verkoolde resten geef ik aan de volgende spelert!
ik neem de verkoolde resten doe er wat vezels en lijm bij en ik heb een carbonvezel supersportauto, ik geef de volgende speler mijn nu nutteloze vw golf type II
Ik neem de vw golf type II en geef deze aan de sloop (weer troep van de weg :p ). Ik geef de volgende speler een microliter melk
ik warm de microliter melk op en maak een mini sjokomel, ik geef de volgende speler een bonbon van Westerbeek
Ik neem de bonbon en laat deze per ongeluk in een plas water vallen. Ik geef de volgende speler de per ongeluk in het water gevallen bonbon
de per ongeluk in het water gevallen bonbon is inmiddels volgezogen en opgezwollen tot een enorm gevuld paaseitje... die hap in een keertje of 6 wel weg.
Ik geef de volgende speler een afgedankte mp3-speler met jaren 90-eurodance muziek erop.
de afgedankte mp3s-speler met 90-eurodance muziek geef ik aan mijn zoons kunnen ze zich verwonderen over Gratzky's muziek smaak, ik bak ondertussen een appeltaart en geef die aan de volgende speler
de appeltaart geef ik aan mijn zoons, zodat zij zich kunnen verwonderen over Joarissa's bak-kunsten.
ik geef de volgende speler een flesje zonnebrandcrême.
De zonnebrandcreme kan mn moeder goed gebruiken. Ik geef de volgende speler een doos met een verassing er in :)
tja, een verassing. Dat was t inderdaad, een opgebrande sigaar. Uit eigen doos nog wel.
Ik geef de volgende speler een zonnebril.
ik neem de zonnebril en zet deze op zodat niemand me herkend
Ik geef de volgende speler een banaan
ik gooi de banaan op de composthoop, hij is inmiddels al aan het rotten namelijk...
ik geef de volgende speler een glas water.