Oorspronkelijk geplaatst door
Litmania
Het is toch niet meer dan logisch dat die paar honderd spelers uit Nederland helemaal niet interessant zijn voor BB? Op de Duitse en Poolse servers spelen duizenden, misschien wel tienduizenden, dat is waar BB (commercieel) zijn slag kan slaan en dus wordt het hele spel op de wensen van de Duitsers en de Polen afgestemd. En zeker de events waar de leuke beloningen zijn te behalen. Stel je voor dat de Duitsers en de Polen afhaken, dan kunnen ze het spel wel opdoeken. Men denkt bij BB toch niet serieus dat als ze de servers samenvoegen van bijvoorbeeld Rusland, Griekenland en Nederland dat deze drie landen dan prettig gaan samenwerken en dan ineens wel de hoogste posities kunnen halen? Het event deugt niet, omdat het simpelweg niet voor iedereen is gemaakt, maar slechts voor een beperkte groep. En dan heb ik het nog niet eens over alle spelers met een lager level, zoals ik. Op level 32 haal je de Sjamaan niet even zomaar, dat kost veel moeite en resources, en die besteed ik liever aan het spel zelf dan aan dit event dat ik toch niet kan winnen.