Ik wens, ik wens... een EHBO-pakket, omdat mijn generaals regelmatig verbonden moeten worden en dit zonder pakket een paar uur duurt...
Afdrukvoorbeeld
Ik wens, ik wens... een EHBO-pakket, omdat mijn generaals regelmatig verbonden moeten worden en dit zonder pakket een paar uur duurt...
Ik wens een huisje in Stockholm waar ik als settler kan verblijven :P
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!
ik wens, ik wens, iets meer plezier in het spel. misschien kan een guitige geoloog mij daarbij helpen.
Ik wens, ik wens een kersenboom, omdat mijn settlers wel eens iets anders willen snoepen!
Ik wens, ik wens platiumerts, omdat mijn soldaten geen zwaarden hebben om te vechten.
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat mijn settlers zo veel grondstoffen gebruiken
ik wens, ik wens een settlers hoofdkwartier, aangezien ik niet vanaf het begin speel kan ik me settlertjes niet meer in toom houden :D
I wish for an "EHBO pakket" to cure my fallen champion after an accident
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers water lekker willen!
Ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat de settlers het uitzicht op de excelsior vanaf het water zo mooi vinden. Vooral bij nacht.....
Ik wens, ik wens een akte van het handelshuis, want dat hoort eigenlijk bij de koopman niet meer thuis...
ik wens Bolletje koekjes! gewoon omdat ze lekker zijn.
een drijvend huis, omdat mijn settlers dan ook mooi kunnen genieten om op het water te wonen
ik wens, ik wens een titaniumvloer, omdat mijn settlers dan a la Robin Hood de strijd aan gaan met kruisbogen.
Ik wens, ik wens alle bankjes, zodat mijn settlers lekker met hun voeten omhoog, kunnen genieten van hun tuin onder het genot van een godendrankje.
Ik wens, ik wens dat het limiet van 500 naar 550 verhoogd word, want dan kan ik een explosievendeskundige wensen, er moeten nog zoveel rotsen opgeruimd worden.
Ik wens, Ik wens de linkerbeen van Anslem omdat ik de rest later komt.
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat mijn andere geologen zoveel verlof dagen hebben opgebouwd dat wanneer ze deze laten uitbetalen, ik failliet ben. En ze hebben hun verlof ook echt wel verdiend na al dat harde werken. ;-)
ik wens, ik wens een drijvend huisje waar ik gezellig appeltaartjes in kan bakken :)
ik wens , ik wens een drijvend huis , omdat mijn settlers graag een appartement met zeezicht willen
Ik wens, ik wens een drijvend huis omdat mijn settlers landvrees hebben.
ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat mijn settlers het prachtig vinden om op het water te wonen.
Ik wens, ik wens een drijvend huis omdat mijn settlers vanuit huis willen vissen
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat een zinkend huis niet zo handig is.
Ik wens , ik wens niets want om de een of andere reden hebben mijn settlers hier dus niets aan.
En wat ik nodig heb krijg ik niet ook niet. Wil alleen maar bouw vergunningen. want ik sta al weken stil.......
Dit is een soort van blij maken met een dooie mus.
Ik wens, ik wens een ijzer- extractor, want wie in de groei is heeft veel ijzer nodig!
ik wens, ik wens een kersenboom, omdat mijn settlers ook zouden kunnnen genieten van de mooie bloesems
Ik wens, ik wens De zwarte ridders, omdat mijn prinsese settler-in echt bevrijd wil worden uit deze akelige toren, Help!
Ik wens, ik wens een EHBO pakket, omdat ik me zojuist hebben gesneden.
ik wens, ik wens een titaniumvloer omdat mijn settlers graag dansen op een glimmende dansvloer
ik wens, ik wens, voor mijn settlers nieuwe buren, zodat ze soms ook eens kunnen ruilen en dus graag een drijvend huis, zodat ze in vakanties aan woningruil kunnen doen.
ik wens, ik wens, een extra guitige geoloog, omdat mijn andere geologen er gewoon nog 1 vriendje bij missen, ze zijn altijd maar druk druk en hebben geen tijd voor een lekker drankje tussendoor.
Ik wens, ik wens een edelstenengroeve, mijn settlers houden van edelstenen!
ik wens een kopermijn zo kunen mijn settlers beter werk brengen
ik wens , ik wens een drijvend huis omdat de buren lastig zijn :) hahaha
ik wens ik wens bij harte dat ik een drijvend huis krijg zodat me andere settlers blij zijn
ik wens ,ik wens een drijvend huis omdat mijn settlers willen zonnenbaden met meer zon :) :)
ik wens ik wens dat ik een drijvend huis krijg zodat mijn settlers andere settlers kunnen uitnodigen om gezellig samen te bbq en