ik zie al weer dat de hele gilde niet online is, kon er vanochtend alweer bijna niet inkomen. je zou toch denken dat daar wat gaande is...toch wel heel vreemd dat het weekend altijd n drama is....
Afdrukvoorbeeld
ik zie al weer dat de hele gilde niet online is, kon er vanochtend alweer bijna niet inkomen. je zou toch denken dat daar wat gaande is...toch wel heel vreemd dat het weekend altijd n drama is....
En nog steeds hetzelfde geklooi, waarom altijd voor het weekend, dus als je premium en vriendverbetering aan hebt, gaan er als alles tegenzit 2 tot 3 dagen verloren.
En BB is dan waarschijnlijk niet eens bereikbaar.
Het is weer hopeloos. Dank BB. voor je vlugge reacties
Het is weer zoveer. Weekend en dus ligt Settlersonline er weer uit. Zal wel weer tot minstens maandag duren....
Wat een gedoe, niet kunnen inloggen, geen voorbereidingen kunnen treffen voor het event van maandag, gaat de goed kant op BB, MAAR NIET HEUS
Het is bij mij nu ruim een week heel slecht, dagelijks inloggen lukt niet meer. Heel soms en heel even is het. Ik hoop dat deze onzin verbetert. Geduld........
Momenteel gelukt online te komen met horte en stoten, kan zelfs bij mijn avo, maar alle chat tabs zijn spoorloos.
Gewoon volhouden en steeds opnieuw proberen, misschien heb je dan mazzel dat je uitkomt op de werkende server, maar ons geduld wordt hierdoor aardig op de proef gesteld.
Lol, en nu komen ze met 25% op edelstenen... Stel idioten bij Ubisoft. Ze zouden ze gratis weg moeten geven!
En hier begint het weer. Alweer verbindingsfouten ook gemeld door anderen in het gilde.
Het is weer vrijdag dus daar is de man met de hamer weer.....
idd, hier ook, tis weer vrijdag, server niet bereikbaar, weeral, heel leuk,
ongelooflijk, altijd als het weer weekend is, ook hier hamerman, ze mogen wel happyhour doen, geen mens die geld uitgeeft aan dit spel.
Spelers die al lang spelen herkennen dit gelijk: ik blijf onder het strikje hangen
Ja, hier ook. Ik stond op het punt Kostbare Informatie af te sluiten. Klein avo weliswaar, maar toch... En ja, het is weer vrijdag. Er is iets grondig mis bij BB.
Zelf was ik elke avond rond 23:30 uur offline (geen netwerkverbinding in z'n algemeenheid), totdat ik er achter kwam dat de monteur van KPN (toen ik glasvezel kreeg), het modem had aangesloten op een uitschakelbaar stopcontact. Ik lach me helemaal ziek als dat bij BB ook zo is.
Op dit moment weer problemen, krijg nu de melding dat de server ofline is vanwege onderhoud, al 3x geprobeerd in gelogt te komen. Eerder op de avond ook al er uit gegooit door het spel.
Hebben meer mensen problemen om nu in te loggen
Nu geeft ie geen melding mee van onderhoud maar blijft op 95% hangen
het is altijd het zelfde liedje bij tso, man met de hamer.
nou heb ik alles aanstaan om avonturen te doen,,dit kost mijn tijd.
mss een tip>>neem een nieuwe server bb die beter werkt niet die oude rotzooi..
Nu de melding verbinding met de server is verbroken. Even geduld a.u.b. we proberen het probleem op te lossen. Even later weer melding verbinding is verbroken, klik je daar op dan kom je weer op startscherm.
toen ik melding maakte kreeg ik niet eens de vorige meldingen te zien. Dus ook het forum werkt niet vlekkeloos denk ik dan
Er zit gewoon ergens iets dwars dat elke vrijdagavond actief wordt. Waardoor we niet meer kunnen spelen tot dat probleem is opgelost.
Ik heb overigens een ticket aangemaakt. Werkt vermoedelijk beter dan alleen hier op het forum posten.
Lijkt met sterk, aangezien de problemen telkens op de vrijdag beginnen.
Ik denk dat eekhoorn gelijk heeft. De schoonmaakploeg is klaar en drukt op alle knoppen om de lichten uit te doen. Per ongeluk zetten ze ook die schakelaar om die een essentieel onderdeel van settlers uitschakelt. Het supportteam arriveert en zet alle knoppen weer om. Het probleem is opgelost en kunnen ze niets meer van terug vinden. Het is opvallend dat het iedere vrijdag rond 20:30 begint.
als het vanaf 20:30 is begonnen,,op het moment dat we weer kunnen inloggen,,vind ik en mss wel iedereen,,geef de tijd aan ons terug zoals premium
sterrenwacht en verkenner,,want ik kan nu niet verder...
dus BB wat gaan jullie doen?
ons weg jagen,,
10 x geprobeert geef het op
Ik zit er nu in maar kom niet op avo. Geeft aan inlogrij 14 van 25 RT 4 minuten 35 seconden
Het kan tochniet waar zijn weer een verbindingsfout, kan er weer niet in komen
In ieder geval werkt het forum wel
https://prnt.sc/_pRZT_oSa2xf
Nu staat dit er
Dat is een standaard melding als het inladen te lang duurt.
Begint toch wel behoorlijk storend te worden iedere keer die problemen, ben benieuwd wie er straks nog overblijven om het spel te spelen
weinig,,zijn er al weinig,maar komen ook weer nieuwe spelers maar diee ervaren het ook
klopt,,die zitten aan de godendrank,,