Mijn derde Golum wilt maar niet verschijnen. De missie heb ik wel, maar geen Golum. Cookies verwijderd maar heeft niet geholpen....
Afdrukvoorbeeld
Mijn derde Golum wilt maar niet verschijnen. De missie heb ik wel, maar geen Golum. Cookies verwijderd maar heeft niet geholpen....
ik heb nog steeds niet mijn 2e golem gekregen.
en de missie staat al 3 dagen in missieboek.
wat doen jullie daar op kantoor? alleen lezen en niet reageren?
ik en de rest waarschijnlijk ook willen wel eens antwoord zien...
Ik heb ook problemen met de Golem. Vrijdagmiddag de 2de golem verslagen en nog steeds geen nieuwe golem gekregen. Wel de missie meer golems, maar helaas geen poppetje wat erbij hoort
Na de eerste Golem verslagen te hebben wel een nwe missie, maar nog steeds geen Golem en vlgs BB had die er gisterochtend ZEKER moeten zijn (zie eerder berichtje van BB_Skellril).
We hebben momenteel nog geen oplossing voor het probleem met de Golems. Zodra er meer informatie bekend is vanuit onze ontwikkelaars dan zullen jullie op de hoogte worden gesteld.
BB_Skelril
zoals ik al eerder hier heb geschreven golem direct met opdracht laten komen
wat is dit waardeloos. Na de eerste nog geen tweede gehad. ga er maar vanuit dat ze met een passende oplossing gaan komen. Ik ben in ieder geval gestopt met het maken van knikkers enz.
We zijn nu 3 dagen verder en nog steeds geen GOLEM......wel een missie over die golem maar geen golem ontvangen.
Mijn gildeleden ook trouwens niet
En nog steeds geen 2de golem.... heb de quest nu maar weg geklikt (houd van een opgeruimd quest boek)
Suggestie -> geef me gewoon de resources maar retour; het event heeft in ieder geval voor mij volledig afgedaan; ik heb de pompoenen maar bij elkaar gehandeld zodat ik de items kon halen welke ik wilde; zit nu alleen nog met 150k geconverteerde goederen in water/ touwen & knikkers in me stermenu......
Voor het evenement gaan we oproepen om met zijn allen te testen. de testen zijn geslaagd. Maar na de test gaan we de werking van het evenement aanpassen. Waarom zijn er dan testen. doe ze dan gewoon niet. heeft toch geen enkele zin.
Ja, zou ook wel een Compensatie willen hebben, het is al zo moeilijk op pommetjes te krijgen, Maar dan zou die compensatie wel eerlijk moeten verlopen. ik heb Bijv maar 1 golem gehad, en anderen al 3...hoe ga je dit nu compenseren... dit is gewoon te gek voor woorden, En ja denk dat ik de missie ook maar in de prullenbak ga gooien, want zo is er geen lol meer aan. Hoop dat ze met iets leuks gaan komen voor de gedupeerden.
ik heb ook me pakhuis stampvol met knikkers ed. denkende hoe het ging op de test.
en nu deze reactie van BB. geen oplossing geen vergoeding. niks nada noppes.
compleet waardeloos
ps: ik heb ook maar die missie verwijderd, misschien krijg dan ik dan wel een golem met nieuwe missie.
Oja, nog even voor de mensen die met het golem event meedoen (taart tekening enz). je kunt gerust een blanco papiertje opsturen met de teks : Jammer, Geen Golem!!!!!
vind dat ze halloween missies stop moeten zetten tenslotte krijgen er veel geen golem
ik heb de missie ook al en wacht al 2 dagen op de golem, die heeft zich nog beter verstopt dan de voorwerpen op mijn eiland :D
nog steeds geen golem :S
Nou ik wacht al een paar dagen en mijn gollum is nog steeds niet verschenen.
doe mij maar die silo's en zal niet meer zeuren of posten in dit topic :)
Beetje jammer weer, krijg een deja vu... Iets met een balonnen evenement wat ook niet goed liep. Erg jammer dat vele evenementen op deze manier in het honderd lopen.
ach, voor 360 edelsteentjes kun je ook 300 pompoenen kopen in de shop, dat geeft meer dan die golem en kost geen resources (alleen maar wat edelsteentjes ;))...
en wat kosten die edelsteentjes dan ????????
Golem
Somige gildeleden hebben nu al de 4de golum ontvangen, anderen waaronder ikzelf hebben nog steeds geen 2de ontvangen.
Lopen hiedoor een hoop beloningen mis, in deze fase van het spel zou dit toch niet mogen gebeuren.
Protest allom.......schande.....
Heb zelf ook nog maar een gehad. En zit nu volgens mij 3 dagen verder en nog geen 2e
Hier ook nog geen 2e Golum gehad :x Ik wacht met spanning af!!
hallo ook ik wacht van vrijdag al op de tweede golum, met het met wilhelmus eens dat dit geen goede manier van doen is.
Ook al is het maar een spelletje dan nog moet je iedereen gelijke kansen geven.
vraag me af of ze kunnen zien wie er geen golem meer hebben gehad en of ze daar nog wat tegenover stellen (een beloning)
In mijn gilde ook al mensen die 4e Golem hebben gehad, ik wacht met smaad op de 2e. Dit is ronduit schandalig en men zal met een oplossing moeten komen en zeker een vergoeding.
Ik heb nu een missie vernietig de golem, en je voelt hem al aankomen, geen golem te bekennen, niks noppes, nada.
Relax; volgend jaar is er weer een *haloween event*
(en nee; ik heb na de eerste golem ook niets meer gehad)
Het gaat mij niet om de pompoentjes....waar het mij om gaat is dat de bugs steeds erger worden sinds 'we' uit de Beta zijn.
"Beta" wilde eigenlijk helemaal nix zeggen... volgens mij (maar ik kan me vergissen) had dat inkomsten/belasting technische voordelen voor BB, omdat ze zo genaamd nog in de Beta-fase (test-fase) zaten... met de invoering van premium moest het spel wel uit Beta gehaald worden (voor Beta moet je aan bepaalde voorwaarden voldoen volgens mij), maar verder wil de "Beta" tag in principe helemaal nix zeggen...