In de schatkist kun je een stadionsnack kopen die verdrievoudigd gedurende 12 uur, maar de oude verviervoudigd gedurende 24 uur ??
Mag hopen dat t een foutieve omschrijving is :)
Afdrukvoorbeeld
In de schatkist kun je een stadionsnack kopen die verdrievoudigd gedurende 12 uur, maar de oude verviervoudigd gedurende 24 uur ??
Mag hopen dat t een foutieve omschrijving is :)
er staat nergens wat je verder moet doen. dit is echt de meest vage vreemde event dat je maar kan verzinnen, wat heeft dit nog met settlers te maken????
ook settlers hebben vermaak nodig ;)
ik heb de zijmissie "de aftrap" gestart gespeeld en beëindigd
in missieboek blijft die gewoon staan en kan ik dus niet meer verder
blijkbaar zijn er nog mensen in mijn situatie
ach, jullie moeten niet zo veel klagen!
weet je hoeveel bugs er geweest zouden zijn zonder die test server waarop alles al uitgebreid getests is??? ;)
Ik heb een bug:
ik kan geen avo's meer starten nadat ik de oefenwedstrijd heb gedaan en ik krijg de melding dat ik aan het maximale meedoe (0??!!)
Iemand hier ook last van?
Probleem weg, oefenwedstrijd stond nog in mijn missie boek, zonder dat het avo nog bestond
ik heb die bug ook Destro,
nu 2 avo's actief, de nieuwe oefenwedstrijd en de oude...
zodra ik de oude aanklik gaat hij inloggen, krijg ik de melding dat hij is verlopen en daarna verdwijnt hij uit mijn log, enige tijd later staat hij er weer...
en ja, zolang die er staat kan ik geen andere avo starten, maar na aanklikken kon ik gister wel een 2e starten
eerste missie OEFENWEDSTRIJD gestart. echter de missie AFTRAP werd daarmee niet vervuld. daardoor kan ik dus niet verder in missieboek. jammer
ik krijg wel verzamelvoorwerpen, maar ik krijg de missie niet, pas na reloggen krijg ik de missie ook...
De missie "Speel de oefenwedstrijd uit" blijft open staan in mijn missieboek. Terwijl ik deze al uitgespeeld heb. Avontuur staat ook niet meer in mijn stermenu.
Ik doe kopbal op verdediger in groepswedstrijd, krijg melding dat hij verwijderd is, echter hij staat er nog - kan het dus nog een keer doen. Kwam gisteren ook al bij oefenwedstrijd voor. Moeten we ze nou dubbel gaan spelen?
Ook is alles van het evenement nu verdwenen uit proviandhuis. Kan wedstrijd dus nu niet uitspelen, want ik kan geen attributen ervoor maken.
In avontuur 'de heldhaftige kleermaker' blijft continue de melding over die (kalender) deur komen....
Irritante en herhaaldelijke melding "Deur(en) beschikbaar" (terwijl NIET beschikbaar) in avo's, anders dan evenementenavo.
Gaat weer lekker TSO.
Dat ken ik maar al te goed. Momenteel zit ik tussen twee jobs in en als het lukt dan zeg ik de software industrie vaarwel. Kwaliteit staat tegenwoordig helemaal onderaan de ladder. Als je zelf veel belang aan kwaliteit hecht dan verlies je gewoon je job omdat je niet snel genoeg bent.
Na de herstart van het event blijft de eerder gestarte oefenwedstrijd staan tot je deze start en je de melding krijgt dat deze verlopen is. Op dat ogenblik verdwijnt die uit je missieboek totdat je een volgende keer het spel opstart en hij er opnieuw staat. De oude oefenwedstrijd is met andere woorden niet te verwijderen.
De oefenwedstrijd heb ik dan opnieuw gestart na de herstart van het event en de oefenwedstrijd heb ik ondertussen ook uitgespeeld MAAR in het missieboek staat de missie "Aftrap!" met de taak "Start het avontuur oefenwedstrijd." nog steeds als niet voltooid waardoor ik niet verder kan met evenementmissies. Daarom ga ik het avontuur "Eerste groepswedstrijd" ook nog niet starten omdat ik anders misschien weer iets ga missen.
