Oorspronkelijk geplaatst door
Tymy
Episch gebouw
Niet compleet. Het behoord een episch gebouw te zijn dat alle bewerkingen met hout zou moeten kunnen doen. Dit betekent naar mijn mening dat het ABSOLUUT ook moet kunnen houthakken. Daarnaast zou het ook logisch zijn om dan ook kleine en grote bogen te kunnen maken want dit is ook uitsluitend hout gerelateerd. Algemene feedback die ik lees is dat spelers het gaan gebruiken als kolencentrale en ter vervanging van Exotische Planken productie. Om hier nu je 5000 bonen en / of 5000 edelstenen aan te besteden ..... en dan te bedenken dat het altijd nog mogelijk is dat BB met een Verbeterd Recycle Fabriek gaat komen waardoor je met een gebouw van 4x5 in je maag zit dat in principe dan alleen nog geschikt is voor 3 productielijnen op te zetten voor exotische planken productie.
XP
Ben zelf nog geen level 50, maar snap niet dat bij nieuwe missies geen rekening wordt gehouden met 'verloren' XP voor de level 50. Hoe moeilijk moet het zijn standaard de optie te geven om uit meerdere beloningen te kiezen ?? Dus bij de eerste missie van de nieuw missie lijn waarbij je alle verzamelobjecten moet zoeken krijg je de keuze uit de beloning van 3000XP of 30 Stermunten !
Moet eerlijk zeggen dat hetgeen wat recentelijk is aangekondigd en (wordt) uitgerold nou niet echt iets bijdraagt aan een verbeterd spelplezier.
BB moet eens goed in de spiegel kijken en zich afvragen of dit de juiste koers is die ze varen. Er zijn zat goede ideeën en noodzakelijke verbeteringen op fora die naar mijn mening nu absolute prioriteit moeten krijgen. Het gevaar is dat het forum anders continue (terecht) wordt volgegooid met de zelfde topics en onderwerpen.
Jullie moeten het bij BB zelf weten hoor, maar dan en slechts dan als de content mij uitdagingen en speelplezier geeft, besteed ik euro's. Anders NIET !!!!