Op dit moment ben ik R aan het trainen in me barakken en het gaat niet van mijn settler aantal af, blijkbaar eeuwig trainen :-P
Maar ja kan morgen ook weer net andersom wezen dat alles weer foetsie is
Op dit moment ben ik R aan het trainen in me barakken en het gaat niet van mijn settler aantal af, blijkbaar eeuwig trainen :-P
Maar ja kan morgen ook weer net andersom wezen dat alles weer foetsie is
Steeds klopt mijn aantal settlers niet, ik ben om 10.00 weg gegaan met 900 werkloze sttlers ik kom om 10.35 terug, en ik heb er 1753.
Ik heb wel 3 legers met manschappen naar Tropische zon gestuurd, dus max 600 manschappen.
Ik wordt hier echt heel erg sjagerijnig van.:mad:
Dit neemt de lol wel weg om te spelen, steeds als er een update is geweest, is er wel iets, er lijken steeds meer bugs in te komen, ipv minder.
Dit probleem gaat ten koste van de lol in het spel.
Ik hoop dat het heel erg snel is op gelost, en ik vraag me ook af of ik de enige ben of dat er nog meer zijn die er last van hebben ( wss wel )
idem ik heb het zelfde probleem dit kan wel de reden worden om te stoppen iedere keer update en dan loopt het spel niet zoals het hoort.
Elk nadeel heb z'n voordeel: de hele nacht troepen getraind met buff. Ik had vanochtend dan wel ruim 2000 settlers meer dan mijn cap maar ik kon nu wel in 1x een kleermaker doen :cool:
Mee eens Tymy, ik had er ook ineens 2x zelfs 1300 bij en bij afsluiten van avo's ook telkens 700 of 500.
Ik heb ze maar gewoon in de bouwrij gezet, want moet toch mijn legers weer opbouwen.
Heb helaas geen idee wat ermee gedaan gaat worden. verdwijnen ze straks ineens, of worden mijn avo's ongedaan gemaakt? Een deel van die gratis trouepen is namelijk al doodgelopen ergens.
Hoop dat het snel gefixed wordt want heb nu ook geen idee wat mijn echte unit count is.
TheDutchman
Neehoor je bent niet de enige op de engels settlers doet dit probleem zich ook voor
Nu kan ik niet meer inloggen ze hebben de problemen geacepteerd en mischien wordt het op gelost
Een informatie post over de problemen met de populatie is te vinden op het forum: http://forum.thesettlersonline.nl/threads/17792
BB_Skelril
dus tekort aan settlers waardoor mijnen ,putten en tarwe velden geen grondstoffen brengen 289 settlers ,verdwenen dus dat is behoorlijkveel