Zeer ambetant die problemen.
Probeer het volgende eens: "bezoek" het avontuur "oefenwedstrijd," je krijgt dan idd de melding dat het avo verlopen is, start dan direct "Eerste groepswedstrijd". :) Succes met eerste groepswedstrijd. De Oefenwedstrijd blijft helaas als actief avo in missieboek terugkeren.
Misschien moeten ze bij Blue Byte eens aan andere programmeurs gaan denken. :)
Software zonder bugs bestaat niet dat is gewoon een utopie. Software wordt nog steeds ontwikkeld door mensen en mensen maken fouten. Dat is gewoon de realiteit.
In een degelijk ontwikkelproces wordt de software eerst getest op testservers die volledig intern staan, vervolgens wordt de software dan gedeployed op een acceptatieserver waar het ook extern getest kan worden en als de software daardoor geraakt wordt het pas in productie gezet op de productieserver. Echter bij BB loopt er iets vreselijk mis in dat hele proces.
Waar is de tijd dat er 4 jaar of meer gespendeerd werd aan het ontwikkelen van een spel en er dan ook een wonderbaarlijk spel gepresenteerd werd.
Natuurlijk is ook zo, fouten sluipen er altijd in. Maar stel je eens voor; een betaalsysteem als iDEAL, internetbankieren in het algemeen, of een iPhone met slechts enkele procenten aan 'bugs' als bij TSO.
We zouden nog steeds in de huiskamer gezellig aan het Ganzenborden zijn.
Afgelopen vrijdag was het hier toch weer zover het elektronisch betaalverkeer lag plat en dat was al de tweede keer op een half jaar. Een kameraad die een tijdje bij Atos Wordline gewerkt heeft heeft me vaak genoeg dingen verteld waardoor ik versteld stond dat het elektronisch betaalverkeer niet vaker uitligt. Als ik die verhalen zou doortrekken naar TSO.... aiaiaiaiai.... niet goed....
ik heb eerste groepswedstrijd uit het tweede groene vakje, maar ik kan deze avo niet starten, groene vinkje werkt niet...
Zijn er meer met deze bug, is er iets te tegen? (onwaarschijnlijk)
jazeker!
de oplossing is: de forums lezen...
ik zal je zelfs een kleine hint geven: je hoeft niet eens te zoeken, in dit thread wordt volgens mij al herhaaldelijk een oplossing geboden...
erg vermoeiend al die mensen die niet kunnen (of willen) lezen, beetje jammer...
Ik kan geen enkel avontuur meer starten. Ik heb enkel het WK groepsfaze event nog in mijn missieboek staan. Had op een gegeven moment 2 eerste faze events maar deze zijn verdwenen. Cache is cleared. En jammer genoeg vind ik geen concreet antwoord in de forum posts.
Beste Frakarbensar,
Maak een ticket aan en stuur het door naar onze ondersteuningsteam.
- Vermeld je browser waar je op speelt
- Datum/Tijd
- Klacht
- Stuur screenshot`s of video`s mee zodat ze specifiek na kunnen kijken waar het aan kan liggen.
MOD_Lentox
Thx
is er al iemand die de bug van die aftrap kwijt is enzo ja hoe doe je het
ik zal het nog maar een keer uitleggen... ::zucht::
in jullie "missie boek" staat waarschijnlijk helemaal onderaan het avontuur oefenwedstrijd nog...
daar moet je ff naar toe gaan, dan krijg je de melding dat hij is verlopen en verdwijnt hij (tijdelijk, na een tijdje is hij weer terug) vervolgens kun je een nieuw avontuur starten...
Probleem!!
Ik heb zaterdag al een support ticket aangemaakt, ook antwoord gekregen dat dit na het weekend behandeld zal worden maar nog geen antwoord gekregen. Ik heb zojuist een reminder gestuurd.
