valt wel op dat het telkens in het weekend is die inlog problemen
Afdrukvoorbeeld
valt wel op dat het telkens in het weekend is die inlog problemen
toch weer fantastisch dat je tijdens je jubileum event je server niet bereikbaar is voor je spelers..
Begint een wekelijks probleem te worden. Is nu het 4e weekend op rij dat dit probleem zich voordoet. En telkens begint het op de vrijdag.
en het is weer vrijdag .....
grrrrr :(
Beetje jammer dit! Dan maar even een filmpje kijken.
En al 4 weken geen uitleg wat er nu precies speelt ... hoe wil je dat mensen weglopen van dit spel ...
die zijn in slaap gevallen achter de pc,,teveel godendrank op,,dat gaat deze nacht niet worden,,en morgen willen ze uit slapen,,we weten allemaal hoe het gaat..
eigelijk kunnen ze beter de stekker eruit gooien en de eigen ontslaan en andere baan zoeken
Yes we kunnen weer inloggen (maar voor hoelang?)
vanmorgen weer 3x poging gedaan, uiteindelijk ingelogd..vind het toch wel vreemd dat het in weekend het probleem zich voordoet..
duurt het nu langer voor je werkelijk in het spel kunt, want ik probeer zojuist in te loggen maar ik kom er nog steeds niet in.
happy hour gedaan en we kunnen niet meer inloggen
Knap dat mensen erin komen na paar keer proberen, meerdere werken 10-tallen keren geprobeerd.
Ik geraak er echt niet in. Proberen ergens volgende week wel weer, sorry medespelers, ik zal niet veel bijdragen aan het gemeenschapsdoel.
Geloof er maar niet in, ik begin er al niet eens aan om een ticket aan te maken.
En opnieuw premium en vriendverbetering naar de kl* te, want daar hoor je steeds niets van.
Dit spel gaat op deze manier zo langzaam aan naar de filistijnen, als dat al niet gaande is.
Vanmorgen even kunnen inloggen, nu is het weer mis kan er weer niet inkomen
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik steeds verversen van mijn spel gedaan en in eens ben ik ingelogd en kan in het spel iets doen. snel wat handelen hier en dan maar weer afwachten
BB is op de hoogte van de technische problemen en heeft de techniekers geïnformeerd. Probeer vooral te blijven inloggen. Log helemaal uit via de homepage en wacht 15-20 minuten. Als je geluk hebt lukt het daarna om in te loggen maar er is een kans dat je weer op dezelfde problemen stuit.
zijn de techniekers alleen geïnformeerd of gaan ze ook nog daadwerkelijk het probleem oplossen, want het is niet alleen van vandaag of gisteren, het verbinden is al een maand gewoon ruk. los dit aub nu eens een keer serieus op!!
is bijna elke weekend dat we bijna niet kunnen inloggen als het duurt tot maandag ben ik 2 dagen premuim kwijt .zou eigenlijk allemaal niet mogen .met al het geld dat we hier in steken zou het spel 100% moeten draaien is van ons geld dat ze het spel kunnen verbeteren maar we zien er niet veel van mvg
Ben benieuwd hoe lang het ditmaal gaat duren voor de problemen worden opgelost, want dit is echt niet leuk meer. Spelers gaan echt afhaken op deze manier en ik kan ze geen ongelijk geven. Het is duidelijk dat het telkens op de vrijdag fout gaat. Probeer daar de oplossing te vinden. Bijvoorbeeld een timer die de boel uitschakelt, een "lichtknopje" dat per ongeluk uit wordt gezet, of weet ik veel wat.
weeee hallooooo Het is weer weekend .
De man met de hamer is er weer. HAMMERTIME
Kom op zeg.
En nu de melding:
DE Server wordt afgesloten voor onderhoud. Probeer het later opnieuw.
Spel hangt met gebruikte pleisters aan elkaar geloof ik....
Je zou toch denken dat ze na al die weekenden wel zouden weten wat er aan mankeert...
Nogmaals mail gestuurd naar BB, want compensatie lijken ze niet te kennen...
Je zou nu toch denken dat een stel IT'ers zo'n probleem snel kan verhelpen? Het heeft 4 dagen goed gegaan, wat is er nu dan stuk?
Het spel is niet normaal te spelen.
inloggen kost heel veel moeite.
avonturen kom je niet eens binnen of met heel erg veel moeite.
om de havenklap krijg je man ket de hamer te zien kan je weer opnieuw inloggen.
Dit speelt zich eigenlijk af bij alle evenementen die we het jaar door kunnen spelen.
mijn gevoel zegt dat er te weinig server capaciteit is waardoor dit soort problemen ontstaan.
tijdens de evenementen zijn er veel meer spelers dan normaal aanwezig.
Op deze manier komen er steeds minder spelers op het spel, juist omdat het voor geen meter werkt.
Ik ben zojuist ook tijdens mijn met moeite te bereiken avo er opnieuw uitgegooid. Ik denk dat ik het nu maar voor gezien hou, wat een zooitje zeg.
Snap overigens niet dat een mod niet aan zijn jasje getrokken wordt om kontakt te zoeken met BB, zal het zelf anders wel doen als je mij lukt om in het spel te komen.
Tickets maken is helemaal nutteloos, want je krijgt de standaard antwoorden.
Heeft ook echt zin he om hier iets neer te zetten over dit probleem. En ondertussen door de week wanneer alles wel werkt maar lopen leuren met edels. Waardeloos bedrijf BB. Het was al slecht maar dit is weer een dieptepunt.
even 2 uurtjes weg geweest, toen ik vertrok was ik nog in het spel en nu kom ook er weer niet meer in, verbinding met server verbroken, misschien tijd voor nieuwe hardware, software en bekabeling BB. Zou ook handig zijn als er terugkoppeling komt naar de spelers.
Dat we weten wanneer het probleem is opgelost, melding dat BB het weet en de IT-ers er mee bezig zijn is het zelfde als melden dat het regent in Nederland en dat je nat kunt worden.
ik zou maar niet 20 minuten uitloggen want dan heb je dus gewoon weer hetzelfde probleem