nou dat is toch ook wel doable? 't is geen dagmissie waar je even 100 graan op en neer schuift maar je hoeft ook niet alles cadeau te krijgen?
Afdrukvoorbeeld
Des te meer reden om de level cap omhoog te krijgen aangezien het voor LvL 50 spelers totaal geen nut heeft om *epische avonturen* Of *Verborgen Experimenten* te spelen zonder er XP voor te krijgen.... toch wel een duidelijke misser.
En toch vertik ik het om een Dama-smidse te bouwen........
Conclusie; leuk geprobeerd van BB.... maar voor de level 50 spelers bied het geen toegevoegde waarde....
Dan maar geen 250 edelstenen; maar qua missies inderdaad beter te doen dan het vorige event!
Helaas deze keer weer niet te doen voor mij.
Ben lvl 46 heb 1 K tropenhout op voorraad, 2K Salpeter en geen damacenezwaarden maker en ook geen graniet om er 1 te bouwen.
Los van dat de beloningen te laag zijn voor wat het opbrengt is het ook echt niet te halen in 2 weken (tenzij je 24 uur per dag kan spenderen wat ik niet kan).
Helaas was deze keer echt van plan om het te gaan proberen, en 1 of 2 moeilijke opgaven had ik wel verwacht maar dit is wel heel zuur.
Missie 1: Onmogelijk (voor mij) en vrijwel geen beloning.
Missie 2: Goed te doen maar kan wel een paar dagen duren als je pech hebt.
Missie 3: Simpel (hoge beloning)
Missie 4: Prima te doen (beloning erg laag)
Missie 5: Prima te doen, mits je al een damacene wapensmid hebt, anders kansloos.
Missie 6: Waardeloze opdracht. Betaal 10K tropenhout?? Al had ik het, Het is de beloning niet waard.
Missie 7: Is te doen. Zoiets had ik verwacht. Waardeloos duur avontuur spelen is idd iets wat je alleen tijdens een crisis missie doet.
Missie 8: Is prima te doen, maar kost alleen wat tijd om settlers aan te maken.
Missie 9: Is prima te doen maar kost 1 dag.
Missie 10: Is te doen, maar 5000 staal betalen is ook wel erg veel, 5x verborgen schedel is zo gedaan :)
Je moet al met al erg veel inleveren, en ik denk dat met name de hoge levels die medikids niet echt nodig hebben aangezien iedereen toch minstens 5 generaals heeft.
Edelstenen zijn altijd leuk natuurlijk, maar verhouding tussen in te leveren grondstoffen (Meeste alleen te vinden in avonturen) en opbrengst is mijns inziens niet helemaal in balans.
Wel goede poging en ik kijk uit naar de volgende crisis missie. Zal deze gebruiken om mijn mede gilde leden van de lagere niveaus te helpen.
•betaal 10000 tropenhout
worden jullie hier vrolijk van nou ik niet
•betaal 5000 staal
ook deze is waardeloos
Ik d8 toch echt dat ze hadden gezegd dat het voor lvl 50 spelers aantrekkelijker zou worden ? Salpeter is dan wel niets waard, maar om nou 5k weg te gooien...10K tropenhout ? Dit slaat helemaal nergens op..Wederom blijkt dat BB zich niets aan trekt van lvl 50 spelers :(
Heb even snel een kosten/baten analyse gemaakt voor de crisismissie voor een speler tussen lvl 35-46.
Totale kosten zijn ongeveer 1025 terwijl de baten ongeveer 1500 zijn. Heb hier wel een paar dingen moeten aannemen.
- Voor de missie van dag 1 en 3 ben ik er vanuit gegaan dat je samen met een vriend doet om de mandjes te verdelen.
- Voor de missie van dag 5 moet je de mandjes zelf produceren
- Je hebt dus in totaal 250 mandjes nodig en die heb ik omgerekend naar grondstoffen
- Heb de kosten en opbrengsten voor "zonen van het veld" niet meegerekend
Daarnaast krijg je dus nog 250 edelstenen.
Ik laat die crisis-missies gewoon aan mij voorbijgaan.
Moet nu 5K salpeter betalen en straks ook nog een keer 10K tropenhout en 5K staal.
Voor een beloning van uiteindelijk 250 gems en 4 ehbo-pakketten ga ik daaraan niet beginnen
Na 5 juni zullen die missies vanzelf wel weer uit mijn missieboek verdwijnen.
Als BB crisis wil scheppen moet ze juist met zulke missie komen.
Als iemand in een gilde dit soort betalingen(handel) zou voorstellen! Word hij er uitgegooid waarschijnlijk haha Ik noem het oplichting dergelijke betalingen-beloning!(riekt naar oplichting)
Voor wie het wel doet veel plezier:)
ps.Wij als gilde hadden zelf al een gilde event open staan!Die nar mijn mening wel erg leuk is !
Event=voltooi zo veel mogenlijk duistere broederschap in 1 weekend met de gilde.veel voorpret hebben we al ,maar is ook een leuke uitdaging:)
om heel eerlijk te zijn vond ik het vorige event nog leuker als dit event
speel liever een avontuur dan al me spullen afgeven die ik met moeite verzamelt heb
er zijn volgens mij betere manier om een event aantrekkelijk te maken
ik mis een beetje veel creatieviteit