En die ontwikkelaars die implementeren dat niet eerst op een testserver ? Dan moet ik edski gelijk geven en zijn het super amateurs.
Afdrukvoorbeeld
En die ontwikkelaars die implementeren dat niet eerst op een testserver ? Dan moet ik edski gelijk geven en zijn het super amateurs.
Op de Homepage staat Update 04-09-2013 en dat is morgen pas!!!!!!!!!!!!!
het zal best goed komen, BB zit echt geen duimen te draaien daar, die ziet ons liever in de game edelsteentjes uitgeven en het liefst bij kopen
zo als gewoonlijk weer op en top Hollands, geen geduld en klagen maar, en als het kan vingers wijzen
gelijk weer terug naar oude situatie en laat ze het dan maar uizoeken dit is ronduit belachelijk. gr
Al de mensen die lopen te klagen: ** adem in adem uit, adem in adem uit**
OOK JIJ maakt wel eens V0uTh3n!
nog ff en ik kap gewoon met dit spel wat een drama:)..laat ze het eerst testen voor ze het implenteren(amateurs!!!!)nog een tip buf je goud productiue nooit voor dat er onderhoud gepleegd gaat worden!!! gr
Dat er zich problemen voordoen met een update, daar kan ik wel mee leven. Maar als er voorbeeld plaatje waarvoor een premium 100 edelstenen beschikbaar zijn en vervolgens moet je aanzienlijk meer betalen, vind ik dit erg lijken op misleiding. Dat er geld nodig is om zo'n spelletje te onderhouden snap ik wel, maar dit is echt een poging om het onderste uit de kan te halen, het spelplezier zal zo bij vele snel verdwijnen.
Mensen relax; dit is geen zaak van level of dood... het is en blijft gewoon maar een *vrijblijvend* spelletje
Nog 1 vraag mbt premium; geld de 50% bonus van avonturen-buit ook voor de diverse *kleermaker* avonturen? (graag bevestiging/ ontkenning van BB)
Hm jammer hoor die prijzen. Betalen zal ik niet voor de premium simpelweg omdat ik het te duur vind.
Mss zodra ik de kleermakertjes kan doen dat het rendabel wordt, maar tot die tijd .... ff niet.
Jammer, ze hadden het beter wat minder duur gemaakt en wat omzet gehaald, dan nu veel te duur en niks te verkopen. Eigenlijk commercieel helemaal niet goed bedacht van TSO, wellicht komen ze daar nog eens achter :-)
Een paar uurtjes niet kunnen spelen en mensen gaan helemaal uit hun dak. Ik zou willen voorstellen dat je je computer een paar dagen uitzet en eens nadenkt of je je tijd niet beter kan besteden. Dit is namelijk een kwestie van zware game verslaving.
Zoals ik al dacht niet dus weer een misgelopen kans
Had gewoon 7 dagen extra premium gegeven gaat iedereen gebruiken en willen misschien vaker premium gaan gebruiken dan.
want wat is nu 1 dag gratis premium kan je er ff aan ruiken ipv na 7 dagen mss het gevoel te hebben van daar wil ik wel meer van.
Dus zoals gewoonlijk de plank weer volledig mis geslagen BB beetje jammer.
Ik snap niet waarom jullie er zoon groot probleem van maken. Jullie zeggen dat BB het onderste uit de kan willen halen maar kan het ook helemaal omdraaien en zeggen dat al die klagers het onderste uit de kan willen halen. Lekker makkelijk al die "ik heb er zo hard voor gewerkt" items die op 99% van de eilanden staan van mensen die niet eens betalen. Alleen door het inkopen van je medespelers en weggegeven door BB zelf. Draai een goede economie of wat handel en koop wat je wilt van een speler of als het te duur is een dagje overwerken voor wat extras mag ook desnoods ga je op brood en water leven.
Enige wat ik te melden heb over die premium accounts is dat ik de extra's iets te mager vind.
-50% extra van avonturen > is wel lekker.
-10% extra buff bij vrienden > wat heb ik daar aan en wat als iemand een
buffje nodig heeft maar die 10% zorgt ervoor dat zijn eiland niet tijdig draait zoals hij wilt? Jullie moeten echt kijken naar time/micro management (zoals geologen upgrades).
-Extra bouwrij vakje > meh...
-Dagelijkse missie +1 > balanceer eerst de huidige dagelijkse missies. Ga dan strooien dat het iets extra's is.
Kan zo niet op een paar goede voorbeelden komen voor premium upgrades, maar vind dit wel magertjes. Ook al had dit 100 edelstenen per week gekost zou het sowieso nog niet doen. Misschien even kijkje nemen bij de tig tallen andere spellen waar ze premium accounts hebben?
helemaal mee eens!
ik vind het raar dat als ik premium aanschaf dat anderen daar van profiteren doordat de boosts die ik bij hun doe 10% langer duren! het was logischer geweest als boosts op het eiland van de persoon die premium heeft aangeschaft langer duren! nu is het precies andersom!
je betaald voor extras, maar anderen profiteren er van... een beetje vreemd naar mijn mening...
inderdaad vreemd .... had liever 10 -25 % langere eigenbuffs gehad
ja, inderdaad, dan heb je zelf profijt van je premium wat naar mijn mening logischer is!
