-
Dit gebouw lijkt mij heel erg op een speciaal en vrolijk gebouw wat de dorpsbewoners opfleurt en het mogelijk maakt om een afzetting te selecteren waaraan dit gebouw zicht koppelt om deze afzetting naar keuze bij te vullen, en gebouw-upgrades kunnen dit proces versnellen.
Edit: denk bij dit gebouw aan een soort universele silo
-
Het is het huis wat de BB paashaas heeft gekocht van alle loot die spelers zijn misgelopen door de bugs afgelopen 2 maanden, en die je eerst zou krijgen (tot 3x toe bevestigd per mail), maar later toch niet..... klein foutje maar helaas. Is dus zekers niet van de klantvriendelijk haas of de fatsoen haas.
-
boe-en ergens anders marco_polo, hier wordt beetje positief denken gevraagd.
Uhm nog een ideetje na een beetje klets in de chat:
In dit gebouw kun je je verzamelde collectie raving rabbits invoeren en omzetten in hetzij marmer(vullers), hetzij (als je er genoeg hebt25 of 30) in een paashazennest met plek voor x (= minimaal 100) inwoners.
Paashazennest: 3x3 grondvlak
level 1) 100 inwoners kost 25 raving rabbits
level 2) 125 inwoners kost 10 raving rabbits
level 3) 150 inw kost 10 rr
level 4) 175 inw kost 15 rr
level 5) 200 inw kost 15 rr
-
Is dit niet het huis van het chocoladekonijn, die is vreemd gegaan met een gebraden haantje? Wat zullen daar mooie paaseierenboosts uitkomen.
-
ik vind het een eierkorfhuisje met mss kuikens erin:D
-
Hey allemaal,
1.valt wel op hij staat op precies de zelfde plak als die kerstboom van kerst :P
2.ik weet het al als je een gebouw bufft tijdens het event komt ie er zo uit te zien!
3. of het is een mooie retroskin tijdens het event pasen
-
Ik denk dat we allemaal te groot denken. Waarschijnlijk is di gewoon een decoratie net al de kerstboom.
-
mss is het wel het langgevraagde deco-convertergebouw :)
-
Volgens mij is het het huis van de "paashaas" die dagelijks paaseieren verstop verspreid over je basiseiland.
-
ik denk een combie van woonhuis en pakhuis in een paaseithema :P