Als je de ontdekkingsreiziger er op uit hebt gestuurd en alle mogelijke sectoren hebt ondekt zie je een bandieten kamp met 3 schooiers in uw nabije oosten.
Afdrukvoorbeeld
Als je de ontdekkingsreiziger er op uit hebt gestuurd en alle mogelijke sectoren hebt ondekt zie je een bandieten kamp met 3 schooiers in uw nabije oosten.
hallo allemaal
ikspeel dit spel pas hoe kom je aan hardhoutplanken?
ik heb een missie om een visschotel te gebruiken op de werkplaats maar dit vind ik niet
Je kunt hardhoutenplanken maken als je niveau 17 bent, maar ik denk dat jij dat waarschijnlijk nog niet bent en dus kun je ook hardhoutenplanken maken in je proviandhuis bij de tab "grondstoffen" en dan de middelste knop bovenaan "hardhouten deur" en dan het aantal wat je wil hebben en dan "ok".
Na paar mislukte aanvallen, nog steeds de bendeleider bert eenoog over in kamp...hoe versla ik die ?
Voor enkel bert eenoog kun je 90R + 110B sturen in 1 aanval en dan verlies je niets.
Gebruik anders deze gevecht simulator.
bedankt ga gauw verder spelen!!
hoe kan ik vrienden toevoegen via facebook?ik speel nu namelijk alleen
hoe plaats ik bewoners in veroverd gebied
Door er eerst een pakhuis te bouwen, daarna kun je er alles bouwen wat je wilt.
Ik heb een marmer mijn en welk gebouw heb ik nu nodig om de marmer er uit te krijgen?
Een marmerhouwer. Deze plaats je echter niet op een afzetting, maar ernaast. Als de marmerafzetting dan leeg is dan kun je je geoloog weer op padsturen om een nieuwe te zoeken en dan kan de houwer weer verder met leeghalen ervan.
bedankt
nog een vraagje Als ik het goed begrijp komen de rekruut die dood zijn gegaan niet meer terug als settlers?
Niet direct nee, maar je burgermeestershuis maakt automatisch nieuwe settlers aan (1 per 15min) zolang je nog niet aan de limiet voor je populatie zit!
Dus als er een rekruut doodgaat wordt ie wel degelijk vervangen door een nieuwe settler, maar dan moet je uiteraard die nieuwe settler wel weer trainen (met 5 bier & 10 zwaarden) om hem weer tot rekruut te maken.
opdracht was bezit minstens 3 pakhuizen, heb er inmiddels 4 maar opdracht is nog niet compleet.
zo ook met trainen van militie eenheden opdracht 5 heb er inmiddels 20 maar nog geen missie volbracht.
met vriendelijke groet
Totoria
Soms duurt het even voordat de opdracht voltooid is. Open missie log en klik de missie aan bij mij duurt het soms 30-60 seconden voordat dan pas de missie als gehaald staat. Misschien ff proberen.
Kan ook zijn dat het je wachtende missies zijn en dan moet je eerst de ene volbrengen voordat je de volgende kan starten.
Ik heb tekort aan steenkool en weet niet hoe ik dat kan aanvullen.
Je kunt je steenkool productie verhogen door een kolenbrander te bouwen of een bestaande te upgrade.
Maar wat je dan ook in de gaten moet houden is je dennenhout productie, want de kolenbrander gebruikt dennenhout als grondstof.
waar kan ik koper vinden
gevonden
hoe weet ik wanneer ik een level omhoog ga?? wat moet je doen om sneller levels omhoog te gaan?
laat je geoloog zoeken naar koper en bouw daar dan een kopermijn
ik heb een missie dat ik een gebouw van een vriend moet verbeteren, hoe doe ik dat? (ik heb eeen vriend in me vriendenlijst)
Ik heb vrienden nodig, maar hoe vind je deze?
Als je iemand gevonden hebt waar je vriend mee wil worden, dan kun je op zijn/haar naam klikken in chat en dan krijg je een menu waar je "voeg vriend toe" kunt klikken.
Een andere manier is, onder je stermenu heb je een balk waar je vrienden en gilde leden komen te staan, links daarvan heb je een knop waar je op kunt klikken "voeg vriend toe" dan kun je de naam van die vriend invullen als je die hebt.
Een andere manier is, onder de knop "voeg vriend toe" heb je een knop "uitnodigen via e-mail" als je daar op klik ga je naar het start scherm en in het midden krijg je dan "mijn profiel" dan onderaan heb je de knop "Vrienden uitnodigen >" als je daar op klikt moet klikt moet je 3 dingen invullen "je naam", "naam van vriend" en "e-mail van vriend" en dan klik je onderaan op "uitnodiging versturen".
Het antwoord staat al 3 pagina's terug.
Als je een wilde verkenner koop, blijf deze dan vooraltijd in je stermenu staan?
ja, net als veteraan, geharde generaal en guitige geoloog
Hoe vul je de mijnen bij??
Dat kan met items gekocht in handelaar het schatkistje rechts van je stermenu, maar dat kost je edelstenen en dat vindt ik persoonlijk zonde.
Je krijgt ook soms in de belonig van een avontuur een item die je mijnen kan aanvullen.
Maar als je dat beide nog niet hebt kun je denk het beste je mijnen voor dat ze leeg raken afbreken, dan krijg je 25% van je bouwkosten terug niet je upgrade kosten.
Al de hele dag staat er bij mij een missie (met een leuke opbrengst als die klaar is) er staat echter {0 dennenhouten planken, wat is dat? Alle balkjes zijn groen, dus ik dacht da's klaar. maar ik kan niet opbrengst ophalen, alleen maar sluiten. is dit een fout?
hoe maak ik een pompoenkerkhof ken m ff niet vinden ;-(
En ik hoor dikwijls van sectore 6 en 3 enz. Waar kan ik vinden waar welke sector is?
Als ik wil beginnen met spelen start hij mn dorp, en dan na 3 seconde zegt hij dat ik hem moet herladen en dan kom ik weer op de homepage en zegt hij dat de verbinding mislukt is.
Gaat hier dus om de internet connection (Die van mij is goed).
Iemand die dit probleem kent of weet hoe het opgelost kan worden?
levert deze ook meer buit op als hij gaat schat zoeken?
Nee, hij is 50% sneller en wat hij kan vinden zie je op deze link.