Ik neem de kip met twee roze strikjes, haal een strikje van de kip en geef de kip (met het schone roze strikje) aan de volgende speler
Afdrukvoorbeeld
Ik neem de kip met twee roze strikjes, haal een strikje van de kip en geef de kip (met het schone roze strikje) aan de volgende speler
Ik maak van deze kip met het schone roze strikje opnieuw rijst kip, met roze stikje, kerrie soep. Deze geef ik aan de volgende speler
ik breng de kip met 2 roze strikjes naar het circus, de directeur is door het dolle heel van deze sensatie en ruilt de kip voor een bijna getrainde olifant.
enige dat de olifant echt goed kan is zitten op auto's. ik geef de volgende speler een geplette mercedes.
ik neem de geplette Mercedes en de kip en kerrie met de roze strikje, de Mercedes laat ik uitdeuken en de kip kerrie eet ik op, na het uitdeuken verkoop ik de Mercedes aan een boer en krijg een kip als dank, ik had nog een schoon gewassen roze strikje welke ik om de kip doe.
Ik geef de volgende speler een kip met een roze strikje
ik geef de kip aan de olifant als speelmaatje, helaas gaat het mis met voetballen en stapt de olifant op de kip, ik begraaf de kip en het roze strikje op een plek waar niemand ze kan vinden. ik geef de volgende speler kaartjes voor het circus
Ik neem de kaartjes voor het circus en krijg daar een leeuw mee om de kip met het roze strikje te vinden. De leeuw vindt de kip en geeft deze aan mij. Ik geef de kip met het roze strikje op mijn beurt aan Ben2M4n zodat hij de kip netjes kan begraven. Ik geef de volgende speler een versleten riem
Ik neem de versleten riem en probeer m door de riemgaten van mijn broek te halen.
Dat faalt jammerlijk, waardoor mijn broek afzakt, Ben2M4n schrikt en de kip met roze strikje laat vallen, gelukkig in een kuil die al voor een ander was gegraven vóór ik erin kon vallen.
Ik geef de volgende speler een boekje met flauwe spreekwoorden.
Ik neem het boekje met flauwe spreekwoorden, en probeer deze uit in de chat.
Ik geef de volgende speler een circus aapje :)
ik laat het circus aapje het boekje stelen en verbrand het boekje, aangezien ik het aapje nu niet meer nodig heb geef ik deze aan de volgende speler
Voordat ik het aapje aanneem, ga ik naar de politie. Zij gaan met me mee, en tijdens de overdracht van het aapje wordt KingofLeon opgepakt voor diefstal.
Ik geef de volgende speler een rode pet
ik zet de rode pet op daardoor herkent de politie me niet meer en kan ik gewoon naar huis lopen, ik geef de volgende speler een portie water en brood
Ik eet en drink die portie water en brood want ik heb honger, ik geef de volgende speler een rammelaar
lekker :) ik maak de rammelaar klaar met bruine godendrank en geef deze wildschotel aan de volgende speler
Ik eet de wildschotel op en geef de volgende speler een ratelende ratelslang
Ik zet de ratelslang aan tafel bij DWDD als tafelheer, en geef de volgende speler een karaoke-microfoon.
Ik wou de karaoke microfoon aanpakken, maar een driftige japanner was me voor, gaf me een kip met een roze strikje en begon "Wake me up before you go go" te zingen. Ik geef de volgende speler een kip met een roze strikje.
Ik verbrand de kip met het roze strikje per ongeluk, en geef deze aan Ben2M4n om te begraven. Ik geef de volgende speler een houten pet
ik geef de houten pet aan Pinokkio, die geeft me een kluwen draad. ik geef de volgende speler een kat met een kluwen draad.
Ik speel met de kat met het kluwen draad totdat de kat het zat is. Ik geef de volgende speler een blik kattenvoer
Ik geef de inhoud van het blik kattenvoer aan Binkie, onze huiskat, die er heerlijk van smult.
Terwijl Binkie z'n buik volvreet, geef ik de volgende speler een uitgebloeide bos bloemen.
Ik neem de bos met verwelkte bloemen en plant deze in de tuin. Ik geef de volgende speler een zak konijnenvoer.
ik geef het knijnenvoer aan Bump, die smikkelt er heerlijk van.. hij leert me zijn geheime internet vernietigende moves.. ik geef de volgende speler een ouderwetse 2400k modem
Ik neem het ouderwetse modem en verbindt deze met king's pc. Ik geef de volgende speler een broodje satésaus
ik neem het broodje satesaus gooi het weg want broodje saus is niet jammie... ik geef de volgende speler een fatsoenlijke lunch.. een heerlijike ploughmans lunch!
Ik neem de lunch en geef deze aan de mods in de hoop dat we weer mogen tellen :)
ik geef de volgende speler een apennootje
apennootje is niet goed bevallen, en omdat de maag toch al van streek is, geef ik de volgende speler een bord chili con carne
ik geef de chili aan een vreemde Argentijn! die geeft me Pluisje.. ik geef de volgende speler Pluisje voor in zn team
Ik neem pluisje op in mn team en geef de volgende speler appelsap
Ik neem het glas appelsap en geef deze aan een dorstige boer, als dank kreeg ik een kip met een roze strikje, ik geef de volgende speler een kip met een roze strikje.
Ik neem de kip met het roze strikje, verf het strikje groen en geef de kip met het groene strikje aan de volgende spelerd
ik voer de kip veel garnalen en net als een flamingo wordt de kip roze, ik geef de volgende speler een roze kip met een groen strikje
de roze kip met het groene strikje gaat op mijn blauwe schoenen zitten, en begint spontaan eieren te leggen.
De eieren gebruik in mijn pannenkoekbeslag, de roze kip met het groene strikje geef ik samen met mijn blauwe schoenen door aan de volgende speler.
Ik laat de kip de blauwe schoenen eten, en sindsdien heeft de roze kip met het groene strikje alleen nog maar blauwe eieren, ik geef de blauwe eieren leggende roze kip met het groene strikje aan de volgende speler
ik neem de blauwe eieren leggende roze kip met het groene strikje, welke in een onbewaakt moment van mijn boterham met pindakaas pikt, nu smaken de blauwe eieren naar pindakaas. Ik geef de blauwe naar pindakaas smakende eieren leggende roze kip met het groene strikje aan de volgende speler.
ik stuur de kip naar Mars daar hoort ie denk ik thuis.. ik geef de volgende speler een kopie van de foto van de kip op Mars
ik neem de kopie van de foto van de kip op Mars en hang deze boven m'n bed... Maar de blauwe naar pindakaas smakende eieren leggende roze kip met het groene strikje belde naar huis en vertelde dat ie heimwee had, dus ik haalde haar op, gaf haar een bad en lekkere mais en we leefden nog lang en gelukkig... Ik geef de volgende speler een blauw ei wat naar pindakaas smaakt.
Ik maak pindasaus van dat blauwe ei en geef dit aan de volgende speler
ik ga wat patat halen en eet patatje pindasaus op, er wordt op de deur geklopt en daar staat een boer, ik geef de volgende speler een boer.
Ik maak van de boer een kippenboer met blauwe naar pindakaas smakende eieren leggende roze kippen met de groene strikjes
Ik geef de volgende speler een oliebol met pindakaas
ik eet de oliebol met pindakaas en lig een week lang ziek in bed, ik geef de volgende speler een berg tissues..