k ga eens kijken of testserver online is :p
Afdrukvoorbeeld
k ga eens kijken of testserver online is :p
ik ben begonnen op de engelse server.
w00p level 4 daar alweer
Dingen waar we juist nog niet veel van hebben gehad zoals de kerst avonturen, terug naar het bandietennest enz, citroenthee en gistingversneller en natuurlijk wat edeltjes zouden een orriginele samenstelling wezen.
Ik weet zeker dat mensen ook over de compensatie beginnen te zeuren als het cadeaus, koekjes e.d. zijn, zelfs dan nog zouden we niet moeten zeuren omdat bb helemaal niet verplicht is iets te geven, maar volgens mij gaat het niet alleen om ons land, op de testserver hadden ze ook al een soortgelijk onderhoud deze morgen.
Ik zit nu even op de testserver nieuwe strategien van avonturen uit te proberen, een aanrader mensen
Wat gaat er toch mis in de opleidingen van de mensen die zich bezig houden met automatisering? Wij hebben gisteren ook al op de TV kunnen zien in het programma Radar dat de service van providers van telefonie en internet al jaren faalt sinds die geavanceerde apparaten op de markt zijn (en iedereen maar lachen dat ik gewoon mijn Nokia nog steeds gebruik, maar die doet het dus altijd overal).
Inschatten dat een onderhoudsbeurt een paar uurtjes duurt terwijl er toegang tot het spel is en op dit moment al zitten op 6 uur onderhoud zonder toegang tot het spel?
Hoog tijd om eens prestatie-loon in te voeren in die business.
Dus niet bereikbaar....al paar uur niet...en ja...ook ik ...wou nog 1 laatste gebouw kopen met cadeaus...
We gaan van het ene onderhoud zo het andere onderhoud in denk ik xD
daar lijkt het intussen wel op :p Weer 2 uur erbij....
#Update 15:38# Het opslaan van de data loopt langzamer dan verwacht, het onderhoud zal nog 2 uur extra lopen.
#Update 14:10# Het onderhoud zal omstreeks 16:00 worden afgerond.
#Update 11:48# We verwachten dat het onderhoud ongeveer 2 tot 4 uur in beslag zal nemen.
#Update 10:48# Het onderhoud is begonnen, de gehele spelwereld is momenteel onbereikbaar.
#Update 10:43# Het onderhoud zal over enkele minuten beginnen.
#Update 10:15# De prestatietest is voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Ja, tot vannacht omstreeks 01:30uur
Ik zou wel al zorgen dat je alles wat je wil hebben om 01:00 gekocht hebt, het wisselt namelijk nogal eens qua tijden ;)
sorry hoor maar dit is te zot voor woorden.....wie bedenkt er op de laatste dag van een event nu een stresstest??
dat is vragen om problemen....velen zijn normaal druk om de laatste kadootjes te bemachtigen en die kans is nu mooi om zeep geholpen....
baal daar behoorlijk van.!!
Gaat goed of niet ? Allerlei beloftes gedaan maar er komt niks van terecht.
Is jammer, krijg maar 12 uur terug van mijn premium, maar dat weegt niet op tegen dit ongemak.
Het begint met jullie kunnen online blijven maar zal wel trager zijn, dan worden we ineens uit de lucht gehaald, oke, is idd sneller, wordt er gezegd, duurt 2-4 uur en dan ineens meer dan 6 uur ??
Ik had nog het een en ander aan cadeautjes willen ritselen zodat ik nog wat verbeteringen kon kopen, maar zelfs dat kan dus niet meer, want in een paar uur tijd heb ik er geen 100den. Met een beetje geluk kan ik nog 1-2 verbeteringen kopen.
Een mooi pakketje samengesteld......
Nou laat ik eens gokken:
1 paviljoen
1 gillend konijn
1 graanveld met granieten muurtjes
1 sjieke waterput
25 visschotels
en
250 kerstkadootjes waar je nog krap 25 minuten de tijd voor hebt om in de winkel iets fantastisch mee te kopen....
fallout new vegas maar uitspelen, tegen die tijd zal het wel weer werken toch?
als er zo veel vertraging is met prestatietests dan kunnen we een ding wel met zekerheid vaststellen: de PrestatieTests zijn niet geslaagd!!!Citaat:
Onderhoud: prestatietests
#Update 15:38# Het opslaan van de data loopt langzamer dan verwacht, het onderhoud zal nog 2 uur extra lopen.
#Update 14:10# Het onderhoud zal omstreeks 16:00 worden afgerond.
#Update 11:48# We verwachten dat het onderhoud ongeveer 2 tot 4 uur in beslag zal nemen.
#Update 10:48# Het onderhoud is begonnen, de gehele spelwereld is momenteel onbereikbaar.
#Update 10:43# Het onderhoud zal over enkele minuten beginnen.
#Update 10:15# De prestatietest is voor onbepaalde tijd uitgesteld.
Ik hoop dat de data die men verzameld heeft vandaag het rechtvaardigd een "produktie" omgeving onderuit te trekken tijdens "produktie". Als ik dit op mijn werk doe denk ik dat ik zo achter de vuilniswagen aan loop. Maar we blijven vrolijk lachen en stoppen de 100 extra edeltjes die we straks krijgen vrolijk in onze zak.
beetje jammer dat er nou onderhoud wordt gepleegd,heb je premium en heb je er niks aan
*Blijft ijverig verder zoeken naar nog meer kalmerende middelen*
Dit onderhoud duurt vast tot het reguliere onderhoud om half 2 vannacht.... heb al 5 keer gestofzuigd en de planten hebben ook al 3 keer water gehad....
lol 100? d8 even dat je het aantal extra minuten uitloop vh onderhoud noemde :D haha
waarom niet het reguliere onderhoud hierbij instopped en ter compensatie het kerst event nog een weekje laten draaien? :P
Happy hour voor compensatie :D
weet niet waar ze mee bezig zijn ma dit is geen stijl en verwacht dan ook een vergoeding!!!
nee gewoon iedereen gratis edelsteenput...ze moeten ma beter plannen
Whahahaha, mag je verwachten... echter, krijgen :p
Ik heb nog huishoudelijk klussen genoeg, kom maar gauw cc :o)
NB
De keuken kastjes heb ik al zelf gesopt en het grote kruiden/specerijen rek is ook schoongemaakt en opgeruimd. Wie had dat gedacht, ik ben gewoon aan de schoonmaak gegaan vanmiddag. Foute boel, dat doe ik nooit op dinsdag.
Laten we het hopen
Op z'n minst dat kerstevenement nog even laten staan. Moest nog een paar cadeautjes zodat ook mijn zoon een recyclefabriek en jagershut kan krijgen (hij was nog niet zover)
word een kadootjes pakket samengesteld...
mag dan wel een goeie zijn dan!
hele dag vrij en de tijd en niet kunnen spelen :(
ach alweer lvl 11 op de engelse server
ben maar het bestek gaan poetsen..
ben mijn onderschrift maar gaan painten.....
Op de engelse server aan het spelen. Kijken of het daar sneller gaat met levelen:)
ik ben ondertussen lvl 14 :P
handelshuis krijg je al op lvl 12. dus gaat nu wat makkelijker