Ik heb de oefenwedstrijd gedaan en voltooid, dan verschijnen de volgende missies in het event:
Zie hieronder......maar hier staat dus nogmaals de oefenwedstrijd???
http://i8.photobucket.com/albums/a33.../WKmissie1.png
http://i8.photobucket.com/albums/a33.../WKmissie2.png
En die kan ik niet meer doen, want die heb ik niet meer. Ik denk ook dat ik de 1e groepswedstrijd dus ook niet moet doen voordat deze voltooid is. Ik kan er dus niets mee, niet skippen, niet annuleren, het avo staat dus ook niet meer open in mn missieboek (vaak als een avo niet beeindigd wordt, bezoek je het inderdaad en dan gaat ie vanzelf weg). Dit alles kan dus niet, ik kan dus niet door met het event, echt zo jammer!! Dit kost me ballen! :-)
Nogmaals....ik heb het de oefenmatch dus al gedaan, ik zou m dolgraag nog een keer willen doen, maar hoe kom ik eraan?
Wel beetje zonde van de rode kaarten, de tackles, etc. maar goed......als ik maar verder kan.
Ik lees op het Duitse Siedler forum dat dit probleem veelvuldig voorkomt.
Er is een ook vragenlijst die beantwoord moet worden om het probleem te kunnen identificeren?
Ik vul het hier ook even in......ik hoop dat de Mods een bietje Duits spreken ;-)
Wann trat das Problem auf? (Datum/Uhrzeit): ik heb de oefenmatch niet gestart tijdens de eerste opstart van het event, maar pas na de herstart.
Was hast du als letztes gemacht? niks bijzonders, gewoon alle benodigde kaarten en tackles aangemaakt en toen de oefenmatch gespeeld en op de normale manier afgerond. Ik heb ook de ballen en zelfs stermunten ontvangen.
Trat das Problem mehrfach auf? Lässt es sich reproduzieren? het is er gewoon altijd, het wijzigt niet.
Hast du die Ersten Schritte bereits durchgeführt? het avo is zelfs volledig voltooid.
Hast du deine Cookies gelöscht, den Cache des Browsers und den Flash Player Cache geleert? cache, cookies, tempfiles geleegd en zelfs een eerder systeemversie teruggezet.....zodat ook een eventuele crap update van Windows niet het probleem kan zijn.
Mit welchem Browser spielst du (Browser und Browserversion)? IE maar het probleem doet zich hetzelfde voor in Firefox (beide de meest recente versies)
Welche Flash Player-Version ist bei dir installiert? de meest actuele
Welches Betriebssystem benutzt du (Windows, Mac OS, Linux, ...)? Windows 7
Internetprovider / Internetgeschwindigkeit: UPC kabel 120mb down, 8 up
Internetzugang (LAN/WLAN/UMTS): LAN
Screenshot des Fehlers: zie boven
heb de tab wk evenement niet kan dus de avonturen niet spelen, heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt
Heb je al in je provisiehuis gekeken?
Nog steeds heb ik OEFENWEDSTRIJD in missieboek staan pfffffffffffffff zo irritant, telkens naar toe gaan, wachten op is verlopen, en dan pas kun je ander avontuur doen. Ben het echt zoooooooooo zat.
Hallo,
Onze spel ontwikkelaar`s zijn druk bezig om een oplossing te vinden.
Zodra wij wat meer weten krijgen jullie dit gelijk te horen. Of door ons of door BB zelf.
Sorry voor het ongemak.
MOD_Lentox
Bedankt voor het antwoord, maar zo jammer dat het zo lang duurt....ik wil zo graag door.
Helaas ook nog niets direct van Support gehoord op mn melding.
Stel nou dat ik toch al de 1e groepswedstrijd zou spelen? Best kans dat de oefenwedstrijd afgevinkt wordt.
Niets verbaast me meer.....:(
Lijkt het nou zo.....of zijn er wel heel veel bugs te bespeuren in dit event?