iemand???
Afdrukvoorbeeld
Deze gaat niet weg tenzij je de missie afmaakt of zelf de missie annuleert.
- BB_Skelril
maar hij kan niet geannuleerd worden, en ik kan hem niet afmaken omdat de benodigde artikelen niet meer te krijgen zijn.....en nu??
sowieso vreemd dat ik een missie nog krijg, nadat al bekend is gemaakt dat ie niet meer gedaan kan worden.....
Met de laatste update zijn de Halloween missies verwijderd van het spel, echter mensen die al bezig waren met de missie deze nog wel afmaken. Op 22 November zullen de missies volledig verwijderd worden en zal hij ook verdwijnen uit je missieboek.
- BB_Skelril
oké, thnx
Iemand enig idee hoe je gebouwen sloopt? Kun je uberhaupt wel gebouwen slopen behalve mijnen die leeg zijn? of waterputten die leeg zijn?
Bouwmenu -> Gereedschapskist -> Gebouw verwijderen.
Dan kun je het te verwijderen gebouw aanklikken en bevestigen.
Hoe val ik aan in twee aanvalsgolven? Ik heb een baas en 150 man die ik moet verslaan....
Aanvallen met de eenheden voor de 1e aanval, daarna wachten tot je generaal hersteld is (4u) en dan met de eenheden van de 2e aanval.
Waarroom kunnen we niet zien hoeveel EP is het nodig voor de volgende lvl?
Tussen je avatar plaatje en je naam links in je scherm zit een gebogen balk,
houd je muispijl daar op en dan zie je hoeveel EP je hebt en nog nodig hebt voor volgende lvl.
hartstikke bedankt!
In de missie tentoonstelling moet je uit je voorraad betalen, mijn voorraad is voldoende en groen in de missie, maar mijn vraag is hoe kan ik betalen, wat moet ik doen?
De missie tentoonstelling is nog wachtend, dat is het probleem, bij de actuele missie ijzer uit brons, kan ik niet de mogelijkheid om hem te verwijderen vinden.
Hoe moet dat?
In de missie lijst staat tegenwoordig een X naast het aanvink vakje, als je daar op druk verwijder/annuleer je de missie.
Ik kan 2 hoofdmissies (eerste verbetering en het gevecht) niet meer afmaken. Je hebt voor deze missies bepaalde niveau's nodig welke ik reeds ben gepasseerd! Wat kan ik hieraan doen?
Contact opnemen met support afdeling!
2 dagen geleden al gedaan, maar ze reageren niet :(
Heb zelfde probleem. Heb wel antwoord gekregen. Ze weten van het probleem en werken er aan zal wel met een update opgelost worden weet alleen niet wanneer die plaats zal vinden om dit op te lossen hoop bij de eerst volgende maar daarover hebben ze geen uitspraken gedaan.
Zie http://forum.thesettlersonline.nl/th...raagje-aan-MOD
hoe kom ik aan een EHBO pakket als mijn generaal gesneuveld is
Zit al een paar dagen in de sneeuw. hoe ruim ik dat op? het beeld is daardoor erg wazig.
In "handelaar"(schatkist), catergorie "kerstmisevenement", rechts onder in item "zonnevlam" voor 1 vis kopen en dan op je eiland gebruiken.
ok bedankt
ik heb vrienden nodig hoe kan ik die toevoegen en kan ik mensen die het spel al spelen toevoegen als vriend
Vraag in de wereldchat mensen vrienden met je willen worden. Meestal wordt er wel op gereageerd.
Hallo,
Moet je telkens nieuwe mijnen maken? Of kun je oude mijnen ook weer aanvullen ofzo?
Het telkens opnieuw bouwen en niet upgrade tot een te hoog lvl is wel het goedkoopste.
Je kunt aanvullers kopen in handaar maar dat kost je edelstenen, je krijgt soms weleens een aanvuller in de beloning bij avonturen maar niet genoeg
Als ik een watermolen sloop komt deze dan terug in mijn stermenu (en is hij dan verkoopbaar) of ben ik hem dan echt kwijt.
Ja de waterolen komt terug in je stermenu als je hem sloop, of hij verkoopbaar is weet ik niet zeker maar ik denk van wel.
Dat kun je zelf uitzoeken door hem te slopen en dan te kijken of je hem kan verkopen.
Als dat niet lukt kun je hem gewoon weer bouwen, je bent dan alleen de niveau upgrade's kwijt.
Watermolens kunnen verkocht worden.
yep is gelukt en bedankt voor de snelle reactie.
srry las het net pas, maar heb er eigenlijk al een post overgemaakt maar misschien weten jullie het,
Wat doen de volgende 2 items:
Goudvuller, ( is dit een silo met goud dan ? )
hazengeluks amulet,
het zit in een groen ? kistje, kosten 215 kristallen,
laat het maar even weten
Groetjes
Als je er al een topic over gemaakt hebt dan is het een beetje nutteloos om het hier nogmaals te vragen he! Anway, zie reactie in je andere topic.
rustig aan beittil :D denk aan je hart,
ik zei ok dat ik dit pas later las en veel makkelijker was om te doen vandaar :D maar bedankt voor 50% van mijn vraag
Produceer genoeg gereedschapsriemen voor 150 gereedschappen. Wat wordt hier precies mee bedoeld?
Omdat ik wel genoeg gereedschap produceer, maar het balkje van de missie wordt niet groen.
waarom is robins kasteel niet te ruil in tegenstelling van de ander 2 die ook nog is beter zijn ?
groet
Hoe kan ik mijnen aanvullen?
Aanvullingen zijn te koop met edelstenen (niet echt economisch) of door afzettingvullers (ijzer en goud, niet voor koper/kolen) die te winnen zijn bij sommige avonturen.
Maar de standaard methode is dat je de mijn leeg laat lopen (iets van tevoren afbreken is beter ivm 25% retourwaarde v/d kosten) en dan de geoloog op pad sturen om de afzetting opnieuw te activeren zodat je er een nieuwe mijn op kunt bouwen.