9.34
Afdrukvoorbeeld
9.34
Deze plugin heet ook zo als je in de instellingen van Chrome kijkt. "Onbekende plugin". Er zullen vast wel techneuten zijn die er meer van weten.
En het probleem waar dit draadje over gaat begint toch wel heeeeeeeeeel erg irri te worden, de ontwikkelaars lekker weekend aan het vieren of zo?
Is toch vreemd dat je een spel 24-7 aanbied en dan bijvoorbeeld ook de support in het weekend sluit? (immers ma-vr 09:00 tot 19:00)
Ik ben benieuwd hoe de "verknalde" avonturen gecompenseerd worden.
jah, of de misgelopen dagelijkse beloning, grondstoffen omdat mijnen uitgeput zijn, avonturen die ik nu niet had kunnen zoeken met ontdekkingsreizigers, etc.
Het schijnt zo te zijn dat mensen die gister na 18:00u een avontuur gestart zijn deze wel kunnen spelen. Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen en erbij zetten welke avontuur zij gestart zijn?
Thnx!
Zijn dat niet 2 verschillende problemen? Sommigen kunnen überhaupt niet inloggen, anderen kunnen wel inloggen maar niet naar hun avontuur..
Maar zelfs als je ingelogd bent is het spelen dramatisch...de gildechat die pas na een truukje weer tevoorschijn komt, de 'nieuwe missie' die maar blijft komen, het constante 'freezen' van het beeld.
Het stresstesten op de testserver heeft zo weinig zin, op de testserver wordt denk ik niet zo intens gehandeld, gechat etc.
Wat een gedoe hoop dat het niet te lang meer duurt heb nog maar 1 dag om mijn avontuur af te ronden
kan ook nog niet naar avontuur eiland,de rest werkt wel,heb ook gemerkt dat velen nu gewoon wel een avontuur kunnen starten,en spelen zonder probleem,de mensen die vrijdag voor 18.00 (ongeveer) een avontuur starte zitten vast.je avontuur anuleren en een nieuwe starten werkt ook niet,ook dat al geprobeerd.
voor het gildechatprobleem klik ik 2-3 keer snel na mekaar op vernieuwen van de browserpagina,dan is het probleem ook opgelost,moet je niet elke keer dat notietieboekje te gaan aanpassen.
Nightmare
Wat ik inmiddels begrepen heb gaat het alleen om avonturen die al opgestart waren.... avonturen die gisteren na 18:00 opgestart zijn lijken geen problemen te geven!
Terechte vraag Kleppelekker; wordt er in het weekend aan gewerkt Skelrill? Zo nee; misschien is een melding op de inlog-pagina dan wel zo handig; scheelt in ieder geval een hoop frustratie.
Als je weer kunt spelen met avonturen na vrijdag 18:00, waarom horen we dan niets van de MOD's???
INFORMATIE naar je klanten verdorie
Ondertussen zijn avonturen die voor 18.00 uur gestart zijn nog steeds niet te bezoeken en de tijd tikt door...
Vol goede moed net weer opgestart maar helaas het probleem is nog steeds niet verholpen. Ben benieuwd hoe ze de mensen tegemoet gaan komen.:confused:
Ook hier nog geen verbinding... wel lastig, mijn halve leger staat nu ergens waar ik er niet bij kan...
http://i143.photobucket.com/albums/r...p/Naamloos.png
http://i143.photobucket.com/albums/r...ersvervolg.png
kan dus niks ermee , word dit wel vergoed ?
Wat lopen we toch allemaal gelijk weer over vergoedingen te mopperen...Je kan toch lkr je voorraden optoppen zo ;)
Helemaal mee een ZoreanderNL; Iemand nog 127k water kopen.
Mensen maak van de nood een deugd.... ;)
Kreeg net overigens een vreemd bericht toen ik een eiland van een vriend (offline) bezocht:
*je hebt een Ban gekregen; neem contact op met support*
Opnieuw ingelogd; alles werkt weer; maar blijkbaar kun je geen eilanden van Offline vrienden bezoeken...!?
Er zijn anders nog veel mensen die niet hun avonturen kunnen afronden terwijl de tijd wel doortikt. Ik kan er al 24 uur niet in en met mij vele anderen. Straks verloopt de tijd en ben je je avontuur kwijt en ook de troepen die je al hebt gebruikt. Ik denk dat je dan wel recht hebt om over vergoeding te praten, op zijn minst van het avontuur zelf. Kun je mopperen noemen, maar ik vind dat niet meer dan normaal.
Het is inderdaad vervelend, maar aan de andere kant heb ik in de tussentijd zoveel troepen aan kunnen maken, dat ik (als alles weer werkt) wel 10 avonturen probleemloos achter elkaar kan voltooien :) . Moet je mij straks eens level up zien gaan!! yayyyyy :) XD
Mensen, de avonturen staan stil, maar het leven gaat gewoon door hoor :)
ben het opzich wel met je eens roodstaart maar zal het wel jammer vinden als de tijd afgelopen is van het avontuur dat ik met 300 kaartstukken gekocht hebt
Ja goodspel, dat heb ik ook. Stampende Stier gekocht en moet alleen laatste aanval nog.... oftewel 300 kaarstukken en 700R en 400B... en al die loot die je mis loopt. Is flink zuur, maar aan andere kant ook maar een spel. Ga er gewoon vanuit dat BB het goed oplost en die doen dit ook niet met opzet ;)
Is iets wat in toekomst ook nog altijd weer een keer kan gebeuren, maar we hopen uiteraard van niet :D
Het lijkt erop dat sommige avonturen wel werken (Premiejager, Oude Vrienden) maar andere avonturen niet (Misdadigers, Victor). Ongeacht tijdstip van starten.
