Ik wens, ik wens een recept : gegrilde steak, omdat elke dag droog brood eten de settlers er sloom van worden........
Afdrukvoorbeeld
Ik wens, ik wens een recept : gegrilde steak, omdat elke dag droog brood eten de settlers er sloom van worden........
ik wens, ik wens 500 edelstenen om met wat ik gespaard heb dan iets moois te kunnen kopen
Ik wens, ik wens een paar stenen muurtjes en een paar lila Bloemetjes om `t eiland wat op te leuken
ik wens voor gelezen boeken, want boeken zijn kennis en kennis is macht en handig voor hulpchat :)
(ps: de exacte format is veranderd dor sious in de engelse post, niet in de nederlandse)
The winner for the first round of the Wishing Well contest is maksbosch. Congratulations on your Deck of Titanium.
A new round of the Wishing Well contest begins Monday, May 29th!
Round 2 - May 29th to June 11thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems(500http://i.imgur.com/8TGltoI.pngor less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: I wish for... (item desired) because...(reason).
I wish for a Floating Residence because my settlers want to have a holiday at the sea-side!
Good luck!
dit is voor de 2e ronde 29 mei 2017:
ik zou graag een drijvend huis willen, ik krijg namelijk een paar belangrijke edele Heren op bezoek en die willen natuurlijk een mooi en luxe huis aan het water hebben.
Ik wens, ik wens een edelstenengroeve, mijn settlers houden van edelstenen!!!!!
Het begint al weer goed lol o lol o lol
Ik wens, ik wens een EHBO pakket omdat ik de 1-UP nog niet kan betalen
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers gek worden van de natte voeten als ze de dijken doorbreken tijdens de stakingen! :D
ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat de andere geologen niet hard genoeg werken!
ik wens 5 aktes voor adelshuisjes omdat mijn settlers graag nieuwe buren willen :P
Ik wens dat de edelstenen uitgegeven worden aan de ontdekkingsreizigers zodat ze eens andere avo's vinden op hun langste zoektochten.
De dappere kleermakers, wervelwinden, ijskoude explosies en stormschades zijn nl zwaar oververtegenwoordigd.
Misschien dat ze dan eens vaker een houthakker vinden of hopelijk eens andere kleermakers of ali's.
Ik wens, ik wens een recept : gegrilde steak, omdat elke dag droog brood eten de settlers er niet sneller van worden........
Ik wens, ik wens een titanium vloer, omdat de houten vloer erg versleten is en moet worden vervangen!!!!
Ik wens Salomon Kroonenberg, omdat deze (guitige) geoloog het boek schreef: Waarom de hel naar zwavel stinkt
k wens, ik wens een drijvend huis als rusthuis voor mijn oudere zeelieden
k wens, ik wens een drijvend huis zodat ik vanaf de bank in de woonkamer kan zeevissen
Ik wens, ik wens een drijvend huis omdat ik dan beter de zon in de zee kan zien zakken
Ik wens, ik wens een recept ongedaan maken buffing, omdat ik mijn settlers dit prachtrecept niet wil onthouden!
ik wens, ik wens een grote villa op het water zodat mijn settlers lekker zwemmen kunnen
Ik wens, ik wens een guitige geoloog zodat mijn settlers weer mijnen kunnen bouwen en tevreden naar hun werk kunnen :-)
ik wens, ik wens een drijvend huis, zodat mijn settlers over hun angst van de zee kunnen komen en naar andere landen durven varen, om daar de schoonheid van te ontdekken.
ik wens , ik wens een drijvend huis , omdat mijn settlers nieuwe buren willen
Ik wens, ik wens een guitige geoloog omdat het wachten best wat minder kan.
ik wens ik wens n drijvend huis zodat mijn settlers lekker kunnen chillen
Ik wens: een waterhuisje, krijg zeer hoog bezoek en wil deze belangrijke mensen een goed huis aanbieden met uitzicht aan zee.
ik wens een drijvend huis, zodat geen gazon meer hoef bij te houden
Ik wens ik wens een drijvend huis omdat de settlers willen pootjebaden.
ik wens een drijvend huis, omdat iedereen die wil!
ik wens, ik wens een zoutverrijking, voor als ik straks salpetermijnene kan vinden.
Ik wens, ik wens een recept Woud-offers, omdat mijn settlers graag een groot vreugde vuur willen maken!
Ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat mijn settlers zeebenen hebben.
Ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat de settlers allemaal hun zwemdiploma hebben gehaald
Ik wens, ik wens een ehbo pakket,... omdat ik zo vaak foutjes maak :-(
Ik wens, Ik wens 10 saladebedpakketjes, zodat mn settlers gezond kunnen eten...:)
Ik wens, ik wens een ehbo pakket, omdat gezonde generaals vele wensen hebben maar een gewonde generaal slechts 1.
ik wens, ik wens een recyclefabriek omdat je nooit kolen genoeg hebt :)
The winner for the second round of the Wishing Well contest is piapio. Congratulations on your floating residence.
A new round of the Wishing Well contest begins today!
Round 3 - June 13th to June 26thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems(500http://i.imgur.com/8TGltoI.pngor less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: I wish for... (item desired) because...(reason).
I wish for a Floating Residence because my settlers want to have a holiday at the sea-side!
Good luck!
Ik wens ik wens: gildelidmaatschapcertificaten, omdat deze wel heel dicht tegen de maximale edelsteenprijs aanzitten :p
ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat mijn settlers de natte voeten zat zijn bij de overstromingen