Waarom hebben de engelse server een premium gekregen van 3 dagen en wij maar van 1 dag? En wat ik uit voortgaande berichten begrijp heeft de duitse server het ook gekregen. Waarom verschil van servers?
Vind het een leuk spel, daar niet van, begrijp alleen niet waarom de ene server boven de andere staan.
Bij mij lukt het inloggen niet op de gewone manier, gaat alleen via de tab Vrienden. Is na de laatste update. Wordt dat nog verholpen.?
Koste me gisteren 8 uur om daar achter te komen.
Voor de rest een leuk spel.
is het niet eens tijd voor een nieuwe edelstenen deal ? is best al weer lang geleden en ook wel leuk als het wat regelmatiger langs komt. in verhouding is de premium ten opzichte van andere online spelen erg duur.
Dus af en toe een aktie kan geen kwaad lijkt me.
ik heb het nu ff bekeken...maar in de winkel moet je het premiumschap nu voor 800 edelstenen kopen..ik dacht dat dat 100 edelstenen waren. ik verheugde me nu er wel op maar bij 800 edelstenen daar houdt het plezier op...hoop de BB daar nog wat aan gaat doen...
Het invoeren van premium is het vernietigen van Tso!
Reken maar eens uit hoe snel je nu lvl 50 zou kunnen zijn!Gebruik makend van alle aanwezige spullen in Tso!(even niet naar het prijskaartje kijken)
lvl is nu erg soft,kasteel enz neerzetten stelt ook niet veel meer voor nu enz enz.
Ik vind 10/12 euro voor mmo's al prijzig maar om rond de 15 euro per maand te betalen vind ik echt absurd. Als je ziet wat je er voor terug krijgt staat dit gewoon bij lange na niet in verhouding. Zo staan er overigens nog veel meer belachelijke koopjes op de edelstenenmarkt zoals 100 settlers voor 950 edelstenen. 100 setlers kost dus gewoon om en nabij 5 euro.
je wordt ook niet gedwongen/verplicht om iets af te nemen in de shop...
buiten dat staan er ook verschillende premium aanbiedingen op de handel die je met grondstoffen kunt kopen :)
je kunt het spel ook gewoon gratis blijven spelen, dus ik snap je punt niet zo...
buiten dat maak je ook nog eens een reken fout!
voor 99,99 euro heb je 24k edelstenen een jaar premium kost 20k edelstenen, dat is dus 83,33 euro voor een jaar premium en dat is omgerekend 6,94 per maand voor premium... bij lange na dus geen 15 euro per maand...
maar buiten dat, zoals ik al zei: je bent tot nix verplicht... het is gewoon een extra optie... als je een nieuwe auto gaat kopen dan kun je er ook extra opties bij kopen, maar dat is ook niet verplicht!
Kun je nagaan als we dan ook nog eens een *happy-hour* (6,94 euro/ 2 = 3,47 euro) of een *tripple happy-hour* (6,94 eur/ 3 = 2,32 euro) zouden krijgen!!!
*Hint*
Ik zou zeggen; tijd voor en *tripple-happy-hour*
*hint*
Het gaat er bij mij niet om of je nu wel of niet die artikelen koopt!
Maar als je premium koopt op dit moment is 50% ep wel erg veel in een spel met maar 50 lvls!
Het is wel enigzins jammer dat het nu zo makkelijk is om snel te levelen, maar mensen die met geld spelen konden toch al heel snel levelen.
En hoewel het jammer is dat je nu mensen in hoge levels krijgt die de beginselen van het spel niet eens snappen, snap ik BB erg goed. Er moet geld binnen komen en dit is een manier om alle ongeduldige spelers ook te laten spelen. Ik heb er al veel gezien die na 2 weken ermee stopten omdat het allemaal te langzaam ging en die hou je nu wat langer vast (lees laat je iets meer betalen :))
Ik zie elke nieuwe toevoeging als iets positiefs, en iedereen die geld uitgeeft zorgt ervoor dat ik en vele anderen al heel lang gratis een leuk spel kunnen spelen.
ehm ff over iets andders warom kom ik niet op test sever
Geachte Heer,
IK vind de Premium accouts een welkome aanvulling op het spel TSO, ik vind alleen de minimale aanschaf van 7 dagen wel wat kostbaar. Zou het niet mogelijk zijn om ook een 1 daagse premium accounts munt te kunnen kopen in de winkel? voor de rest ben ik zeer tevreden over de verdere aan te schaffen producten in de winkel.
Met vriendelijke groet,
gdev4419
Gerard de Vries