edit
Afdrukvoorbeeld
edit
Had als missie pompoenkerkhof maken....Had ik nog niet gedaan, maar krijg wel de melding en beloning dat ik missie heb voltooid??????
Bedankt voor de pompoenen!!
Volgende missie Produceer 2 duisternis......niet gedaan, maar wel al bij 2 mensen getest???Joost mag weten bij wie???
Ik kan bandieten niet vinden. Wat moet ik doen om hen te vinden?
Dank
Verkenner eropuit sturen om een nieuwe sector te ontdekken, dan zie je hun kampjes vanzelf verschijnen.
Je ontdekkingsreiziger er op uit sturen om sectoren te vinden, als hij een sector gevonden heeft verdwijnt de mist boven die sector en zie je bandieten kampen.
Hoe kan ik zorgen dat mijn mijnen niet op raken en instorten?
Dank jullie Arpear en Bettiel. Dat heb ik gedaan en hoop ik zal wel nu lukken.
Groet
Dat kan met items gekocht in handelaar het schatkistje rechts van je stermenu, maar dat kost je edelstenen en dat vindt ik persoonlijk zonde.
Je krijgt ook soms in de belonig van een avontuur een item die je mijnen kan aanvullen.
Maar als je dat beide nog niet hebt kun je denk het beste je mijnen voor dat ze leeg raken afbreken, dan krijg je 25% van je bouwkosten terug niet je upgrade kosten.
oke! dankje, want zag bij het opstart menu zo'n tip staan, dus moet wel elke keer mijn geoloog erop uitstuuren?
Ja, als een mijn afgebroken is of ingestort dan is de afzetting leeg. Dan moet je geoloog hem opnieuw openen/ontdekken. Het hele idee is een beetje krom omdat hij op exact dezelfde plek weer een nieuwe afzetting zal vinden en daar moet dan weer nieuwe mijn op.
even een vraagje, als ik een 2 of 3 persoons avontuur alleen doe, krijg ik dan ook meer grondstoffen als loot? of staat de loot al vast.
Ik begrijp dat je wel alle EP krijgt omdat je dus alle kampen alleen vernietigd, maar over de loot is nergens wat vermeld.
Bedankt voor je snelle reply, het is wel jammer dat je zo weinig loot krijgt, het zou de gameplay voor de hogere levels wel verhogen.
hoe wordt je lid van een gilde???
Deze hier boven is van avontuur premiejager enkel als voorbeeld, elk avontuur heeft andere beloningen zoals je er al een paar kunt zien op [Handleiding] aRPeaR's Avonturen.
Hoe kan ik meer bevolking krijgen/hebben. Ik heb niet zo veel meer om een leger opbouwen. Ik denk had ik mijn leger ook niet goed gebruikt.
Kijk op deze link voor de goedkoopste manier van aanvallen.
Dank je Aprear, je bent echt gunstig voor beginners hoor :)
ik ben lvl 21 en vraag me af of er een juiste verhouding is van dennehouthakkers en kolenbranders enz. Ik heb constant en tekort aan dennehout. heb wel veel dennehoutenplanken.
Als je teveel dennehoutplanken heb zou ik zeggen breek er 1 dennehoutzagerij af of zet hem stil.
Voor meer details ga naar je economie-overzicht (het telraam links van je stermenu) ga naar de tab grondstoffen en klik op het plaatje van dennehout.
Kijk dan rechts in het scherm hoeveel je tekort komt in dennehoutproductie, en bouw of upgrade een dennehouthakker erbij,
als een dennehouthakker goed produceerd dan maak hij 340 dennehout per niveau per 12 uur.
En dan natuurlijk je bosbeheerders everedig bij bouwen/upgrade, 3 bosbeheerders tegen 2 hakkers.
Hallo,
Wanneer krijg ik nieuwe grondstoffen. Ik heb twee dennenhouthakkers. Maar wanneer komen de grondstoffen daadwerkelijk binnen?
Je grondstoffen lopen gewoon door en komen in je pakhuis,je hout zagerij-boogmaker-kolenbrander vragen om hout blokken en halen dit uit je pakhuis weg (kijk in je telraam of je er genoeg van maakt).
Wil je dus meer hout blokken over houden zul je meer houthakkers moeten bouwen of moeten upgraden,
let dan ook op je boom planters, minder bomen op je land betekent verder lopen voor je houthakkers en dus minder hout blokken in je pakhuis
Heb het avontuur premiejager alle bandieten verslagen en leider maar wat moet ik verder doen het avontuur stopt niet...
Het is me al gelukt!!!!!!
Hoe kan ik een bandietenkamp aanvallen? Ik zie om mijn veld heen alleen maar wolken en kan nergens op klikken!
Helpt het om meedere pakhuizen te hebben?
Als het goed is heb je in de tutorial missie 11 gehad waar je een nieuwe sector moest ontdekken met je ondekkingsreiziger, dus als je je ontdekkingsreizeiger er op uit stuur zal hij vast wel een sector vinden waar bandieten in zitten.
Meerdere pakhuizen is meer opslag ruimte en kortere vervoersduur voor productigebouwen in de buurt.
Mijn vis is op. Ik kan geen vis meer vangen. Wat moet ik doen?
Wat als bij mijn visser geen vis meer is?
Zoals kili hier boven al heeft aangegeven zul je bij je proviandhuis visvoer moeten maken. Vervolgens kan je dit visvoer (te vinden in je ster-menu) gebruiken op het water waar de vis was, en de vis bron opnieuw aanvullen.
- BB_Skelril
hahaha zie al dat mijn vraag beantwoord is .Sorrie :P
Wat heb ik aan meerdere pakhuizen. IK heb nu 3 gebieden(gescheiden door grenspalen) In 2 hiervan heb ik een pakhuis staan. En in een een burgemeestershuis. Maar toch blijft mijn opslag max 600 hoe kan dit? Als ik iets nieuws bouw wordt de vervoerroute ook altijd via de burgemeestershuis bepaald. Iemand enig idee?
Nog een vraagje? waarom is het bij mij altijd donker en nooit licht?
Heb sinds kort alle sectoren veroverd. Enig idee hoe nu verder? Zit inmiddels op niveau 32 maar kom niet verder
hoi, ik krijg de tekst dat de pompoenen kerkhoven niet meer te krijgen zijn, toch heb ik nog wel die missie staan......gaat die vanzelf weg?? want ik heb nu geen andere missie dan een level-up....maar dat gaat wel even duren.... :-D
ben trouwens pas een paar dagen aan t spelen....
Heeft het zin om een tropenhoutzagerij te bouwen als er geen tropenhouthakker is ? De tropenhouthakker staat nl niet in het bouw menu...
Tropenhout krijg je via avonturen beloning, dus het heeft zeker zin om een tropenhoutzagerij te bouwen.