@Roodstaart: als je iemand bezoekt en je krijgt die melding van een ban, dan is de persoon die je bezocht gebanned door de admins.
Is idd verwarrend omdat je allereerst denkt dat je het zelf bent aangezien je er ook afgegooid wordt, maar degene die je bezoekt is dus geblokkeerd.
Volgens mij hebben ze gewoon weekend daar. Vandaag nog niks van admins gehoord.
@lizzy; thanks ;) weer wat geleerd ;) gooi hem meteen uit m`n lijst
Beste Settlers,
Ik heb helaas nog geen extra informatie en ik ben bang dat ik pas meer informatie krijg na het weekend.
Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd voor dat ik weer wat heb laten horen, maar het is voor mij ook weekend en dus vrije tijd en kan dus niets beloven.
- BB_Skelril
Ok Skelril, in ieder geval bedankt voor de info, we wachten gewoon tot maandag!
Thanks voor de info! En dat nog eens in het weekend
Yep tx voor de feedback
hier nog een probleempje erbij
vannacht is mijn avontuur afgelopen en helaas dus niet kunnen afmaken
maar nu komen mijn generaals met troepen niet terug
erg lastig spelen zonder leger
maar we wachten gewoon maar even af
Eindelijk Moederliefde gevonden :D gisteren het avontuur gestart, legers gereed en gestuurd en nu mag ik zelf niet naar het eiland... Dat is niet grappig. Ik wil die missie doen. Het avontuur beginnen en afmaken. Nu krijg ik alleen maar server issues waar ik niet aan heb.
Please fix it or refund the adventure
ik had 12 generalen op pad, en 2500 eenheden , heb inmiddels het avontuur afgebroken, om te kijken of ze terug komen, maar niet dus
kreeg de melding, server overbelast, het avontuur is weg ( in iedergeval uit beeld) nu maar afwachten of mijn eenheden terugkomen
mooi balen is dat
kan nog steeds niet in me avontuur... lukt t al een beetje met t ontraffelen van het probleem?
snik, mijn eerste avontuur en meteen laat ik de hele server vastlopen :( en nu zijn mijn 2 generaals ook ineens gedeserteerd lijkt wel, ik zie ze in ieder geval niet meer. Goed personeel is slecht te vinden blijkt maar weer.
Mocht je ze ergens tegenkomen BB_Skelril dan zou ik ze graag weer terugwillen ;)
00:23 en kan nog steeds niet bij mijn avontuur....
Dit probleem blijft maar duren. Ik kan ook niet in mijn avontuur misdadigers met 5 generaals. Het lijkt erop tot ze allemaal weekend hebben. Komt geen info of oplossing.
Dacht tot deze fantastische game 24/7 beschikbaar was. Helaas.
Ook voor mij dus; kan er niet in !!
Mijn eerste avontuur had ik net gestart en 3 dagen voor de premiejager leek mij ruim voldoende en dan dit.
Gelukkig heb ik maar 1 Generaal gestuurd en kan dus gewoon verder met die andere maar zoals milty al eerder zei:
Ik ga ervan uit dat dit avontuur natuurlijk opnieuw kan worden opgestart.
Mvg Willie W
pfff ik ben toch niet alleen als ik al die commentaren lees, ale, nu maar afwachten tot maandag dan kunnen we allemaal verder
Geen feedback, geen wijziging, niets.... Zelfs BB_Skelril kan niet aan informatie komen. M.a.w. Bij BB dachten ze, laten we na zo'n grote update de medewerkers beloven dat ze het weekend niet voor servicing/bugs hoeven terug te komen... pffft :(
En daar ook nog eens slecht over informeren en de mensen maar laten checken of het al werkt of niet. Ben eerlijk en zeg tegen iedereen met problemen dat ze maar moeten wachten tot maandag. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ik hoop wel dat m'n generaals terugkomen en dat ik het avontuur terugkrijg, niet een paar dagen verlenging erbij, daar heb ik niets aan. Ik kan alleen in het weekend spelen.
</rant>
Goed.. uitgeraasd.. koffie drinken en ander spelletje zoeken...
Als de avonturenteller wordt stilgezet tot het probleem is opgelost dan zal dat voor veel mensen een goede oplossing zijn. Anders zullen er heel veel mensen compensatie willen.
de duitste "pünktlichkeit" is inderdaad weer eens ver te zoeken, net als andere duitse bedrijven met online spellen zal het ze een worst wezen of er een hoop mensen geirriteerd zijn. :mad:
@ BB_Skelril, kan je misschien proberen dat als je duitse (en veel mindere ) collega's weer eens een update verzinnen dat ze deze áltijd in het begin van de week uploaden, dan kunnen ze er nog aan werken want ervaring leert dat een update nóóit zonder bugs is. Jij word nu voor de nederlandse community te kakken gezet door ze omdat ze zelf te lam zijn om eraan te werken, zoals ik vrijdag al had geschreven ergens. Zij maken er een zooitje van en jij bent er de dupe van, dat gunt niemand jou hier denk ik zo !