-
op mijn Amerkaans account heb ik het avontuur twee keer achter elkaar gevonden, maar ik ga er daar niks aan doen. Het is voor mij ondoenlijk om daar 1200 R's te maken. Óók hier heb ik mijn twijfels:
Benodigdheden:
1200 R's
110 S'n (check)
954 B's
296 LB's
http://settlersonlinesimulator.com/d...se&filter=true
== edit ==
Ja, die site gaat natuurlijk niet uit dat je kampen over gaat slaan. Je doet alles of niks.
-
Ook in een ander gedeelte van t forum geplaatst, maar al eens nagedacht over dit:
Al overnagedacht om binnen je gilde iemand te steunen die wel met xboogjes kan gaan? Zelfs goeie vrinden buiten je gilde zou ik overwegen. Het is een serverresultaat he, geen spelersresultaat die uiteindelijk de echte beloningen opleveren.
En wat Blackmedusa ook al een aantal keren heeft aangevoerd, laat de gildeleiders de mensen die lager zijn dan level 26 en kaartstukken krijgen vanwege t event deze zolang afstaan aan de mensen die dit avontuur wel kunnen en willen spammen.
-
Voor de liefhebbers,
Bij het forum-onderwerp "is er een handleiding voor het einde der tijden" heb ik een gevechts-taktiek geplaatst (in het nederlands en voor gewone generaals)
-
om hoelaat gaat het avontuur precies in dat je kan mee doen voor de 200%? Of moet er niet eerst een update zijn geweest?
-
Update is om 06:30 begonnen, ik ben benieuwd hoe laat ik er weer in kan :D
-
hmm was leuk geweest als ze vertellen tot hoe laat het ongeveer duurt..
of heb ik iets gemist wat anderen wel hebben gezien.
-
Het opgeven van een starttijd zou mooi geweest zijn....
-
Kleine update, dus moet toch wel met een uurtje gepiept zijn. Zo niet blijf ik ze gewoon elke 10 minuten bombarderen met "Nu Spelen" knop :D
-
Alhoewel de downtime mij onaangenaam verrast heeft, heb ik er in elk geval zin in!
Wellicht een idee om hier te posten als iemand het avontuur afgerond heeft?
Voor de saamhorigheid als NL server :)
-
BB: "De server zal om 12:20 uur offline gaan voor een reboot, dit zal ongeveer 10 minuten in beslag nemen."
Werkelijkheid: server ging om 06:30 offline en is nog steeds niet online !